Askın Tanımı Yapan Varmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    Aşk aşırı sevgidir

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avast
    avast's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2007
    Erkek
    aspirin bunu yazdı:
    -----------------------------

    sonra bunu ınkar eder ama bılmez kı ihanete ugrayan kızın kuzenı telekomdadır herseyi ortaya cıkarır :)


    -----------------------------

     

    bunu söylemek bana düşmez kusura bakmayın

    madem kuzeniniz telekomda hocamızın biri yardım istediğinde neden yardım etmedin iz??

    şimdi çıkmış yok kuzenim telekomda diye havalar atarsınız ki ??


    !.ne oldu zorunamı gitti.!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Göze girmek için bok atma çabasında olan bir bebe daha...

    Sana pm den de adam gibi konuştum ama bana verdiğin cevaplar bi boktan anlamayan ama  bir şeyler biliyormuş gibi felsefe yapmaya çalışan bir bebe gördüm.

    Sana yorum yapmaya bile değmezsin...


    be different...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avast
    avast's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2007
    Erkek

    ankaraya gelecegim günü özellikle sana bildirecegim

    insanlık mış gözüme bakarak söyle

    kim cocuk kim İNSAN özellikle anlatacagım sana 


    !.ne oldu zorunamı gitti.!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    bu avast denılen malum kişilik sayesınde sanırım emırle biz barıscaz :)

    emir bu avast bana gecen pm attı yok sen o aradıgım erzurumlumusun cvp yazma ilerde cvp vermek zorunda kalcaksın nefsını koru gıbılerınden zırvalamıstı...

    yanı benı tanıyan tanıyo !cok arkadasım var ...burda bılırler anteplı oldugumu ,adımın ne oldugunu ,bu eleman ne dedı anlamıs degılım...

    avast ! gözüm ...benım aşk hıkayemede tanık olundu ! emirinkınede ben tanık oldum.

    bunları tartısabılmek ıcın once bizi tanıman olayları ı ogrenmek gerek enteresan yanı...

    su tartıstıgımız seye bak adamın tekı gelıyo bulandırıp gıdıyo hasbınalah


    mimi " yim ben ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi
    avast bunu yazdı:
    -----------------------------

    rusuzkanser: sadıklık konusunda söylediğin hayvan ismine kalpten inanıyorum çünkü tam o hayvandansın  :))


    -----------------------------
    avast :)

    bacım ! :))

    bılmedıgın konularda konusma komik oluyorsun

    şöyle ki ;

    angut hayvanının ozellıgı gercekden sadık olusudur

    bu yuzden taktır edılen bı canlıdır

    esı oldugunde esının basında ölene kadar bekler ve esının yanında ölur :)

    karı kısmısı edebıyle oturmalıdır sozunun neden bu kadar dogru oldugunu anladım

    hatun dedıgın ne olursa olsun erkegını sevmelı , beklemelı ...

    benım vıcdanım rahat evet ben bı angut kadar akıllı ve sadıgım.

    bu yuzden degıl kaybetmek kazanacagım cok sey var

    bı angut kadar akıllı olamayanlar dusunsun bunu :)

     

    derdıne yan canım benım :)

     


    mimi " yim ben ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    la avast bok atıp da bişe yaptığını zannetme. Sen kesin çift üyeliklisindir yani üyelerden birisindir. Acaba kimsin !?
    sanırım içinde kalıp yara yapan şeyleri farklı üyelik alıp anlatıyon. Ama anlat dinliyo canlı yayındasın (alttaki)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avast
    avast's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2007
    Erkek

    sizi çook aşırı sekilde seviyorum çook aşırı!!!!!

     

    oyuncaklarınızda eksik varsa haberim olsun hemen itina ile temin ederim!!!!! 


    !.ne oldu zorunamı gitti.!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Senin eline oyuncağı verecem ben merak etme...

    Bu arada barışma yok kanserli bacım !


    be different...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avast
    avast's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2007
    Erkek

    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    la avast bok atıp da bişe yaptığını zannetme. Sen kesin çift üyeliklisindir yani üyelerden birisindir. Acaba kimsin !?
    sanırım içinde kalıp yara yapan şeyleri farklı üyelik alıp anlatıyon. Ama anlat dinliyo canlı yayındasın (alttaki)
    ----------------------------

    canlı yayında oldugumu ve yazdıklarımı okudugunu allahın 1 oldugunu bildigim gibi biliyorum bu yüzden fazla acık net konuşuyorum

    yazıyorummm

     


    !.ne oldu zorunamı gitti.!
Toplam Hit: 3803 Toplam Mesaj: 42