Alpaslan Türkeş Ve Kominizm Mücadelesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mirliva
    mirliva's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    bu konuyu acan arkadaşa tek bi soru sorcam ama dok düşünsün mekteplere gidip kitap okuyarak  cevap versin.ULEN LALE KOMİNİZMİ SEVMEZSİNİZ AMA BAK ÇİNE ADAMLAR BİRKAÇ YIL SONRA SÜPER GÜÇ OLCAK HANGİ REJİMLE KOMİNİZMLE, BİZ DEMOKRATIZDA NE OLUYO ACLIKTAN NEFESİMİZ KOKUYO SEN 3 TANE TEROR YANDASINA KURSUN SIKAMAZKEN ONLAR BİNLERCE TÜRKÜ KATLETTİLER DÜNYANIN EN TAŞAKLI ÜLKESİ OLDULAR KİMSEDE SES ÇIKARAMADI. İŞTE KOMİNİST OLMAKLA DEMOKRAT OLMAK ARASINDA EN BUYUK FARK BUDUR DAĞDAKİ 3 TANE CAPULCU 25 YILDIR İLİĞİNİ KEMİĞİNİ KURUTUR AMA ELİN KOMİNİSTİ İSTEDİĞİNİ YAPAR DÜNYA ÜZERİNDE SÜPER GÜÇ OLUR .SEN HALA TÜRKEŞLERLE GURUR DUYMAYA CALIŞIRSIN YAZIK WALLAHA YAZIK. BİZ NE HALE GELDİYSEK TÜRKEŞ GİBİ ADNAN MENDERES GİBİ AMERİKAN YALAKASI ADAMLAR YÜZÜNDEN GELDİK SEN DAHA NE KONUSUYON KEŞKE ŞİMDİ KOMİNİST OLSAKTA REFAH İÇİNDE YAŞASAK. RUSYANIN VERDİĞİ YARDIMLARIDA UNUTMA 1. DÜNYA SAVASINDA DİKKAT ET AMERİKA BİZ KOMİNİST OLMAYALIM DİYE BİZİ NATO YA ALMIŞTIR AB KAPISINDA KÖPEK YAPMIŞTIR BÜTÜN DÜNYA KOMİNİST OLSAYDI AMERİKANIN ANASINI SİKECEKLERDİ KENDİ COK İYİ BİLİYO CÜNKÜ HER ÜLKEDE MİİLİYETÇİLİĞİ ATEŞLEYİP TÜRKEŞ GİBİ YALAKALARI YARATIP BUNUDA ÇOK İYİ BAŞARDILAR FAZLA SÖZE GEREK YOK BU ÜLKEDE EN KRAL MİLLİYETCİLİK ATATÜRK MİLLİYETCİLİĞİDİR SİZİN GİBİ KOKUŞMUŞ TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ DEİL MİLLİYETCİ OLCAKSAN ATATÜRK GİBİ MİLLİYETÇİ OL YANİ !!!!!

