folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Alışverişte Yeni Bir Yöntem: Hopi



Alışverişte Yeni Bir Yöntem: Hopi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Reklamlarda görmüşsünüzdür. Boyner yeni bir promosyon uygulaması çıkarmış. Anlaşmalı mağazalardan yaptığınız alışverişlerde hem para kazanıyorsunuz hem de bu paraları sonraki alışverişlerde 3 katına kadar değerlendirebiliyorsunuz. Örneğin bir alışveriş yaptınız ve 25 Paracık kazandınız, bir sonraki alışverişinizde bu 25 paracık 10 katına kadar değerlenip 250 TL'lik bir ürünü bedava alabiliyorsunuz. uygulamayı indiren ilk 1 milyon kişiye de 25 Paracık veriyorlar. Ben aldım biraz kurcaladım. Güzel düşünülmüş. Şimdilik yararlanabileceğim bir promosyon falan yok ama size de tavsiye ederim.

    http://www.hopi.com.tr/

     

     

     @MOD; Konuları uygun bölümlere açalım..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Markafoniden bir kulaklık birde sıvı sabunluk aldım 3tl ödeme yaptm kargo ücretsiz:))

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pizot
    pizot's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2014
    Erkek

    ilk bir milyona 25 tl veriyolar ya onu harcıyabiliyomusun hemen?


    Veleye...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    pizot bunu yazdı

    ilk bir milyona 25 tl veriyolar ya onu harcıyabiliyomusun hemen?

    ben kullanamadım. kullanabilen varsa anlatsın, nasıl oluyor bu iş.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Cok fazla erisim istiyo bunlar skmeyecekleri essege ot vermezler 


    osckar schindler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    tosun bunu yazdı

    Markafoniden bir kulaklık birde sıvı sabunluk aldım 3tl ödeme yaptm kargo ücretsiz:))

     

    markafoni mi?

    hocam ben de indiirdim verdi 25 i.

    ancak markafoni de nereden yaptıracağız bu indirimi ki?

     

    Morhipo filan değil değil mi?


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Pardon beyler morhipo olcak

    Diyelim sepete 20liralık bişey eklediniz hemen altta hipo kodu yazılan yer var.

    telefona indirdiğiniz uygulamadan kodu alıp oraya yazıyorsunuz 

    işlem bu kadar.anında 25tl indirm veriyor

    telefona kuranlar 25tl hemen gelmiyo 5-6saati buluyor

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    boynerin amk 


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    boynerin amk 

     


    Kurtlar tasma takmaz....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    veri toplamak amaçlı yapılmış kampanya olm bunlar..
    Hiç gerek yok 25 TL verdiği para o sitelerde hiçbişey.. çünkü fiyatlar fazla zaten orda..

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Hopiniz sağolun beyler :D

     

    Edit: O usb kablosunu ekleyince kargo bedava oluyor, zaten öneri çıkıyor aşşağıda alışveriş yaparken şunu alırsanız kargo bedava gibi gibi, birini o ürün seçin birinide alacağınız bi ürün :D 1 lirada bonusum vardı onu kullandım

    ArduouS tarafından 27/Nis/15 14:59 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 6465 Toplam Mesaj: 63