Amazon Kullanılmış Ürünü Sıfır Diye Satıyor.
-
Normalde kardeşimin başına gelen olay ama senelerdir adama davetiye gönderemiyorum hata oluştu diyor o yüzden konuyu ben açtım. 2 kez kullanılmış ürün göndermişler (satıcı amazon). Birinde parmak izleri çizikler falan varmış. Diğerinde de kılcal çizikler var. Ürün kutusundan da açıldığı belliymiş. Kullanılmış olduğundan eminim diyor. İade etmiş. Ürüne yorum yapmış durumu anlatmış adamın yorumunu yayınlamamışlar. Büyük ihtimalle müşteri memnuniyeti adına her boku iade aldıkları için bu aldıkları ürünleri başkasına veriyorlar. Zevkine ürün iade edenleri memnun edecekler diye diğer müşterileri mağdur ediyorlar. Özellikle elektronik alırken dikkat edin iadeden dönen kullanılmış ürün çıkma ihtimali var. İade süreleri de uzun galiba adam rahat rahat ürünü kullanıp canı sıkılınca iade ediyor. Bu tipleri de anlamıyorum 37 yaşımdayım şimdiye kadar 1 ürün iade ettim. Onda da satıcı yanlış fotoğraf koymuş fotoğraftaki ürün gelmedi işimi görmüyordu.
-
Hocam yine amazon bu konuda en iyisi, yani şöyle tarif edeyim, bu olayı büyük ihtimalle hb ile falan yaşasaydın ya da n11 ile siz kullandınız diye söyleyip, ürünü iade bile almazlardı. Ben amazona 2. kez kulaklık iade ettim, Sony wf-1000xm3 model kulaklık, ama sorunum şuydu telefon sesi gelmiyordu kulaklıktan, iki üründe de aynı sorunu yaşadım, telefon S10+, durumu arkadaşlara ilettim, iade alabiliriz dediler. Müşteri memnuniyeti sağlayan tek şirket şuan benim için. (n11.com'dan eviye bataryası aldım artemanın, ürün arızalı çıkmasına rağmen iade almadılar, arızalı olduğuna dair tutanak var, ama adamlar değişime uygundur tutanağı istiyor saçma bir şekilde. 20 iş günü bugün doldu benim halen parçam gelecek. kısacası n11 vs. müşteri memnuniyeti sıfır siteler bana göre.)
-
@twilight_flame N11 ile sorun yaşarsanız Şikayetvar'a yazın. Oraya yazınca direk genel müdürlük şikayet biriminden arayıp iade işlemini hallediyorlar. Bende ürün iade etmiştim satıcı kargoyu teslim almış inatla "ürün kargoda kırıldı tutanak tutuldu ürün şubede ben iade almam" deyip red ediyordu. E bakıyorum takip kodundan ürün teslim alınmış ? İade talebi açıyorsun satıcı red ediyor N11 hiç araya girmiyor. En sonunda sikerler dedim şikayetvar'a yazdım ertesi günü aradılar konuştuk "tamam efendim ben satıcı adına iade talebini onaylıyorum siz tekrar iade talebi açın" dedi.
Bir keresinde de hem arızalı hemde faturasız ürün gönderdi bir tanesi. İade edeyim diyorum kodu aldığım gibi red ediyor lavuk. Neyse öyle böyle şikayetvar ile yine zorla iade ettirdim. Sonrada sırf uğraştırdığı için Cimer'den maliyeye şikayet ettim. Direk şehirin maliye başkanı geri dönüş yaptı. Maliye bir güzel öttürmüş olmalı ki sonradan telefon açıp özür dileyerek lütfen şikayetinizi geri çekin dedi.
mkyb tarafından 25/May/21 14:33 tarihinde düzenlenmiştir -
DH de deli gibi konuları var. Birileri CAYMA hakkını, sözde DENEME hakkı olarak görüyor kendine ve en basitinden kafasında 3 alternatifi olan 3 ürünü de satın alıp, deneyip, KULLANIP iade ediyorlar.. Hatta şerefsizin biri 3 ayrı robot süpürgeyi alıp hepsini birer hafta kullanmış ve yasal hakkıymış diye iade etmiş. Ulan şerefsiz, sen o ürünü almadan önce bilmem kaç yüz saat video izlemedin mi, yorumları araştırmadın mı da kalkmış şimdi ben ürünü nasıl deneyeceğim diyorsun. Bir kaç gereksiz ile de bu konuda atışmam oldu ama malum platform DH olunca linç ediyor karaktersizler ..
