Antalya'da Hayvanlar Zulüm

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shadowjedi
    shadowjedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23343594.asp

     

    İzledim,içim gitti beyler,yazık oradaki hayvanlara.Ne tip bir çare bulunabilir sizce bu duruma?Yarın Antalya Belediyesi ve Antalya veterinerlik işlerini arayıp durumu şikayette bulunmaya niyetim var,sessiz kalmak istemiyorum,ne dersiniz?


    Takdire şayanı olmaz bu işin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    yav burada 7 emin dedikleri araba mezarlığı var hayvanlara eziyet etmedikleri gün yok

    bütün serseriler toplanıp hayvanların üstünde sigara söndürüyorlar üstlerine torpil atıp patlatıyorlar gülüyorlar kahpe cocukları

    bende aradım zabıtayı bişi yapmadılar hala aynı hala aynı

    sen ara hocam elinden geleni yap onlarında canı var sonuçta vicdanın rahat eder en azından


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    la bide bu hayvanlar sahipliymiş. emaneten verilmiş oraya. vay amk.. insanliğiniza tüküreyim sizin...


    efe: yiğit kime derler? kızanlar: sözünde durup, efesiyle ölene. efe: korkak kime derler? kızanlar: sözünden dönen, aman dileyene. efe: insan dünyaya niçin gelir? kızanlar: ölmek için!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    Oradaki hayvanoğlu hayvanları bulunuz.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Hay amk duacıdaymış bide. Firmanın ismini bulamadım ifşa etselerde neresi olduğunu bilsek. Amk bebeleri köpeğe nasıl vuruorlar. Kürekle döveceksin bunları.

    DrKill tarafından 23/May/13 15:50 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Bunun gibi insan görünümlü fakat insanlıktan 1 gram içlerinde bulunmayan varlıkları ÖLDÜRMEYECEKSİN!

    Bunlara İŞKENCE yapacaksın.

    Öyle ölümüne işkence değil.

    İşkenceyi yapacaksın tam ölecekken tekrar iyileştireceksin.

    Sonra tekrar işkence yapacaksın.

    Yaptıkça yapacaksın, yaptıkça yapacaksın.


    İmza...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eagleofcondor
    eagleofcondor's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    Bu anaları belirsiz evlatlarının oğullarını kameraya çekiyorlarda dur demiyorlarmı ağzına daşla vurup bayıltacan bunları elli yerinden bıcaklıcan

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narcobs
    narcobs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2010
    Erkek

    Ulan sabah sabah nasıl içim sızladı :/ Dicek bişey bulamıyorum böyle o. çocuklarına

    Ah bi denk getirceksin şöyle şerefsizleri atıcaksın benim oğlanın kafesine, önünede bi et parçası...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    bir köpek sahibi olarak ciddi anlamda sinirden öldüm vereceksin benim elime o orospuçocuklarını aynısını bende onlara yapacağım. Şerefsizin evladı adı üstünde eğitmensin be amk çocuğu versene adam gibi eğitimini köpeği döverek sindirmek, psikolojisini bozmak, yanında her el kalktığında o anları hatırlatmak ne kadar insanca piç !!!


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    o tokatları o lavuğa vurmak lazım


    İyi ki varsın Eren.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    hayvan lan o, vurunca ah uh mu desin amına koduğum? 

    orospu çocukları ya. 

     


    ne diyon?
Toplam Hit: 1708 Toplam Mesaj: 20