folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Açıköğretim Kayıtları 15 Eylül'de Başlıyor



Açıköğretim Kayıtları 15 Eylül'de Başlıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    sistem çok değişmiş. birşey sorsam

    eskiden sadece anadolu üniveristesiydi şimdi bütün üniversiteler açık öğretim bölümümü açtı?

    önlisansta başvuru varda hiç sınava falan girmeden direk başvuruyormuyuz. yani dışardan biri direk başvurup omu okunuyor artık

    açıköğretime kontenjan gelmiş nasıl olacak o işler

     

     


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    flassy bunu yazdı

    Harç ücreti nedir sadece öğrenci akbili için kaydolacağım 2.üniversite olarak değer mi?

    205+205 totalde 410 tl  hesabını kendin yap :B eğerki aylık akbil dolduruyorsan istanbul için söylüyorum öğrenci akbili 77 tl dieri 170 tl arada 93 tl fark var 93tl x 12 ayla çarparsan senelik 1.116,00 tl kar ediosun 410 tl üniye versen senede 700 tl karın oluyor  ve ayrıca hafiften kastırıp dersleri geçersen üzerine bir de diploman oluyor bence değer :D 

    yüzyılın özeti olmuş hocam. tebrik ederim. (:


    İpimle kuşağım..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shephard
    Shephard's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam bende durum böyle , ben geçen sene yatırmadım hiç bişi ekstra ders almama gerek var mı ? 

     


    -Antalya / Kaş / Kalkan Kiralık Tatil Villaları - Beni aramadan tatilinizi planlamayın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elysion
    Elysion's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek

    Beyler bilen vrsa birsey danismak istiyorum bilgisayar teknolojileri bölümunu bitirdim acik ogretime kayit olup 4 yilliga tamamlamak istiyorum ,nasil bir yol izlemeli ?


    Özü gülmeyenin yüzü güler mi ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Ders ekle-sil ve kayıt yenileme tarihi: 15 - 26 Eylül 2014


    uzatılmış heral *


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mezantalac
    Mezantalac's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2011
    Erkek

    Ulan su okuldan mezun oldum ya darisi basiniza :-)


    "Bundan yirmi yıl sonra, yapmadığın şeylerden,yaptıklarından daha fazla pişmanlık duyacaksın.Bu yüzden, halatlarını söküp at. Güvende olduğun limandan ayrıl. Yelkenlerini rüzgarla doldur. Araştır. Hayal et. Keşfet." (Mark Twain)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elysion
    Elysion's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek
    Elysion bunu yazdı

    Beyler bilen vrsa birsey danismak istiyorum bilgisayar teknolojileri bölümunu bitirdim acik ogretime kayit olup 4 yilliga tamamlamak istiyorum ,nasil bir yol izlemeli ?

    Buda up u olsun


    Özü gülmeyenin yüzü güler mi ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Elysion bunu yazdı

    Beyler bilen vrsa birsey danismak istiyorum bilgisayar teknolojileri bölümunu bitirdim acik ogretime kayit olup 4 yilliga tamamlamak istiyorum ,nasil bir yol izlemeli ?

     

    Hocam sen 2 yillik uni bitirdiysen eger diplomani ve transkriptini hazirla simdiden "dikey gecis" olan kayit olucaksin.senin basvurular daha baslamadi 29 eylulde kayit olacaksin. 

     

    https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/BasvuruYeni/BasvuruAnaSayfa.aspx burda sagda sari yazan basliga tiklarsin suan link pasif 29 eylulde aktif olacak ordaki yonergeleri takip edersin.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elysion
    Elysion's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    Elysion bunu yazdı

    Beyler bilen vrsa birsey danismak istiyorum bilgisayar teknolojileri bölümunu bitirdim acik ogretime kayit olup 4 yilliga tamamlamak istiyorum ,nasil bir yol izlemeli ?

     

    Hocam sen 2 yillik uni bitirdiysen eger diplomani ve transkriptini hazirla simdiden "dikey gecis" olan kayit olucaksin.senin basvurular daha baslamadi 29 eylulde kayit olacaksin. 

     

    https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/BasvuruYeni/BasvuruAnaSayfa.aspx burda sagda sari yazan basliga tiklarsin suan link pasif 29 eylulde aktif olacak ordaki yonergeleri takip edersin.

    Bilgi icin çok teşekkur ederim ;)


    Özü gülmeyenin yüzü güler mi ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    aöf sınavsız ikinci üniversite okuyacağım ben de, ilgilenenler için  http://ikinciuniversite.anadolu.edu.tr/BasvuruKosullari.html

    TxT tarafından 18/Eyl/14 22:07 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 3892 Toplam Mesaj: 61