Ve bu sürecin tüm maliyetleri fiyatlara yansıyarak dönüp dolaşıp dürüst tüketiciye çıkıyor.
İşin özü, bu bir kısır döngü. Birileri sürekli alıyor, kullanıyor, iade ediyor ve hatta bu iade eden karaktersizler yerine yeniden ürün aldıklarında ürün açılmış diye şikayette bulunuyorlar (konu sahibi müridi tenzi ederim) ...
Hep diyorum, Amazon bu ülkeye ve insanına fazla .. Bir an önce bu iade politikasından ya vazgeçmeli, ya da çekilmeli ...
-
@GoQaN Amazon öyle yapanları kara listeye alıyor ve hesabını banlıyor. Yeni hesap açsan bile adresinden, kredi kartı numarandan vs tanıyıp sipariş vermeni engelliyor. Yeni yeni başladılar arada ağlayanlara denk geliyorum.
-
ürün neydi ? merak ettim
-
Böyle ürünleri sıfır diye satacağına "denenmiş ürünler" diye bi kategori açıp ürün açıklamasına "2 gün kullanıldı vs." gibi açıklamalar koysalar.
En azından itibarın düzelir, şu site sıfır ürün yerine kullanılmış ürün verdi diye güvensizlik vermezsin..
-
yanak bunu yazdı
Böyle ürünleri sıfır diye satacağına "denenmiş ürünler" diye bi kategori açıp ürün açıklamasına "2 gün kullanıldı vs." gibi açıklamalar koysalar.
En azından itibarın düzelir, şu site sıfır ürün yerine kullanılmış ürün verdi diye güvensizlik vermezsin..
Zaten öyle. Outlet sekmesinde satılıyor iade ve defolu ürünler. Konuyu açan müridin kardeşi acaba bu Outlet kısmından mı alışveriş yaptı ?
https://www.amazon.com.tr/s?i=specialty-aps&srs=21034466031
Burada Amazon'un hatası eksik bilgilendirme. Arayüzleri zaten 2000'lerin başından kalma. Outlet kısmını Google sayesinde bulabildim mesala.
mkyb tarafından 25/May/21 16:42 tarihinde düzenlenmiştir -
mkyb bunu yazdıyanak bunu yazdı
Zaten öyle. Outlet sekmesinde satılıyor iade ve defolu ürünler. Konuyu açan müridin kardeşi acaba bu Outlet kısmından mı alışveriş yaptı ?
https://www.amazon.com.tr/s?i=specialty-aps&srs=21034466031
Burada Amazon'un hatası eksik bilgilendirme. Arayüzleri zaten 2000'lerin başından kalma. Outlet kısmını Google sayesinde bulabildim mesala.
1.5 yıldır Amazon kullanırım, ilk defa burda duyuyorum :))
-
GoQaN bunu yazdı
DH de deli gibi konuları var. Birileri CAYMA hakkını, sözde DENEME hakkı olarak görüyor kendine ve en basitinden kafasında 3 alternatifi olan 3 ürünü de satın alıp, deneyip, KULLANIP iade ediyorlar.. Hatta şerefsizin biri 3 ayrı robot süpürgeyi alıp hepsini birer hafta kullanmış ve yasal hakkıymış diye iade etmiş. Ulan şerefsiz, sen o ürünü almadan önce bilmem kaç yüz saat video izlemedin mi, yorumları araştırmadın mı da kalkmış şimdi ben ürünü nasıl deneyeceğim diyorsun. Bir kaç gereksiz ile de bu konuda atışmam oldu ama malum platform DH olunca linç ediyor karaktersizler ..
Ve bu sürecin tüm maliyetleri fiyatlara yansıyarak dönüp dolaşıp dürüst tüketiciye çıkıyor.
İşin özü, bu bir kısır döngü. Birileri sürekli alıyor, kullanıyor, iade ediyor ve hatta bu iade eden karaktersizler yerine yeniden ürün aldıklarında ürün açılmış diye şikayette bulunuyorlar (konu sahibi müridi tenzi ederim) ...
Hep diyorum, Amazon bu ülkeye ve insanına fazla .. Bir an önce bu iade politikasından ya vazgeçmeli, ya da çekilmeli ...
tepesinden en alttaki kademesine kadar üçkağıtçı dolandırıcı lanet bir milletiz.
öyle göte böyle yarrak yapmış amazon heralde, geçmiş olsun.
elektronikte tercih etmemek gerek demektir.
-