folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Amerikadan Şu Alınır Dediğiniz Ürünler (Beraberinde Bir Kişiye Hediye)



Amerikadan Şu Alınır Dediğiniz Ürünler (Beraberinde Bir Kişiye Hediye)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    ben bi laptop yazdım sorna 50-60 lira olduğunu görünce bi usb istedim :D


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaqeStorM
    RaqeStorM's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    Yerli Noel Baba :D isteklerimi yazdım :D alırsanda canın saolsun almazsanda cıngıl bel cıngıl bel cıngıl  Hayırlı yolculuklar

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    şanssımıı dnyek

     

    hip hop üürünüü eşofman veya tişört veya kaykay en cok istedigim 


    Break Dance Bboy MaxeL
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    hocam amerikadan hardal alınır.ciddi söylüyorum bunu :) hardal al,çeşitli çikolatalardan al.hatıra olarak i love ny yada o tarz giyim eşyalarına yönelebilirsin.ipod da alabilirsin kendine :) 


    Koca hestiy aya bedenem ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    ucuz olduğu için zippo alınır hocam ayrıca outletlere zaten bakarsın ucuza baya marka kıyafet alırsın

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    hocam bütcen olsa aslında macbook pro filan al diyicemde, oralarda çikolata vs vs çoktur ve tatlıdır :D new balance modelleri vardır ordan ayakkabı olarak süper kaliteli ve görseli vardır hocam bi bakarsın.

     

    yabancı bir dergi filanda alabilirsin hatıra olarak :D bilgisayar parçalıda ucuz olabilir orada. zippo modelleride acayip ucuz olabilir.

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    ilk fırsatta kendime MIT'in t-shirt ve sweatshirtlerinden almayı düşünüyordum. boston tarafına gidecek olursan MIT'ye mutlaka uğra derim hocam. CalTech'i de tavsiye ederim. bilim, mühendislik ilgi alanına giriyorsa tabi. onun dışında da nba store'lardan burada görmenin imkansız olduğu efsanevi t-shirt ve benzeri ürünler de alınabilir. 


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Zippo Çakmak istiyoruz...;:D


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilk fırsatta kendime MIT'in t-shirt ve sweatshirtlerinden almayı düşünüyordum. boston tarafına gidecek olursan MIT'ye mutlaka uğra derim hocam. CalTech'i de tavsiye ederim. bilim, mühendislik ilgi alanına giriyorsa tabi. onun dışında da nba store'lardan burada görmenin imkansız olduğu efsanevi t-shirt ve benzeri ürünler de alınabilir. 


    -----------------------------

    AAAAA EVET LAN!! ben bunu unutmuşum hocam MIT sweatshirtü isterdim ben de, peter bishop giyip duruyor acayip canım çekiyor :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    http://www.akilli.tv/video/159726/Kablosuz-Klavye.aspx

     

    bundan edin hocam :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 22800 Toplam Mesaj: 76