Admın Ve Mod Arkadaslar Bı Bakın!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    arkadaslar forumda terbıyesızlık aldı yurudu. Herkes bırbırıne laf atıyor herkes bırbırını kotuluyor bunun bır cozumu olmalı assada ornekler mevcut bı bakın ıstersenız

    Not: Bu olaylarda bende katkı sahıbıyım ama meburıyetten hasıl oldu belırtırım.

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=4&folderid=3080

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=2893
    bı bakın olayları kımın baslattıgını zaten goreceksınız takdır sızın....

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    ne oldu boyle birden herkes birbirine ters konusmaya basladi.
    TAHRIBAT a gelen herkes birbirinin arkadasi dostudur.
    dostlar birbirini kirmazlar
    nazar mi degdi yoksa sicaklarmi carpti
    ---
    herkesin kendi ozgurlugu var ama
    baskasinin ozgurlugunu kisitlamamak sartiyla

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JerusaLem
    JerusaLem's avatar
    Savaş Madalyası Developer Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2002
    Erkek
    sakin olun ya.
    panik yaratmayın. alla alla

    ey ulu TÜRK öğün, eşin yoktur altında göğün..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uchak
    uchak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    TUGRULBABA bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaslar forumda terbıyesızlık aldı yurudu. Herkes bırbırıne laf atıyor herkes bırbırını kotuluyor bunun bır cozumu olmalı assada ornekler mevcut bı bakın ıstersenız

    Not: Bu olaylarda bende katkı sahıbıyım ama meburıyetten hasıl oldu belırtırım.


    -----------------------------

    baba birşeye dikkat ettim sadece burada değil irc dede olay aynı saat 12 dedimi başlıyo küfürler restleşmeler alıp veremedikleri ney onu anlamadım?

    HEPİMİZ ÖLÜCEZ!!! http://www.pardus.org.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AycosSSS
    AycosSSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2003
    Dişi
    benimde dikkatimi çeken bi konu bu ilk başlarda ne güzel herkes hoş sohbet idare ederdi.Fakat nedendir bilinmez bazıları saçmalıyo özellikle mesela bi konu açılıyo herkes konuyla ilgili fikirlerini yazarken afedersiniz ama bazı saplar kalkıp hakaret biçiminde cümleler yazıyolar sanki topyekün bi nefret furyası var.Sitede gerçekten iyi olan okadar çok arkadaş varki umarım hep böyle kalırlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AFACANNNN
    AFACANNNN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2003
    Erkek
    Bana Kalirsa Forum Haddinden Fazla Özgür. Bu Özgürlügü Suistimal Edenler Cok. Bence Küfür Olayi Ortadan Kalksin

    WWW.ULPOW.NET POWERED BY AFACANNNN
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    diecem bi puanlama gibi bişi veya başka bişi olsun şikayetci müridler konun geçtiği modalara bildirsin konu kaldırılsın suçlu mürid uyarı alsın durum devam ederse bir admine başvurun ve nasıl olur bilmem ama bi ceza verilsin aslında şöle bişi olabilir aslında hackerpowersta vardı hani yeni başlayanların 5 puanı olur mesaj attıkça felan puan alınır diecem ama bizim millet puan almak için doldururda doldurur en iyiysi küfredeni banlayalım
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hellkeeper
    hellkeeper's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    ewt ya nedır bole önüne gelen küfür etmeye veya hemen kavga etmeye başladı bence fazla özgür
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    No_MeRCy
    No_MeRCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    her uye ozürdür ama buakdar da değil uyari yapıldı ama hala dewam ediyorlar

    "Parmağımla insanlara yıldızları gösteriyorum, onlar parmağıma bakıyorlar"
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    arkdaşlar öncelikle jerusaLem in dedği gibi sakim olalım panik yoq. şu anda kimse kimseye öle çok derecede gıcık diil gördüğüm kadarıyla chat kanalındaysa arasıra bazı (kusura bakmayın ama) dengesizler çıkıyo küfür ediyo o ayrı
    forumdaysa belki dikkatinizi çekmiştir 2-3 defa küfür eden biri uyarı aldı yine etti ve atıldı mesajlarını artık göremessiniz zaten. herneyse sizden ricam lütfen her ne olursa olsun attan alalım muhabbeti bozmayalım, tartışma oluşturucu yazılar yazmayalım.
    Saygılar...

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
Toplam Hit: 3689 Toplam Mesaj: 43