folder Tahribat.com Forumları
linefolder Webmaster ve Yazılım Geliştiriciler
linefolder Adsense Kazançlarınız, Alexa Sıralamanız, Ziyaretçi Sayısı



Adsense Kazançlarınız, Alexa Sıralamanız, Ziyaretçi Sayısı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek
    sRcN bunu yazdı

    Alexa: 1milyondan hallice

    Ziyaretçi Günlük Ortalama Tekil : 1000-1500

    Ziyaretçi Günlük Ortalama Çoğul: 6000-9000

    Adnsense Aylık Ortalama Gelir: 1400-1500 USD

    Site Dili: Türkçe

    Site Kategorisi: Portal

     

    Link falan vermem daha önce dilim yandı o işlerden :) Güvendik link verdik eleman abandı tıklara banlattı yetmedi ddos muhabbetine girdi o yüzden link vermem ancak en büyük tavsiyem kesinlikle ve kesinlikle yerleşim günlük 100 Hitle ben 1-1.2 $ yapıyordum...

    oha hocam 1-1.5k hite 1500 dolar mı alıyon tbm kaç ? iyimiş :D ben 3kla 400 dolar anca görüyorum

    insidae tarafından 24/Kas/13 12:32 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    vay anasını arkadaş ben ayda 3 dolar anca kazanıyorum 90 küsür sitem olmasına ve bunlar sohbet sitesi olmasına rağmen bi öğrenemedik şu işi 


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Kardeş şu bizim siteye bakın züğürt çeneniz yorulmasın yahu :))


    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ayda 300-400 kazanıyorum. bu zaman zaman 200 veya 500leri buldu. 8 yıldır bu şekilde kazanıyorum. hit vermek zor. çünkü web siteden çok ufak tefek yazılımların içine yerleştirdiğim reklamlardan kazandım bu parayı. günlük 100 tık civarı geliyor. 


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    indexlenme hızını nasıl arttırabilirim google beni  2 gün sonra falan indexliyor. pingleme servisinide kullanıyorum.

     

    edit şimdi baktım  20 saatte indexlemiş.

    HeYeT tarafından 24/Kas/13 18:20 tarihinde düzenlenmiştir

    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı

    indexlenme hızını nasıl arttırabilirim google beni  2 gün sonra falan indexliyor. pingleme servisinide kullanıyorum.

     

    edit şimdi baktım  20 saatte indexlemiş.

    pinglemeleri iyi yap hocam etkiler.

    imleme yaptır bunun etkisi baya var.

    sosyal platformlarda link paylaş.

    google webmaster tools tan sitemap olustur google xml sitemaps vs kur siteye.

    wordpress ping optimizer eklentisi dene.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    insidae bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı

    indexlenme hızını nasıl arttırabilirim google beni  2 gün sonra falan indexliyor. pingleme servisinide kullanıyorum.

     

    edit şimdi baktım  20 saatte indexlemiş.

    pinglemeleri iyi yap hocam etkiler.

    imleme yaptır bunun etkisi baya var.

    sosyal platformlarda link paylaş.

    google webmaster tools tan sitemap olustur google xml sitemaps vs kur siteye.

    wordpress ping optimizer eklentisi dene.

    Pinglemeleri yapıyorum hocam devam aynen imlemeyi bir araştırayım. face sayfam var hocam aha beğenirseniz sevinirim. 

    https://www.facebook.com/Matyardimcom?ref=tn_tnmn

    Bunun haricinde benimki joomla artio joom sef kullanıyorum seo programı herkes memnun bu prodan.

    sitemap ayda 1 falan yolluyorum hocam. alexa sıralamam şu an bu 

    Alexa Traffic Rank
    Traffic Rank in TR

    matematik24.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı

    indexlenme hızını nasıl arttırabilirim google beni  2 gün sonra falan indexliyor. pingleme servisinide kullanıyorum.

     

    edit şimdi baktım  20 saatte indexlemiş.

    google gibi getir.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    itfaiyeci bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı

    indexlenme hızını nasıl arttırabilirim google beni  2 gün sonra falan indexliyor. pingleme servisinide kullanıyorum.

     

    edit şimdi baktım  20 saatte indexlemiş.

    google gibi getir.

    bakıyorum.

    HeYeT tarafından 24/Kas/13 18:52 tarihinde düzenlenmiştir

    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek
    HeYeT bunu yazdı
    itfaiyeci bunu yazdı
    HeYeT bunu yazdı

    indexlenme hızını nasıl arttırabilirim google beni  2 gün sonra falan indexliyor. pingleme servisinide kullanıyorum.

     

    edit şimdi baktım  20 saatte indexlemiş.

    google gibi getir.

    bakıyorum.

    hmm anladım hocam. aynen webmaster toolstan google gibi getir yaptır hocam dizine yollat.

    imleme etkiler hocam şöyle diyim mesela 100 imleme al 3 anahtar kelimeye 3 ayrı sayfa için yay 1 anasayfa 2 kategori olabilir indexlenme hızın artar çok ucuz bişey ben her ay 1 kere alıyordum eskiden şimdi almıyorum artık saniyeler içinde indexleniyor.

    Alexa değerin güzel hocam pr değerinde iyi olursa ilerde tanıtım yazısı için iyi bir kaynak olucaktır,şuan bile satabilirsin.

    edit : şimdi aklıma geldi r10dan bi elemanın yaptığı http://pingil.com/ ' i öneririm. footera kodlarını koyuyosun sitenin aktif oluyor pingleme işi için güzel bir sistem.Zamanında denemiştim ama biraz açılışı yavaşlatıyordu.

    insidae tarafından 24/Kas/13 20:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
Toplam Hit: 4793 Toplam Mesaj: 52