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    mirliva bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu konuyu acan arkadaşa tek bi soru sorcam ama dok düşünsün mekteplere gidip kitap okuyarak  cevap versin.ULEN LALE KOMİNİZMİ SEVMEZSİNİZ AMA BAK ÇİNE ADAMLAR BİRKAÇ YIL SONRA SÜPER GÜÇ OLCAK HANGİ REJİMLE KOMİNİZMLE, BİZ DEMOKRATIZDA NE OLUYO ACLIKTAN NEFESİMİZ KOKUYO SEN 3 TANE TEROR YANDASINA KURSUN SIKAMAZKEN ONLAR BİNLERCE TÜRKÜ KATLETTİLER DÜNYANIN EN TAŞAKLI ÜLKESİ OLDULAR KİMSEDE SES ÇIKARAMADI. İŞTE KOMİNİST OLMAKLA DEMOKRAT OLMAK ARASINDA EN BUYUK FARK BUDUR DAĞDAKİ 3 TANE CAPULCU 25 YILDIR İLİĞİNİ KEMİĞİNİ KURUTUR AMA ELİN KOMİNİSTİ İSTEDİĞİNİ YAPAR DÜNYA ÜZERİNDE SÜPER GÜÇ OLUR .SEN HALA TÜRKEŞLERLE GURUR DUYMAYA CALIŞIRSIN YAZIK WALLAHA YAZIK. BİZ NE HALE GELDİYSEK TÜRKEŞ GİBİ ADNAN MENDERES GİBİ AMERİKAN YALAKASI ADAMLAR YÜZÜNDEN GELDİK SEN DAHA NE KONUSUYON KEŞKE ŞİMDİ KOMİNİST OLSAKTA REFAH İÇİNDE YAŞASAK. RUSYANIN VERDİĞİ YARDIMLARIDA UNUTMA 1. DÜNYA SAVASINDA DİKKAT ET AMERİKA BİZ KOMİNİST OLMAYALIM DİYE BİZİ NATO YA ALMIŞTIR AB KAPISINDA KÖPEK YAPMIŞTIR BÜTÜN DÜNYA KOMİNİST OLSAYDI AMERİKANIN ANASINI SİKECEKLERDİ KENDİ COK İYİ BİLİYO CÜNKÜ HER ÜLKEDE MİİLİYETÇİLİĞİ ATEŞLEYİP TÜRKEŞ GİBİ YALAKALARI YARATIP BUNUDA ÇOK İYİ BAŞARDILAR FAZLA SÖZE GEREK YOK BU ÜLKEDE EN KRAL MİLLİYETCİLİK ATATÜRK MİLLİYETCİLİĞİDİR SİZİN GİBİ KOKUŞMUŞ TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ DEİL MİLLİYETCİ OLCAKSAN ATATÜRK GİBİ MİLLİYETÇİ OL YANİ !!!!!


    -----------------------------

    3 kere trafik kuralını ihlal eden adam asılıyor :) Hey gözünü sevdiğim komunizmi :))

    Ayrıca kendimi bildim bileli çin süper güç oluyor diyolar. Tek gücü nüfusu başka da hiçbir b.ku yok.

    Oradaki komunist insanlar ömürleri boyu bana 0,5 ve 0,7 kalem ucu üreterek yaşayacaklar. Karşılığında aylık 5 dolar alacaklar.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    mirliva eğer çin yükseliyosa bunun nedeni ülkeye gelen kapitalist yatırımlardır ;) kömünizm falan hikaye.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zefyhr
    zefyhr's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    gozkopat bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Bu ulke Hira Dagı Kadar Müslüman

    Tanrı dagı kadar Türk'tür

     

    -----------------------------

    ya hocam ne diyon bu ülkede  minimum 20 milyon ateist var.. ban inanmıyosan  bi forumu salla %50si ateist çıkar :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mirliva
    mirliva's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    ValentinoRossi bunu yazdı:
    -----------------------------

    mirliva eğer çin yükseliyosa bunun nedeni ülkeye gelen kapitalist yatırımlardır ;) kömünizm falan hikaye.


    -----------------------------

    KAPİTALİST YATIRIMLAR HER ÜLKEYE GELİYO AMA SENİN ÜLKENİ SOYUP SOĞANA CEVİRİRLERKEN ÇİNE DOKANAMYOLAR NEDEN ACABA  DÜŞÜNDÜNMÜ SEN O KAPİTALİST YATIRIMLARLA ASGARİ ÜCRET ALIP SİGORTANI KACIRIYOLAR

