folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ankara Bulusmasi



Ankara Bulusmasi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek
    yapılıyor mu en son ne zaman yapıldı yapa lım mi yada

    I am Jack's inflamed sense of rejection
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    yaz beni :)


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    kamoonnn işte beklediğim konu

    edüt: eskiden baya buluşma olurdu sonra kemik tayfa oluşunca millet birbirinden sıkıldı heralde:D ama canlandırak ortamı hacı abi

    burakbet tarafından 21/Ara/14 17:16 tarihinde düzenlenmiştir

    la?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    burakbet bunu yazdı

    kamoonnn işte beklediğim konu

    edüt: eskiden baya buluşma olurdu sonra kemik tayfa oluşunca millet birbirinden sıkıldı heralde:D ama canlandırak ortamı hacı abi

    heyecan lazım diyosun yani :)


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CuNdA
    CuNdA's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Rakıda içicez mi


    Hayaller Elbette Gerçekleşir. Büyük Bir İmparatorluk, Bir Çadırın İçinde Hayal Edilmemişmiydi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    oouuv beybi çiğ köfte kokusu alıyorum :P @burakbet <3 :D

     

    yapalım aynen yaaa. listeyi oluşturalım çabucak :))


    İçine atarsın da, içinden atabilir misin?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    2013 de yaptığımız gayet keyiflik piknik

     

    https://picasaweb.google.com/TahribatComResimleri/AnkaraPiknik2013MayS

     

    Sonrasında yapıldımı bilgim yok Angarayı bırakıp istanbul ellerine gittim 2014 başında. Bu vesileyle oradaki herkese selamlar :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    ruhii bunu yazdı

    oouuv beybi çiğ köfte kokusu alıyorum :P @burakbet

     

    yapalım aynen yaaa. listeyi oluşturalım çabucak :))

    burak çii köfte mi yapıyo ? oha i niye yapmadı şu zamana kadar?
    neyse neyse adıyamandan alsa da olur :D :D

     


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Vakit uygun olursa bende gelebilirim .


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı
    ruhii bunu yazdı

    oouuv beybi çiğ köfte kokusu alıyorum :P @burakbet

     

    yapalım aynen yaaa. listeyi oluşturalım çabucak :))

    burak çii köfte mi yapıyo ? oha i niye yapmadı şu zamana kadar?
    neyse neyse adıyamandan alsa da olur :D :D

     

    abi  bize sözü vardı ya yıl olacak hala bi  yiyemedik :))


    İçine atarsın da, içinden atabilir misin?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    +1 gelirim de şubat tatili falan girecek mart falan gibi yapalım


    black implies white, self implies other, life implies death.
Toplam Hit: 2003 Toplam Mesaj: 27