folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder AŞK! PARA! Ticaret! Reklam! Sosyal Medya! Devrim Yaratacak Sistem !



AŞK! PARA! Ticaret! Reklam! Sosyal Medya! Devrim Yaratacak Sistem !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    TBT ÖZEL  İNDİRİM !!

    Şu anki sürüm : 4.1 Normal Satış değeri : 200 TL

    TBT Satışı : 125 TL

    V4.1 (Sadece TBT Üyelerine 125 TL olarak Satış Yapılacaktır.)

     Arkadaşlar video V2.0'a Aittir.

    https://www.youtube.com/watch?v=ld1JUxKopL4



    Sizlere devrim yaratacak nitelikte geliştirilmiş olan Avcı V4.1® 'ı tanıtacağım lütfen dikkatle inceleyiniz !
    Sistemin video'sunu ve resimli tanıtımını aşadağıdaki text'i okuduktan sonra incelemeniz rica olunur.


    Sürüm Notu :

    Eski sürümü kullanan yada inceleyen arkadaşlar'a hitaben ; V3.0'da site giriş bilgilerini kendimiz giriyoruz. istediğimiz k.adı yada şifre ile istediğimiz siteye istediğimiz mesajı toplu olarak gönderiyoruz.
    ekstra hesap ekletmek için 5 TL ödemiyorsunuz !

    Avcı V4.1® Mantığı Nedir ?

    Sistem Türkiyenin en büyük 20 arkadaşlık sitesinde Toplamda 20.000.000 (20 Milyon)'u Aşan Aktif kullanıcıya toplu şekilde mesaj atmanızı sağlıyor.

    Avcı V4.1® İle Neler Yapılabilir ?

    * Bulunduğunuz ilde - ilçede - semtte karşı cins ile arkadaşlık kurmanızı sağlar !
    * Facebook - Twitter gibi sosyal medayadaki profillerinize takipçi - arkadaş - beğeni kasma gibi durumlarda kullanılabilir.
    * Ürün Tanıtımı yapılabilir.
    * Site tanıtımı yapılabilir.
    * Veya canım sıkıldı oturup 2.000 kişi ile bulusma ayarlayıp miting yapacağım'da diyebilirsiniz
    - Ufkunuza bağlı olarak bir çok şey yapabilirsiniz !!

    Nasıl PARA kazandırır ?

    * Üyelik başına 15 kuruş veren show vs sitelerinin Satış Ortaklığı Sistemi ile para kazanılabilir.
    * R10 facebook katagorisinde 5.000 arkadaşlı fake hesaplar satılıyor örneğin. fake hesaplar açıp sistem üzerinden 1 gün içerisinde 5.000 arkadaşlı onlarca hesap kasabilirsiniz..
    * Ürün tanıtımı yapıp satış yapabilirsiniz !
    * Reklam yaparak para kazanabilirsiniz !
    * Arkadaşlık - Show - evlilik vs gibi sitelerinize üye çekebilirsiniz.
    - Yine ufkunuza bağlı olarak bir çok şekilde para kazanabilirsiniz..
    -- dönüş almak sizlerin stratejilerine kalmış birşeydir. yani ikna edici veya mantıklı şeyler yollayarak dönüş sağlayabilirsiniz. program büyük bir kitleye mesajınızı ulaştırmanızı sağlar.

    Üye başına 15 kuruş veren ORTAKLIK sisteminden 1 saatte kasılan para attığım mesaj sonucunda 1 saat içerisinde dönenler.


    Avcı V4.1® Teknik Özellikleri !

    - istediğiniz seçeneklere göre toplu mesaj gönderebilirsiniz !
    *Sisteme istediğiniz k.adı şifre ile giriş yapabilirsiniz hesabınız banlansa bile yeni hesaplar ile giriş yapabilirsiniz.
    *Mesajınızın Kaç kişiye gönderileceğini siz belirlersiniz Örneğin : 40.000
    *Tek Tıkla istediğiniz kadar kullanıcıya mesaj atabilirsiniz.
    *Cinsiyet: Erkek Kadın
    *İl: TÜRKİYE'nin 81 İL'ine - istediğiniz İL'e veya tüm TÜRKİYE'ye toplu olarak mesajını gönderebilirsiniz.
    *İlçe - Semt Seçebilirsiniz.
    *Yaş aralığı: 18 - 99
    *Sadece online olanlar - olmayanlar
    *Fotoğrafı olanlar - olmayanlar
    *İlgilendiği:Bekar-İlişkide-Nişanlı -Evli
    *Durum:Kısa Süreli İlişki Uzun Süreli İlişki Arkadaşlık Aktivite Arkadaşlığı

    İnce Ayrıntılar !

