Altın Elbiseli Adam Vefat Etti !
-
-
Allah rahmet eylesin,
hiç motor almayı düşünmedim ama bu adamın muhabeeti güzeldi, memleket bir değerini kaybetti.
-
Bu adamda motorla kaza yapıp ölüyorsa ben aklımdan siliyorum motor sevgisini.
Süreklide ekipmanla sürerdi.
Allah rahmet eylesin çok izledim videolarını üzüldüm içim buruk. -
bende scarabeo 500 ve modifiyeli bandit 1200s var, bandite binmeden önce hava durumuna bakıyorum, yoğunluğa bakıyorum, zinciri parmakla yokluyorum, gözle sağını solunu kontrol ediyorum ve sevdiklerimi gözümün önüne getiriyorum, buna rağmen devir saatim kırmızı hattan çok az iniyor, hele edirne çanakkale yolculukları, yunanistana gidiş geliş, insan demirden bir sıvı içmiş gibi gözü kara ve metalden hissediyor kendisini... kısık nefes alarak dizler ve dirsekler yerde dönüşler... bir gün bir kamyonun altına gireceğim kesin düşüncesiyle pek de yavaşlamadan girilen virajdan geliş şeridinden çıkarken bu sefer de şanslıydım diye iç geçirmek ve yolculuk bittikten sonra yine bu demir ata bineceğinin farkında olmak. kamikaze yada gondola benzemiyor bungee jumping'e veya hız trenine benzemiyor tek bir hata mavi ışıktan beyaz ışığa geçiş demek. herşeyin sona ereceğini bile bile o ipin üzerinde yürüyorsun bunu yapmak kalbini hızlandırıyor, ayaklarının altında avuçlarında dirseklerinde titreşen tork, yol çizgilerinin ip gibi olması, rüzgarın tulumu yalaması, egzozu sararmış bir motorcunun peygamber devesi gibi başını sallayarak selam vermesi ve senin de aynı şekilde selam vermen, vücuda pompalanan adrenalin, kalbin rahatlaması, ısınan kaslarının ara ara serinlemesi... bunun bir tarifi yok yaşamayan bilmez. aea haberinden sonra epey düşündüm ve banditi satma kararı aldım çünkü beni bu sene 3 kere teğet geçti ölüm. aklımda çocuklarım var yoksa pek de sorun değil motor üzerinde ölmek.
ve asıl önemli konuya gelelim, motorsikleti otomobil gibi kullanırsanız bu tip kazaları yaşamazsınız, enduro tarzı veya maxi skuter tarzı abs li bir motor alır hızınızı limitler trafik kurallarına uyar, bolca korna kullanırsanız bu risklerin hiç biriyle karşılaşmazsınız temel kural duramayacağınız kadar hızlı gitmemek ve kendinizi belli etmek.
-
RETRET bunu yazdı
bende scarabeo 500 ve modifiyeli bandit 1200s var, bandite binmeden önce hava durumuna bakıyorum, yoğunluğa bakıyorum, zinciri parmakla yokluyorum, gözle sağını solunu kontrol ediyorum ve sevdiklerimi gözümün önüne getiriyorum, buna rağmen devir saatim kırmızı hattan çok az iniyor, hele edirne çanakkale yolculukları, yunanistana gidiş geliş, insan demirden bir sıvı içmiş gibi gözü kara ve metalden hissediyor kendisini... kısık nefes alarak dizler ve dirsekler yerde dönüşler... bir gün bir kamyonun altına gireceğim kesin düşüncesiyle pek de yavaşlamadan girilen virajdan geliş şeridinden çıkarken bu sefer de şanslıydım diye iç geçirmek ve yolculuk bittikten sonra yine bu demir ata bineceğinin farkında olmak. kamikaze yada gondola benzemiyor bungee jumping'e veya hız trenine benzemiyor tek bir hata mavi ışıktan beyaz ışığa geçiş demek. herşeyin sona ereceğini bile bile o ipin üzerinde yürüyorsun bunu yapmak kalbini hızlandırıyor, ayaklarının altında avuçlarında dirseklerinde titreşen tork, yol çizgilerinin ip gibi olması, rüzgarın tulumu yalaması, egzozu sararmış bir motorcunun peygamber devesi gibi başını sallayarak selam vermesi ve senin de aynı şekilde selam vermen, vücuda pompalanan adrenalin, kalbin rahatlaması, ısınan kaslarının ara ara serinlemesi... bunun bir tarifi yok yaşamayan bilmez. aea haberinden sonra epey düşündüm ve banditi satma kararı aldım çünkü beni bu sene 3 kere teğet geçti ölüm. aklımda çocuklarım var yoksa pek de sorun değil motor üzerinde ölmek.
ve asıl önemli konuya gelelim, motorsikleti otomobil gibi kullanırsanız bu tip kazaları yaşamazsınız, enduro tarzı veya maxi skuter tarzı abs li bir motor alır hızınızı limitler trafik kurallarına uyar, bolca korna kullanırsanız bu risklerin hiç biriyle karşılaşmazsınız temel kural duramayacağınız kadar hızlı gitmemek ve kendinizi belli etmek.
Harbiden tecrübe konuştu
-
Yıllarca 1000lik bir motor alayım demiştim, param olmamıştı. Evlendik falan sonra, şimdi imkan da var ama bu haberden sonra kapattım o sayfayı.
-
vay be cidden cok üzüldüm cok izlerdim videolarını
Mekanı Cennet Olsun
-
Hakikatten seviliyormus adam.
-
Araç köprünün üstünde yolun tek şerite düştüğü yolda duruyor içinden "tartışarak" inenlerden birine çarpıyor abimiz. Çarptığı kişi orada ölüyor. Barkın abimiz ambulansda.
Burada kim hatalı tartışmak istemiyorum iki tarafda can kaybetti. Ancak şu var ki; ekipmanlı bile tehlikeli olan bir iş motor. Karşına ne çıkacağını bilemiyorsun. Beklenmedik şeyler gelişiyor.
Ailesinin başı sağolsun.
-
Yeri gelir apaçilerin en apaçisi olur, sanayi jargonuyla olayı açıklardı, yeri gelir marka patronları ile fransızca röportaj alırdı. Yeri gelir açık egzozun güzelliğini apaçi jargonuyla över, yeri gelir motogp pilotu ile pist hakkında konuşurdu. Bu denli insanlara hitap eden bir apaçi abimizdi. Babam ölse ancak bu kadar üzülürdüm.
https://www.youtube.com/watch?v=NQZ6jM_WgTc