Aref Yine Döktürdü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    bu başlıktakiler öteki başlıktakileri döver


    Canlının canlıya üstünlüğü yoktur ! Vegan olmak bir fedakarlık değil adalet ahlakı gerekliliğidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    oha, okadar işbirliği olamaz. zaman olayına gelince birşey diyemem ama acun bunun anlaşılacağını bile bile bi ilizyonist için kendini halktan soğutmayı göze alacağını sanmıyorum beyler.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    olay yine aşırı basit,

    kader olayı vakasında poşet çift katman: iç içe geçmiş iki poşet gibi düşünün, evde kendiniz bile yaparsınız amk bi poşetin içine bi poşet daha koyun, kızın döktüğü gazete kagıtları 2.poşette duruyor yani dışarıya bakan, içerdeki poşette ise arefin hazırladıgı kagıt var zaten kıza gözü kapalı çektirmesinin sebebide bu, kız gözü acık cekse ipneliğine en büyük parcayı ceker ve içinde yüzlerce kelime olur.

    Bu tezi kanıtlayan bişeyde kız kagıtları o kadar kücük parcalara ayırmadı, zaten olayın heycanından ve naptıını bilmediinden toplamda 4 kere falan böldü kagıdı, arada ödev defteri büyüklüünde kagıtlar bile vardı, ama arefin ona çektirdiği kagıt göt içi kadar bişeydi, nerdeyse baş parmak büyüklüğünde, zaten aref kıza bi kelime sec derken kagıt arefin elindeydi, yarısınıda kapamıs oldu, kızı 1sn içinde seçip yapmaya zorladı ve ordaki en okunaklı kelime kaderdi.

    videonun 09.22 sine iyi bakın, kız elini attıgında kagıtlar karısmıyor bile, iç içe gecen posetlerdeki dış tabakaya yapısmıs kagıtlar, kızın elini attıı yerdede arefin kagıdı var.

    http://www.youtube.com/watch?v=8PTgnEmlLWI

    kutu numarasındada acunun iş birliği var. kutunun baglı olduu ipin çözüldüğü yerin dışarda olması etken noktası. şimdi videoyu tekrar izleyin. aref ipi çözmek için bir süreliğine yandaki kulisin oraya gidiyor şimdi sorular.

    o sırada neden kamera arefi cekmeye devam ediyor?

    neden asılı olan kutuya zoom yapıyor ve biz arefin kenarda ne bok yediini göremiyoruz

    normalde hep orda set ekibi, elemanın akrabaları ve sunan taş gibi hatun olurken bu gösteride niye orda yoklar?

     

    olay cok basit hocalar, tahtada yazanlar arefin iş birlikçisi biri tarafından kagıda yazılıyor, rulo yapılıyor ve ipin çözüldüü yerin oraya bırakılıyor, aref onu kolunun içine gizliyor ve kutuya elini daldırdıında kol manşetinden cıkarıyor. http://img714.imageshack.us/i/aref31.jpg/

    rulodan cıkan yazı karakteri ve arefin tahtaya yazdıı yazı karakteri aynı deil, yani evet yazı arefin değil baskası tarafından yazılmış.

    http://img5.imageshack.us/i/aref1.jpg/

    http://img25.imageshack.us/i/aref7.jpg/

    özet: bu eleman, o stüdyonun sagında solunda sürüyle kameraman, ısıkcı, sesci, set ekibi varken bunu gizlice yapamaz, hersey acunun bok yemesi, reyting için götünü bile verir acun, zaten diğer göstericiler 5 dk sahnede kalırken nedense aref 25dk kalabiliyor, ve gecenin sonunda 2 kazanan varken acun reklamlardan sonra arefle röportaj olacak ayrılmayın diyor, diğer kazanan eleman piç mi? ayrıca programın yapımcısı, jürisi, her boku olan adamın bir yarısmacıyı ayakta alkıslaması, herkesten cok süre vermesi, ve sunumlar bittiğinde yine dönüp onla konusması ne kadar objektiftir? tartışılır.