    *Toplamda 2 üyelik ile 20 Sitenin hepsine Mesaj atabilirsiniz.
    *Bu iki üyeliği "BAYAN" olarak açarsanız mesaj sınırlaması vs yok. lakin erkek olarak kayıt olursanız gold üye olmanız gerekmekte. ! banlanma vs uğraşmak istemezseniz Gold üye olmanız tavsiye edilir.
    *Program Açılışı herkesin (program için kullanıcı adı ve şifresi) sunucu kontrolü dahilinde sistem doğrulanıp açılır.
    *Hardisk Lisanslıdır.
    *Sistemi Dağıtan ve kullanıcı adını ve şifresini ikinci şahıslarla paylaşan kişinin hesabı askıya alınır.

    Desktek
    - 7/24 Teknik Destek imkanı !
    * Telefon
    * Skype
    * Facebook

    Ödeme : Yapı Kredi & PTT - Enpara (Havale - EFT)
    İletişim : PM & Telefon : 0553 604 32 44

    Resimli Detaylar !

    Hangi Sitelere Toplu olarak Mesaj Gönderebiliyoruz ?

    yonja.com
    istanbul.net ankara.net izmir.net adana.net balikesirli.com bursa.net edirneli.com
    eskisehir.com izmit.net kayserili.com manisa.net mugla.net samsunlu.com antalya.net
    canakkaleli.com hatayli.net mersin.net sakaryali.net tekirdag.net


    v3.0 Görüntüleri !

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    mk ekmek yedirir bu program. süper  birşey tebirkler.


    https://www.youtube.com/watch?v=Gz64XSVYy2g Giderayak bir fincan kahve daha!!! :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    Kıreği var la bende bunun paralımıymış bu :D


    arbeit macht frei
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek
    1234567B bunu yazdı

    Kıreği var la bende bunun paralımıymış bu :D

    :)

    Crack mantığı olacak bi sistem değil hocam sunucu üzerinden çalışıyor :) yani dediğin imkansıza yakın :P

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    mk ekmek yedirir bu program. süper  birşey tebirkler.

    teşekkür ederim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek
    Renard bunu yazdı
    1234567B bunu yazdı

    Kıreği var la bende bunun paralımıymış bu :D

    :)

    Crack mantığı olacak bi sistem değil hocam sunucu üzerinden çalışıyor :) yani dediğin imkansıza yakın :P

    takılıyorum dostum :D bakalım kaç emek hırsızı pm atacak diye baktım. Yamuk adam yokmuş sitede :D

    1234567B tarafından 07/Şub/15 04:44 tarihinde düzenlenmiştir

    arbeit macht frei
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hacı o Soyledıgın sıtelerde mesaj atma sınırı var uye olan kısılerın vıp gold uyelık alıp mesaj atması lazım :) ayrıca mesajları oyle ard ardına atamıyorsun sanıye sınırlaması var.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek
    h2run bunu yazdı

    hacı o Soyledıgın sıtelerde mesaj atma sınırı var uye olan kısılerın vıp gold uyelık alıp mesaj atması lazım :) ayrıca mesajları oyle ard ardına atamıyorsun sanıye sınırlaması var.

    Hocam anlaşılan videoyu izlememişsin :)
    1 - Mesaj atma sınırı yok videoyu sonuna kadar izlersen göreceksin duyacaksın :) (gold üyelik vs gerektirmiyor)
    2 - ard arda atamazsın süre sınırı var demişsin burda yine videoyu izlemediğin görünüyor.

    Aştık böyle şeyleri kısaca :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Renard bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    hacı o Soyledıgın sıtelerde mesaj atma sınırı var uye olan kısılerın vıp gold uyelık alıp mesaj atması lazım :) ayrıca mesajları oyle ard ardına atamıyorsun sanıye sınırlaması var.

    Hocam anlaşılan videoyu izlememişsin :)
    1 - Mesaj atma sınırı yok videoyu sonuna kadar izlersen göreceksin duyacaksın :) (gold üyelik vs gerektirmiyor)
    2 - ard arda atamazsın süre sınırı var demişsin burda yine videoyu izlemediğin görünüyor.

    Aştık böyle şeyleri kısaca :)

    video u izledim kovalaklar ıcın ıse yarayabılır :) ben senın yerınde olsam uyelere reklam atarakda para kazanırım.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    hala düşüyor mu arkadaşlık sitelerinden


    profilime bakmayın
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Oha lan hala yonja kullanan var mı amk


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
Toplam Hit: 4578 Toplam Mesaj: 43