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    mirliva bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu konuyu acan arkadaşa tek bi soru sorcam ama dok düşünsün mekteplere gidip kitap okuyarak  cevap versin.ULEN LALE KOMİNİZMİ SEVMEZSİNİZ AMA BAK ÇİNE ADAMLAR BİRKAÇ YIL SONRA SÜPER GÜÇ OLCAK HANGİ REJİMLE KOMİNİZMLE, BİZ DEMOKRATIZDA NE OLUYO ACLIKTAN NEFESİMİZ KOKUYO SEN 3 TANE TEROR YANDASINA KURSUN SIKAMAZKEN ONLAR BİNLERCE TÜRKÜ KATLETTİLER DÜNYANIN EN TAŞAKLI ÜLKESİ OLDULAR KİMSEDE SES ÇIKARAMADI. İŞTE KOMİNİST OLMAKLA DEMOKRAT OLMAK ARASINDA EN BUYUK FARK BUDUR DAĞDAKİ 3 TANE CAPULCU 25 YILDIR İLİĞİNİ KEMİĞİNİ KURUTUR AMA ELİN KOMİNİSTİ İSTEDİĞİNİ YAPAR DÜNYA ÜZERİNDE SÜPER GÜÇ OLUR .SEN HALA TÜRKEŞLERLE GURUR DUYMAYA CALIŞIRSIN YAZIK WALLAHA YAZIK. BİZ NE HALE GELDİYSEK TÜRKEŞ GİBİ ADNAN MENDERES GİBİ AMERİKAN YALAKASI ADAMLAR YÜZÜNDEN GELDİK SEN DAHA NE KONUSUYON KEŞKE ŞİMDİ KOMİNİST OLSAKTA REFAH İÇİNDE YAŞASAK. RUSYANIN VERDİĞİ YARDIMLARIDA UNUTMA 1. DÜNYA SAVASINDA DİKKAT ET AMERİKA BİZ KOMİNİST OLMAYALIM DİYE BİZİ NATO YA ALMIŞTIR AB KAPISINDA KÖPEK YAPMIŞTIR BÜTÜN DÜNYA KOMİNİST OLSAYDI AMERİKANIN ANASINI SİKECEKLERDİ KENDİ COK İYİ BİLİYO CÜNKÜ HER ÜLKEDE MİİLİYETÇİLİĞİ ATEŞLEYİP TÜRKEŞ GİBİ YALAKALARI YARATIP BUNUDA ÇOK İYİ BAŞARDILAR FAZLA SÖZE GEREK YOK BU ÜLKEDE EN KRAL MİLLİYETCİLİK ATATÜRK MİLLİYETCİLİĞİDİR SİZİN GİBİ KOKUŞMUŞ TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ DEİL MİLLİYETCİ OLCAKSAN ATATÜRK GİBİ MİLLİYETÇİ OL YANİ !!!!!


    -----------------------------

    Hoca yavaş gel, edebinle gel, adam gibi gel.

    Beğenmediğin bir düşünceye ağzının salyası ile saldırmadan gel.

    Atatürk milliyetçiliği ile türk milliyetçiliğini ayrı kefeye koyacak kadar zavallısın, işkembeden konuşuyorsun,

    Çin'in gelişimini ülkedeki artan nüfustan kaynaklanan ucuz iş gücü değilde komünizme bağlıyorsun,

    Yazık sana...

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zefyhr
    zefyhr's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    nan CAPSlı yazmayın okuyamıyom amq.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    mirliva bunu yazdı:
    -----------------------------

    ValentinoRossi bunu yazdı:
    -----------------------------

    mirliva eğer çin yükseliyosa bunun nedeni ülkeye gelen kapitalist yatırımlardır ;) kömünizm falan hikaye.


    -----------------------------

    KAPİTALİST YATIRIMLAR HER ÜLKEYE GELİYO AMA SENİN ÜLKENİ SOYUP SOĞANA CEVİRİRLERKEN ÇİNE DOKANAMYOLAR NEDEN ACABA  DÜŞÜNDÜNMÜ SEN O KAPİTALİST YATIRIMLARLA ASGARİ ÜCRET ALIP SİGORTANI KACIRIYOLAR