     


    -----------------------------

    Hacım bütün numaralar büyük ihtimalle yazdığın gibi fakat şimdi diyorsunki bu adam niye 20 küsür dakka kalıyoda diğerleri kalmıyor.E diğer adamlarında kareografisi 20 dakka sürse onlarda 20 dakika kalır burada bir süre kısıtlaması yok ki ?  Adam 5 dakkalık kareografi hazırladıysa Acun ne yapsın 15 dakka daha fazla mı tutsun adamı sahnede :) Aref meselesine gelince bu adam öyle ahım şahım numaralar yapmıyor sadece ilk anda insanı bir şaşırtıyor sonuç olarak kimse şak diye çözemiyor bu adamın yaptıklarını ilk başta , sonradan şöyledir böyledir diye iddia ediliyor ki onlarda kesin değil.Sonuç olarak adam bizi şaşırtmak için geliyor şaşırtıp gidiyor adamın olayı bu.Kareografisini de çok güzel sunuyor.Adam numarayı yaptıktan 1 gün sonra 2 gün sonra çözsen ne yazar çözmesen ne yazar.Aynı mantıkla gidersek david copperfield bi bok yapmıyor a kadar getirebiliriz mevzuyu.Yani sözün özü sen , ben burada bu adamın ne yapıp yapmadığını tartışıyorsak adam istediği başarıya ulaşmıştır gerisi boş.


    No. Not even in the face of Armageddon. Never compromise. - Walter Kovacs (Rorschach)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    aref amacına ulaştı

    hedefi kendinden söz edilen biri olabilmek,kendini pazarlamak ve gerek yarışmada 1.olup para kazanmak gerekse sonrasında

    iş kapıları yaratmak...

    hepimiz biliyoruzki hile olduğunu ama sunumu müthiş yapıyor a.q !!!


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    beyler iyi diyosunuzda dvd ne iş :D

    orda o kızın kaderi seçmesi tesadüf mü ? kızın iş çevirdiğini düşünmüyorum çünkü ilk konut dediğinde hayırı çok içten söyledi :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    Robinson_Crusoe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aref ne yahu,


    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=8PTgnEmlLWI


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    beyler diğer başlıkta olaylar ta gece çözüldü. kağıtlar poşetin dğer bölmesinden çekiliyor. havada durma sahnesi tamamen denge şeklinde dizayn edilmiş tek ayaklı ahşap sandalye sayesinde. yazıya dökülmesi ise tamamen teknoloji işi "gsm le çalışan wireless fax makinası". rulosu plastik bardak şeklinde. kurdela aklımı karıştırdı. cihaz onu nasıl yapıyor anlayamadım.


    All I need is a possibility.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    yav adam hertürlü yaptı gösterisi reklamını yaptı herkes adamın sırrı çözüldü diyor

    cem yılmaz boşa mı diyor uçabilseydi peygamberliğini ilan ederdi elbet bi sırrı vardır kolay yada zor çözülüyor işte


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Amma uzattı millet :|

    Adı üstünde ilizyon işte hile olduğunu herkes biliyo

    ama önemli olan o heycan esnasında VE O KADAR KAMERA arasında yakalanmadan el çabukluğu ile onları yapabilmek!

    hatasız yaptımı ? yaptı

    açık bi şekilde yakalandımı ? hayır

    hadi çözün yaptıklarını ki muhakkak çözülecektirde ama önemli olan o heycan ortamında o kadar izleyici VE KAMERA içinde bu kadar soğuk kanlılıkla bunu becerebilmek

    tebrikler adam ne yaptıysa çokta güzel yaptı sonucuda hak etti

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler diğer başlıkta olaylar ta gece çözüldü. kağıtlar poşetin dğer bölmesinden çekiliyor. havada durma sahnesi tamamen denge şeklinde dizayn edilmiş tek ayaklı ahşap sandalye sayesinde. yazıya dökülmesi ise tamamen teknoloji işi "gsm le çalışan wireless fax makinası". rulosu plastik bardak şeklinde. kurdela aklımı karıştırdı. cihaz onu nasıl yapıyor anlayamadım.


    -----------------------------

    kutu olayı çok mantıklı onun içinde faks makinesi vardır, dışardan biri jurinin söylediklerini yazar ve faksa çıktı aldırtır, arfede o çıktıyı gösterir insanlara :) neden kutu ? neden kağıt rulo şeklinde katlanmış ? öyledeğil mi ?


    ///______________
Toplam Hit: 12590 Toplam Mesaj: 99