folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder ALS Hastalığının Farkındalığı İçin Hadi TAHRİBAT SENDE KATIL.



ALS Hastalığının Farkındalığı İçin Hadi TAHRİBAT SENDE KATIL.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    DeepInside bunu yazdı

    Ulan suriyede orda burda o kadar insan öldürülüyor, katlediliyor, elin yahudisi amerikalısı götünden bir element uyduruyor burda o kadar cahil insan bunu destekliyor v.s birde insanlıktan farkındalıktan bahsediyorsunuz... Farkındalıksa yanı başınızda katledilen binlerce insan var buna farkındalık yaratın! Neymiş bill gates kafasından aşagı buzlu su dökmüş mark kafasından su dökmüş rihanna su dökmüş justin biber dökmüş olum gidin Allah aşkına işiniz gücünüz yokmu ya koyunlardaki gibi sürü psikolojisi yaşıyorsunuz resmen. Kanseride herkez biliyo ama ne yaptınız ? hangi kanser hastasına bağışta bulundunuz ? boş işler bunlar gençler boş!

    sen buradaki herkesten daha boşsun, madem insanlara destek olunsun istiyorsun yaparsın kendi kampanyanı toplarsın bağışı. öyle oturduğun yerden saçma sapan konuşmakla olmuyor o işler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morchella.
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    la o değilde orjinalde o şu suyu dökmezsen 100$ yatıracan değilmiydi ne ara 1000 oldu bu. he ztn cogunun yatıracagı fln yok ztn de o kadar parayı bari makul bişeyler söyleyin 


    imza
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    DeepInside bunu yazdı
    bykamu bunu yazdı
    DeepInside bunu yazdı
    bykamu bunu yazdı
    DeepInside bunu yazdı

    elin yahudisi amerikalısı götünden bir element uyduruyor burda o kadar cahil insan bunu destekliyor

     

    Ne dedim biliyomusun Suriyedeki gibi filistindeki gibi seninde kolun bacagın kopsaydı sende annesiz babasız yetim kalsaydın ozaman farkındalıgın çaresi bulunamayan bir hastalığa değilde masumca katledilen insanlara çekilecegini algılardın. Oturdugun yerde sıcaktan götün terliyo klavye başında mantık parçaladıgını zannediyosun tuzunda kuru ya yarın birgün gelir sanada atarlar o bombayı anlarsın dünyanın kac bucak oldugunu Ergen beyinli arkadaşım.

     

    Suriye yi de Filistini de sikeyim öncelikle ikisi de hiç sevmediğim toplumlar ha ama masum ölen insanlara üzülüyorum onun parantezini açayım, sonuç olarak kimse ölmeyi hak etmiyor. Sanki biz bombalıyoruz onları amk, bide ihaleyi bize yıkıyor dalyarak.

    İce bucket challenge ile filistin suriye arasındaki ince bağı ben göremedim ergen beynimi kullanarak, varsa aklında projen aç konu başlat akım destekleriz. Burda gelip yahudilerin amerikalıların başlattığı akımı takip eden cahiller derken onların ürettiği sistemlerden ağ teknolojilerinden yararlanıp yazıyorsun ki bu da baya bi ironik oluyor.

    Ek olarak tanımadığın birine hakeret etmek hoş değil, bu forumda da hoş karşılanmaz. 

    Bir şey daha eklemek istiyorum, malum havalar sıcak götüm terlemiyor diyen yalan söyler, yalancıları da sevmeyiz, saygılar yeni mürid.

     

     

    ya sen bi git işine uza senin gibi boş insanlarla ne tartışacak nede konuşacak kadar değersiz zamanım yok sen git orada burada ezberledigin mantık kalıplarını başkalarına anlat sen daha cocuksun yavrum hadi uza şimdi.

    kendisi çok bilgiliymiş gibi yukarılardan yorum yapmış,o yahudi dediğin adam ice bucket challenge ı başlatan correy griffini bi araştır istersen bak adama ne olmuş yahudiymiş israille bi alakası var mıy mış ona bak önce atatürkçü arkadaş.

    sonra git bi als hastasının yanına bu çaresi olmayan hastalık hakkında bilgi öğren,sizin beyninize o kadar saçma şeyler sokmuşlarki amerikanın başlattığı herşeyde onu herhangi bir kötü yana çekmeye çalışıyorsun.sorsan adam amerika gibi bi ülkede yaşamak için neyini vermez.neyse gazzede insanlık dramı yaşanırken,avrupa ve amerikada insanlar bir hastalığa yardım etmeye çalışırken sen zevkle progressive müzik yapmaya devam et belki bu şekilde bunlara yardım edebilirsin


    Converse giyen uzaylı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    neyse.

    zeybekustasi tarafından 23/Ağu/14 17:24 tarihinde düzenlenmiştir

    hayalin düğünü töresi bir hoş.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    suriye filistin diye kıvrananlar ne yapmış çok merak ediyorum

    gel buraya de ki "bakın ben daha faydalı iş yapıyom, bunları bırakın bana katılın"

    evde götünün üstünde oturduğu yerden insanların yaptığı iyi şeylere karşı duruyor adamlar


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    bu konuya bile muhalefet ediliyor ya su harcanıyormuş diye, burda akıtılan su dişinizi fırçalarken açık bıraktığınız veya farklı şekillerde israf ettiğiniz suya benzemiyor.. bi amacı var. hayır bir de yapılan yardımı niye başka yardımlarla kıyaslıyosunuz.. işte als ye yardım ediyor filistin'e etmiyor. filistin'e de sen et.. yardımın çeşidi, boyutu mu olur yav , yardım yardımdır...

    dj alper de cevap vermedi zaten, akım başlıycaktı belki tbt içinde :D


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepInside
    DeepInside's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2014
    Erkek

    Fifiiiiiiii.....


    https://www.youtube.com/watch?v=vtZt4U6vQtQ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Kim sikler sizin çelincinizi yapacaksınız bağış yapın çelinci ünlüler yapsın 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    suriye filistin diye kıvrananlar ne yapmış çok merak ediyorum

    gel buraya de ki "bakın ben daha faydalı iş yapıyom, bunları bırakın bana katılın"

    evde götünün üstünde oturduğu yerden insanların yaptığı iyi şeylere karşı duruyor adamlar

    evet katılıyorum. ayrıca adam sonuç olarak kovayı dökmüş kafaya konuyu açmış az da olsa bir hastalık için birilerine sesini duyurmuş.

    sonuç olarak açılan konu zararlı değil faydalıdır. yapılan herşeye destek olursak ileride dahada büyük yardımlar için yol açmış oluruz.

    eve gidip video çekip atacağım buraya.

    edit : video geldi :D

    http://www.youtube.com/watch?v=u6kdFeBygEY

     

    zalimadam tarafından 24/Ağu/14 00:44 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=Gz64XSVYy2g Giderayak bir fincan kahve daha!!! :)
Toplam Hit: 6084 Toplam Mesaj: 68