    -----------------------------

    1. bütün mesajı büyük harflerle yazma

    2. Türkçe dil bilgisine uygun yaz

    3. çin ile bizi mukayese etme. adamlar dünya nüfusunun 1/4'ini barındırıyolar.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mirliva
    mirliva's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    mirliva bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu konuyu acan arkadaşa tek bi soru sorcam ama dok düşünsün mekteplere gidip kitap okuyarak  cevap versin.ULEN LALE KOMİNİZMİ SEVMEZSİNİZ AMA BAK ÇİNE ADAMLAR BİRKAÇ YIL SONRA SÜPER GÜÇ OLCAK HANGİ REJİMLE KOMİNİZMLE, BİZ DEMOKRATIZDA NE OLUYO ACLIKTAN NEFESİMİZ KOKUYO SEN 3 TANE TEROR YANDASINA KURSUN SIKAMAZKEN ONLAR BİNLERCE TÜRKÜ KATLETTİLER DÜNYANIN EN TAŞAKLI ÜLKESİ OLDULAR KİMSEDE SES ÇIKARAMADI. İŞTE KOMİNİST OLMAKLA DEMOKRAT OLMAK ARASINDA EN BUYUK FARK BUDUR DAĞDAKİ 3 TANE CAPULCU 25 YILDIR İLİĞİNİ KEMİĞİNİ KURUTUR AMA ELİN KOMİNİSTİ İSTEDİĞİNİ YAPAR DÜNYA ÜZERİNDE SÜPER GÜÇ OLUR .SEN HALA TÜRKEŞLERLE GURUR DUYMAYA CALIŞIRSIN YAZIK WALLAHA YAZIK. BİZ NE HALE GELDİYSEK TÜRKEŞ GİBİ ADNAN MENDERES GİBİ AMERİKAN YALAKASI ADAMLAR YÜZÜNDEN GELDİK SEN DAHA NE KONUSUYON KEŞKE ŞİMDİ KOMİNİST OLSAKTA REFAH İÇİNDE YAŞASAK. RUSYANIN VERDİĞİ YARDIMLARIDA UNUTMA 1. DÜNYA SAVASINDA DİKKAT ET AMERİKA BİZ KOMİNİST OLMAYALIM DİYE BİZİ NATO YA ALMIŞTIR AB KAPISINDA KÖPEK YAPMIŞTIR BÜTÜN DÜNYA KOMİNİST OLSAYDI AMERİKANIN ANASINI SİKECEKLERDİ KENDİ COK İYİ BİLİYO CÜNKÜ HER ÜLKEDE MİİLİYETÇİLİĞİ ATEŞLEYİP TÜRKEŞ GİBİ YALAKALARI YARATIP BUNUDA ÇOK İYİ BAŞARDILAR FAZLA SÖZE GEREK YOK BU ÜLKEDE EN KRAL MİLLİYETCİLİK ATATÜRK MİLLİYETCİLİĞİDİR SİZİN GİBİ KOKUŞMUŞ TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ DEİL MİLLİYETCİ OLCAKSAN ATATÜRK GİBİ MİLLİYETÇİ OL YANİ !!!!!


    -----------------------------

    Hoca yavaş gel, edebinle gel, adam gibi gel.

    Beğenmediğin bir düşünceye ağzının salyası ile saldırmadan gel.

    Atatürk milliyetçiliği ile türk milliyetçiliğini ayrı kefeye koyacak kadar zavallısın, işkembeden konuşuyorsun,

    Çin'in gelişimini ülkedeki artan nüfustan kaynaklanan ucuz iş gücü değilde komünizme bağlıyorsun,

    Yazık sana...

     


