folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Aranıza Döndüm (:



Aranıza Döndüm (:

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Etinden korkanın,

    Kemiğini sikeyim"

    Şahsi İdolüm:

    Decameron !

    -----------------------------

    suc islediysen zaten nefes aldigin yerde mutlaka birgun bulurlar.

    suc islemediysen yazdigin geyik icin ifadeni alirlar.

    esrar icmek yasak degil ama satmak yasak. ota boka ozenen insanlar var

    otun bokun her turlusune karsiyim adam ben iciyorum diye konu acmissa benimde gozumden kacmissa benim ne sucum olabilir ki ?

    veya sitedeki yoneticinin ne sucu olabilir ki.

    emniyet bu konuda kesinlikle cok hassas zira uzerinde maruhanna yapragi olan tisortler yuzunden magaza sahibini bile iceri alip misafir etmislerdir.

    bence dogruda yapmaktadir sigaraya bile savas acilmis bir ortamda esrara eroine ozendirenleri opmek lazim ki millet uzak dursun

    :) 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    Hoşgeldin exca diyecem ama bırakıyorum demişsin :|

    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek
    geçmiş olsun hacı,konuşmalara dikkat edıoz bundan sonra :)

    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek
    Geçmiş olsun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    qeçmiş ola hoca..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Game_Over
    Game_Over's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2006
    Erkek
    geçmiş olsun . . .

    Ayranı yok içmeye, taksiyle gidiyo sıçmaya
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slam44
    slam44's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2008
    Erkek
    geçmiş olsun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    Geçmiş olsun


    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    "Etinden korkanın,

    Kemiğini sikeyim"

    Şahsi İdolüm:

    Decameron !

    -----------------------------

     

    otun bokun her turlusune karsiyim adam ben iciyorum diye konu acmissa benimde gozumden kacmissa benim ne sucum olabilir ki ?

    veya sitedeki yoneticinin ne sucu olabilir ki.

    emniyet bu konuda kesinlikle cok hassas zira uzerinde maruhanna yapragi olan tisortler yuzunden magaza sahibini bile iceri alip misafir etmislerdir.

    bence dogruda yapmaktadir sigaraya bile savas acilmis bir ortamda esrara eroine ozendirenleri opmek lazim ki millet uzak dursun

    :) 


    -----------------------------

     

    Abi bi siteye yönetici olmuşsan gözünden kaçmaması gerekmez mi. Sorumlusun çünkü 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi

    Geçmiş zaten de, bi yerden sonra tecrübe oluyor bunlar..

    Hoş geldin. 


    allcolorsarebeautiful.net
Toplam Hit: 15153 Toplam Mesaj: 99