Apple Ve Genpa Garanti Rezilliği
-
Mod not. Konu kategorilerine ozen gosterelim.
6 aylık iPhone 6 cep telefonumun ekranın tamamı değil üstündeki yapışkanlı olduğunu düşündüğüm kısım kalktı, ölü piksel vs bir kaç sorundan dolayı genpaya tamire verdim.. 10 gün sonra 1.250 TL ücret çıktı diye mesaj geldi aradım telefonda eğilme var yenisi ile değiştiricez dediler. İtiraz ettim eğilme kronik sorun benim ekstra yaptığım bir şey yok dedim apple ara dediler. Apple aradım eğilme kronik boyutta ise ücretsiz değişim yaparız teknik servisten fotoğrafları istedik bekliyoruz dediler. Sonrasın eğilme kronik boyutta ama ekrandaki açılma kullanıcı hatası anahtar ile aynı cebe koyduysanız vs içine anahtar girdiğinden dolayı açılmış olabilir dediler. Kardeşim dalga mı geçiyorsunuz ekranın içine nasıl anahtar girer, eğer giriyorsa da bu ekranın hatasıdır dedimse de dinletemedim.. Salı günü için Apple Store randevu aldım bakalım ne çıkacak.. Fotoğrafları ekliyorum var mı bu konuda tecrübesi, verecek aklı olan?
-
Almanya'da olsan anında değişim olurdu. Almanya'daki Apple Store'a anahtar sebep olmuş desen götüyle gülerdi buna.
Gerekirse tüketici derneğine git. Apple'da olsa Türkiye'de faaliyet gösterdigi icin güvenmeyeceksin.
-
Tüketici heyetine gittim 6 ay sonrasına randevu verdi.. Telefonun ekranı gittikçe açılıyor, renkler falan kayıyor 6 aya kadar ölür yine kullanıcı hatası olur.. Telefonu çizilen değişim yaptırınca haklı olanları bile değiştirmiyorlar artık..
-
hayatımda hiç apple kullanmadım. sırf bu tbt deki "rezalet" "isyan" başlıklarını gördükçede kullanmam gibi.
konuya gelirsek , sen neden ilk apple store dan randevu olup oraya gitmedim. bak böyle böyle kardeşim demedin.
daha yetkili bi merci varken sokak çakallarına gitmissin. onlar ne geçirebilirsem kardır diye takılırlar. allah bilir içine sıvı temasıda yaptırmışlardır..
hayırlısı
-
Apple store sadece İstanbul'da var ve ben İstanbulda oturmuyorum.. Oraya gitmem sıkıntı olacaktı o yüzden gitmedim daha 2 sene önce 5si ücretsiz değiştirmişlerdi yine aynısı olur diye gittim ama bir daha sikseler gitmem.
-
-
Defalarca telefon değiştim genpadan.İlk kez böyle birşey duydum.Eziği kırığı çıkığı olan telefonlarda mı böyle yapıyorlar acaba.
Farklı bir genpaya git bakalım nolcak
-
Benim de sessize alma tuşum bozuldu.Ama internetten randevu alamıyorum anında bitiyor anlamadım , 00.03 de yeni gün açılıyor tıklıyorum bitmiş oluyor
-
1. Drekt Apple store ile görüşüp telefonu kargolatacaktın. Tabi apple garantisi varsa. Sen yapmamışsın.
2. Genpa, KVK kadar kaliteli bir yer kalkıpda sana anahtarla olmuş bu gibi bir hata demezler aslında, diyorsa bu karşıdaki adamın salaklığı ve ilgisizliğdir. Yüzyüze gidip göstereceksin vereceksin telefonu.
3. Adamlar zaten sıfır telefon verelim demiş niye kabul etmedin?
4. Kronik olduğunu nasıl anladın ben çözemedim o kısmı? Hani 5 defa değişmiş 5'i de patlamış aynı yerden sanki. Sizde de hata var biraz.
Dipnot: Geçenlerde Xiaomi konusu vardı orayada yazdım, Note 5 aldım, ilk gün akşamına fark etmedim ertesi gün baktım içerde bir siyahça bir hata var. İthalatçı garantiliydi. Adamlar dedi yolla. Hemen aynı gün kargoladım(cuma günü). Salı günü kargoya yeni sıfır telefonu verdiler. Allaha şükür bir sıkıntı yok şu an. Demem o ki, GENPA gibi bir yerinde böyle saçma bahane üretmesi komik. Daha üst mercisine ulaşıp sorunu iletebilirsin, adamları korkutabiliyorsan korkut; ama değişimde önermişler sen kabul etmemişsin, ben öyle anlıyorum. Değişim yapmak zorunda ama senden kaynaklı olmadığını doğruluyorsan, tekrardan git ver al yenisini. ;)
-
palakan229 bunu yazdı
1. Drekt Apple store ile görüşüp telefonu kargolatacaktın. Tabi apple garantisi varsa. Sen yapmamışsın.
2. Genpa, KVK kadar kaliteli bir yer kalkıpda sana anahtarla olmuş bu gibi bir hata demezler aslında, diyorsa bu karşıdaki adamın salaklığı ve ilgisizliğdir. Yüzyüze gidip göstereceksin vereceksin telefonu.