    ----------------------

    BAK GÜZEL KARDEŞİM KOMİNİST FALAN DEİLİM BUNU İLK ÖNCE SÖLİYİM AMA SENİN ÜLKEN KAÇ SENE KOMİNİZMLE YÖNETİLDİ DE BEYENMEDİN?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    mirliva bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    mirliva bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu konuyu acan arkadaşa tek bi soru sorcam ama dok düşünsün mekteplere gidip kitap okuyarak  cevap versin.ULEN LALE KOMİNİZMİ SEVMEZSİNİZ AMA BAK ÇİNE ADAMLAR BİRKAÇ YIL SONRA SÜPER GÜÇ OLCAK HANGİ REJİMLE KOMİNİZMLE, BİZ DEMOKRATIZDA NE OLUYO ACLIKTAN NEFESİMİZ KOKUYO SEN 3 TANE TEROR YANDASINA KURSUN SIKAMAZKEN ONLAR BİNLERCE TÜRKÜ KATLETTİLER DÜNYANIN EN TAŞAKLI ÜLKESİ OLDULAR KİMSEDE SES ÇIKARAMADI. İŞTE KOMİNİST OLMAKLA DEMOKRAT OLMAK ARASINDA EN BUYUK FARK BUDUR DAĞDAKİ 3 TANE CAPULCU 25 YILDIR İLİĞİNİ KEMİĞİNİ KURUTUR AMA ELİN KOMİNİSTİ İSTEDİĞİNİ YAPAR DÜNYA ÜZERİNDE SÜPER GÜÇ OLUR .SEN HALA TÜRKEŞLERLE GURUR DUYMAYA CALIŞIRSIN YAZIK WALLAHA YAZIK. BİZ NE HALE GELDİYSEK TÜRKEŞ GİBİ ADNAN MENDERES GİBİ AMERİKAN YALAKASI ADAMLAR YÜZÜNDEN GELDİK SEN DAHA NE KONUSUYON KEŞKE ŞİMDİ KOMİNİST OLSAKTA REFAH İÇİNDE YAŞASAK. RUSYANIN VERDİĞİ YARDIMLARIDA UNUTMA 1. DÜNYA SAVASINDA DİKKAT ET AMERİKA BİZ KOMİNİST OLMAYALIM DİYE BİZİ NATO YA ALMIŞTIR AB KAPISINDA KÖPEK YAPMIŞTIR BÜTÜN DÜNYA KOMİNİST OLSAYDI AMERİKANIN ANASINI SİKECEKLERDİ KENDİ COK İYİ BİLİYO CÜNKÜ HER ÜLKEDE MİİLİYETÇİLİĞİ ATEŞLEYİP TÜRKEŞ GİBİ YALAKALARI YARATIP BUNUDA ÇOK İYİ BAŞARDILAR FAZLA SÖZE GEREK YOK BU ÜLKEDE EN KRAL MİLLİYETCİLİK ATATÜRK MİLLİYETCİLİĞİDİR SİZİN GİBİ KOKUŞMUŞ TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ DEİL MİLLİYETCİ OLCAKSAN ATATÜRK GİBİ MİLLİYETÇİ OL YANİ !!!!!


    -----------------------------

    Hoca yavaş gel, edebinle gel, adam gibi gel.

    Beğenmediğin bir düşünceye ağzının salyası ile saldırmadan gel.

    Atatürk milliyetçiliği ile türk milliyetçiliğini ayrı kefeye koyacak kadar zavallısın, işkembeden konuşuyorsun,

    Çin'in gelişimini ülkedeki artan nüfustan kaynaklanan ucuz iş gücü değilde komünizme bağlıyorsun,

    Yazık sana...

     


    ----------------------

    BAK GÜZEL KARDEŞİM KOMİNİST FALAN DEİLİM BUNU İLK ÖNCE SÖLİYİM AMA SENİN ÜLKEN KAÇ SENE KOMİNİZMLE YÖNETİLDİ DE BEYENMEDİN?


    -----------------------------

    Valla istersen faşist ol, umurumda değil

    Buyursunlar gelsinler, komünistlerde yönetsin bu ülkeyi,

    Ama % 1-2 lik afiş partisi olmaktan öte gidemeyn bir düşünce yapısının bu ülkede iktidar olması mümkün değil.

    Kaldıki komünizm - sosyalizm - devrim ben bu kelimeleri pkk / terörizmle aynı kareler içinde görüyorum, sen bu durumu kalk anlat insanlara haydi

    Türkiyede kaç tane devrim-sosyalizm-komünizm ile ilgili forum sitesi varsa git bak, % 99'u pkk propagandası yapıyor.

    Bunlar mı yönetecek bu ülkeyi,

    Hadi ordan allah'ını seversen

Toplam Hit: 6001 Toplam Mesaj: 82