Araba Sübap Değişimi İle İlgili Bir Sorum Var
-
burhan808 bunu yazdı
bende de alakasiz bir arac surekli krank veya kam mili sensor arizasi veriyordu bin tane ustaya gittim cozum yok, sonra birgun medyumun biri aracin calismasini dinlerken bu arac bir dis sente atlamis dedi ve tamirden sonra duzeldi. senin durumunda boyle bir alakasiz durumla baglantili olabilir. yada sinyal kollari ile gaz fren kombinasyonu ile gosterge lambalari yakiliyor yada sonduruluyor, bu kisayolu youtube den ogren yandiginda sondur kalitsal bir durum ise.
mantıklı hocam bakayım senın medyum nerde ankarada falan mı ?
-
HeyQirs bunu yazdı
16v kapak olsak 500*lira subaplar 700 rektifiye kapak 1300 lira nerde ?
hocam işcilik :) 600 tl işcilik aldı bunun yanında sarj dınamosu tamır edildi mars da tamir edildi genel bakım yagın lıtresi olmus 30 lira :D
-
pompaci bunu yazdı
hocam servise gitmen gerekli bence orjinal cihaza bağlanmalı aracın gerçek arıza neredeyse söylesin biraz lokal müdahale apılmış gibi geldi bana yeni araçların her yeri beyin ve birbiriyle bağlantılı.
hayatımda gordugum en gerizekalı tripli servisler nissan servisleri paşa hazretleri lpg li araca bakmıyomus hocam :D
-
Devir sensörü arızalı olsa araba çalışmaz (Fordlar öyle)
Taktığı subaplar orjinalmiydi 2.000 km de sibopları yemen imkansız birşey.Diş atlatmış mı başka bir ustaya kontrol ettir.
-
DjBlueMaN bunu yazdı
Devir sensörü arızalı olsa araba çalışmaz (Fordlar öyle)
Taktığı subaplar orjinalmiydi 2.000 km de sibopları yemen imkansız birşey.Diş atlatmış mı başka bir ustaya kontrol ettir.
Hocam.subaplar orjinal yok 2000 km de yemedi dediki en az 2000 km sur alisma suresi dedi hocam
-
Araba nin km kac hocam meraktan soruyorum
-
Muhtemelen asıl sorun oksijen sensöründen kaynaklıdır
İnternetin yalancısıyım, oksijen sensörünü söküp wd40 ile temizleyerek tamir edenler var ama ustaya gidince işler karışıyor yada belkide usta haklıdır bilemem :D
https://www.youtube.com/watch?v=6FR8MCPUduwEdit: Yorumlardaki krank sensörü hatasını şimdi gördüm, o yüzden sorun oksijen sensörü olmayabilir ama servise gidip asıl sorunu öğrenmeniz daha yararlı olur, yukarıdaki video kalsın belki birinin işine yarar.
LhaNeT tarafından 29/Nis/19 20:34 tarihinde düzenlenmiştir -
RitmFarbRacourci bunu yazdı
Bu LPG otogaz'ı yakıt olarak o kadar kuru, benzin ve dizele göre dâhâ yüksek sıcaklık mı oluşturuyor ki, Subap'lar eriyor, anlamadım. olmaz değil benimkisi merak.
Araç da öyle çok yaşlı değilmiş; 2003 doğumlu, 1.4lt motor.
(lt=cc)? cc=cubic centimeters? katı sıvı gaz hacmi?
Bir de, 2003 model ney la. @.o,)
evet sıcaktan dolayı eriyor.. benzine göre patlama anında daha yüksek sıcaklık ortaya çıkıyor..Bunun için Aracına güçlendirilmiş valf taktırman gerekiyor - piyasa dilinde çelik subap diye geçiyor..
-
sunyy2003 bunu yazdı
Araba nin km kac hocam meraktan soruyorum
156.000 de hocam
-
Aynı durum 1,5 ay önce başıma geldi. Bizde hareket halindeyken triger kilitlendi. Subaplar değişti. Yapıldıktan sonra; önce kam mili, sonra da krank mili arızası verdi. Sonraki ayarlamalar ile bu hatalar giderildi. En son diferansiyel hatası vardı. Vites kutusundak yağın değişimi sonrası o da tekrar arıza ışığı yakmadı. Şimdi gaz pedalı ile bir sıkıntı var (umarım) hadi bakalım onu da birkaç gün sanayide debelenerek çözeceğiz diye düşünüyorum.
Subap ayarını yaptırıp triger kayışının düzgün yapıldığına emin olun. Zamanlama bozuksa o motoru tekrar kucaginiza almanız kuvvetle muhtemel. Yakıt tüketiminin artması ve o2 sensoru bu durumda önemli belirtilerdir.