folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Amerikadan Şu Alınır Dediğiniz Ürünler (Beraberinde Bir Kişiye Hediye)



Amerikadan Şu Alınır Dediğiniz Ürünler (Beraberinde Bir Kişiye Hediye)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı çekilişe beni kaydet be. Belli olmaz belkim bana çıkar. 


    -----------------------------

    ettim hocam. eğer çıkarsan isteğini sorarım.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı çekilişe beni kaydet be. Belli olmaz belkim bana çıkar. 


    -----------------------------

    ettim hocam. eğer çıkarsan isteğini sorarım.


    -----------------------------

    saol... benim ki tepe arkası bir umut...


    Kendimi eğitime ilme bilime adadım... Diyelim ki, sen benimsin,hasretin benim... Çalarsa kapımızı ayrılık gider misin Sevgilim ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    Kullanıcı Adı: SweetyVolty
    İstek: Canının sağlığı yeterli hocam, ama illa almak istiyrum diyorsanız zippo ya fitleşebiliriz :D 

    Kullanıcı Adı: command3r
    İstek: canının sağlığı :)) bide zippo getirirsen sevinirim zipponun 4 yapraklı yonca modeli makbule geçer :)

    Kullanıcı Adı: Andrei
    İstek: gönlünden ne koparsa hocam ^^

    Kullanıcı Adı: safasönmez
    İstek: zippo

    Kullanıcı Adı: mataramasuko
    İstek: zippo tabiki :)

    Kullanıcı Adı: crimeangel
    İstek: zippo çakmak :)

    Kullanıcı Adı: SaNaL_AjaN
    İstek: Zippo çakmak yada güzel bir çakı olursa hocam senden bana güzel bir hediye olur diye düşünüyorum yarışmaya katılan tüm arkadaşlara başarılar dilerim :))))

    Kullanıcı Adı: Mandi
    İstek: Zippo çakmak

    Kullanıcı Adı: milk
    İstek: canının sağlığı hacım sen ne kesersen onu yeriz :)

    Kullanıcı Adı: emreslmn
    İstek: 1.New Balance Ayakkabı 43 Numara 2.Abercrombie Beyaz Polar (Medium) 3.MIT Tshırt


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    akşam üstüde içinden 3 tane çekicem. dedidiğim gibi de sıradan başlıycam almaya. bulamadıklarım olursa bir sonraki kişinin isteğini arıycam.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kullanıcı Adı: SweetyVolty
    İstek: Canının sağlığı yeterli hocam, ama illa almak istiyrum diyorsanız zippo ya fitleşebiliriz :D 

    Kullanıcı Adı: command3r
    İstek: canının sağlığı :)) bide zippo getirirsen sevinirim zipponun 4 yapraklı yonca modeli makbule geçer :)

    Kullanıcı Adı: Andrei
    İstek: gönlünden ne koparsa hocam ^^

    Kullanıcı Adı: safasönmez
    İstek: zippo

    Kullanıcı Adı: mataramasuko
    İstek: zippo tabiki :)

    Kullanıcı Adı: crimeangel
    İstek: zippo çakmak :)

    Kullanıcı Adı: SaNaL_AjaN
    İstek: Zippo çakmak yada güzel bir çakı olursa hocam senden bana güzel bir hediye olur diye düşünüyorum yarışmaya katılan tüm arkadaşlara başarılar dilerim :))))

    Kullanıcı Adı: Mandi
    İstek: Zippo çakmak

    Kullanıcı Adı: milk
    İstek: canının sağlığı hacım sen ne kesersen onu yeriz :)

    Kullanıcı Adı: emreslmn
    İstek: 1.New Balance Ayakkabı 43 Numara 2.Abercrombie Beyaz Polar (Medium) 3.MIT Tshırt


    -----------------------------

    bunlar hediye edilecekler mi?


    Kendimi eğitime ilme bilime adadım... Diyelim ki, sen benimsin,hasretin benim... Çalarsa kapımızı ayrılık gider misin Sevgilim ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kullanıcı Adı: SweetyVolty
    İstek: Canının sağlığı yeterli hocam, ama illa almak istiyrum diyorsanız zippo ya fitleşebiliriz :D 

    Kullanıcı Adı: command3r
    İstek: canının sağlığı :)) bide zippo getirirsen sevinirim zipponun 4 yapraklı yonca modeli makbule geçer :)

    Kullanıcı Adı: Andrei
    İstek: gönlünden ne koparsa hocam ^^

    Kullanıcı Adı: safasönmez
    İstek: zippo

    Kullanıcı Adı: mataramasuko
    İstek: zippo tabiki :)

    Kullanıcı Adı: crimeangel
    İstek: zippo çakmak :)

    Kullanıcı Adı: SaNaL_AjaN
    İstek: Zippo çakmak yada güzel bir çakı olursa hocam senden bana güzel bir hediye olur diye düşünüyorum yarışmaya katılan tüm arkadaşlara başarılar dilerim :))))

    Kullanıcı Adı: Mandi
    İstek: Zippo çakmak

    Kullanıcı Adı: milk
    İstek: canının sağlığı hacım sen ne kesersen onu yeriz :)

    Kullanıcı Adı: emreslmn
    İstek: 1.New Balance Ayakkabı 43 Numara 2.Abercrombie Beyaz Polar (Medium) 3.MIT Tshırt


    -----------------------------

    bunlar hediye edilecekler mi?


    -----------------------------

    bu kişilerin arasından 3 kişi yine random seçilecek hocam. cunku gordugun gıbı ıstekler tek seçenek halinde. eğer bulamazsam 2. kişinin isteğini arıycam, onu da bulamazsam 3. kişi. 


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    bende ucuzundan bi kol saati alayım


    Kendimi eğitime ilme bilime adadım... Diyelim ki, sen benimsin,hasretin benim... Çalarsa kapımızı ayrılık gider misin Sevgilim ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    usta çekilişi kaçırdım ama ciklet istiyom ben de. bi kutu olsun alabilirsen. geçenlerde de bi mürid gittiydi istedim vermedi :( alırsan bi kere hayır duası ederim. saygılar iyi yolculuklar şimdiden.


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    usta çekilişi kaçırdım ama ciklet istiyom ben de. bi kutu olsun alabilirsen. geçenlerde de bi mürid gittiydi istedim vermedi :( alırsan bi kere hayır duası ederim. saygılar iyi yolculuklar şimdiden.


    -----------------------------

    hocam 1 kutu ciklet için kargo parası vermeye deymez bence :)


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    hacı, eğer ben çıkarsam ve zippo getirirsen bana, üzerine hani kolye v.s. isim yazıyorlar ya, onunla Gharzvog dan crimeangel a hatıramdır diye yazdır bari. çakmağı kullandıkça seni hatırlıyım :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 22803 Toplam Mesaj: 76