3. Adamlar zaten sıfır telefon verelim demiş niye kabul etmedin?
4. Kronik olduğunu nasıl anladın ben çözemedim o kısmı? Hani 5 defa değişmiş 5'i de patlamış aynı yerden sanki. Sizde de hata var biraz.
Dipnot: Geçenlerde Xiaomi konusu vardı orayada yazdım, Note 5 aldım, ilk gün akşamına fark etmedim ertesi gün baktım içerde bir siyahça bir hata var. İthalatçı garantiliydi. Adamlar dedi yolla. Hemen aynı gün kargoladım(cuma günü). Salı günü kargoya yeni sıfır telefonu verdiler. Allaha şükür bir sıkıntı yok şu an. Demem o ki, GENPA gibi bir yerinde böyle saçma bahane üretmesi komik. Daha üst mercisine ulaşıp sorunu iletebilirsin, adamları korkutabiliyorsan korkut; ama değişimde önermişler sen kabul etmemişsin, ben öyle anlıyorum. Değişim yapmak zorunda ama senden kaynaklı olmadığını doğruluyorsan, tekrardan git ver al yenisini. ;)
3- 1250 lira istemişler sıfır için
4- tipik ülkemiz tüketicisi, öpülmeye alışmış, kronik sorunda tüketiciye suç bulabiliyor. iphone 6 nın büküldüğünü cümle alem biliyor, kronik sorun olması için senin illa servislerde rezil olup 5-6 kere uğraşmana gerek yok.
işi çözemezsen hakem heyetine git uğraş, muhtemelen yamuduğu için ekran açılmıştır. para iadesi isterisn faiziyle
-
mataramasuko bunu yazdıpalakan229 bunu yazdı
1. Drekt Apple store ile görüşüp telefonu kargolatacaktın. Tabi apple garantisi varsa. Sen yapmamışsın.
2. Genpa, KVK kadar kaliteli bir yer kalkıpda sana anahtarla olmuş bu gibi bir hata demezler aslında, diyorsa bu karşıdaki adamın salaklığı ve ilgisizliğdir. Yüzyüze gidip göstereceksin vereceksin telefonu.
3. Adamlar zaten sıfır telefon verelim demiş niye kabul etmedin?
4. Kronik olduğunu nasıl anladın ben çözemedim o kısmı? Hani 5 defa değişmiş 5'i de patlamış aynı yerden sanki. Sizde de hata var biraz.
Dipnot: Geçenlerde Xiaomi konusu vardı orayada yazdım, Note 5 aldım, ilk gün akşamına fark etmedim ertesi gün baktım içerde bir siyahça bir hata var. İthalatçı garantiliydi. Adamlar dedi yolla. Hemen aynı gün kargoladım(cuma günü). Salı günü kargoya yeni sıfır telefonu verdiler. Allaha şükür bir sıkıntı yok şu an. Demem o ki, GENPA gibi bir yerinde böyle saçma bahane üretmesi komik. Daha üst mercisine ulaşıp sorunu iletebilirsin, adamları korkutabiliyorsan korkut; ama değişimde önermişler sen kabul etmemişsin, ben öyle anlıyorum. Değişim yapmak zorunda ama senden kaynaklı olmadığını doğruluyorsan, tekrardan git ver al yenisini. ;)
3- 1250 lira istemişler sıfır için
4- tipik ülkemiz tüketicisi, öpülmeye alışmış, kronik sorunda tüketiciye suç bulabiliyor. iphone 6 nın büküldüğünü cümle alem biliyor, kronik sorun olması için senin illa servislerde rezil olup 5-6 kere uğraşmana gerek yok.
işi çözemezsen hakem heyetine git uğraş, muhtemelen yamuduğu için ekran açılmıştır. para iadesi isterisn faiziyle
Konuyu tekrar okumanı tavsiye ederim zira kaçırdığın bir kaç nokta var.. Ben zaten telefonum değişsin istiyorum ama adamlar 1.250 lira para + benim telefonumu istiyorlar. Apple Store diğer markalar gibi kargo ile alım yapmıyor Apple kimliği ile randevu alıp sadece o kimlik ve o telefon ile o saatte işlem yapabiliyorsun.. Randevuyu almak için 2 haftadır uğraşıyorum yukarıdaki arkadaşın dediği gibi dakikalar içinde bitiyor.. Yeni çıkan bütün Apple ürünlerinde artık apple garantisi oluyor benim telefonunda var.. Anahtar ile olmuş diyen Apple kıdemli müşter temsilcisi.. Genpa kronik olan yamulmayı benim yaptığımı iddia ediyor. Bende ki tek hata daha önce defalarca kullandığım Apple ürünlerinden vazgeçememek.. Daha önceden en ufak sorunda değişim yapıyorlardı ama Türk insanı bununda bokunu çıkardığı için artık sallamıyor direk ücret istiyorlar..
apple apple rezillik genpa kötü hizmet kullanıcı hatası ürün hatası müşteriyi kandırma