Avatar(Kesinlikle İzlemenizi Öneriyorum)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    filmin boyutu 1 petabyte tan fazlaymış :D oyüzden tam anlamıyla izlenebilen bi kaç taneda sinema varmıs digerlerinde boyutu düşürülüp uyarlanmaya calısılmıs :D


    uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza uzun imza
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    arkadaşlar bu filmi indirip gazetelerin verdiği 3d gözlükle izleyebilirmiyiz ? (boyutunun büyük olduğunu biliyorum küçültülmüşü varmı?)

    ya da normal izleyebileceğimiz bi versiyonu varmı

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    imax 3D izleyenler deneyimlerini paylaşsın. Türkiyede imax 3D sadece 2 tane sinemada var. Dünyada 36 tane. Real 3d ciler değil imax 3D izleyen varsa alıntı yapıp yazsın lütfen bişeyler.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------

    3 boyut işi tırt.


    -----------------------------

    adamlar 15 senedir üzerine calışıyo , bence sen de yorum yapmadan önce bi 15 saniye düşün hocam. yine aynı yorumu yaparsan yapcak bişey yok :|

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpyBreaK
    SpyBreaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    gözlüklü arkadaşlardan giden var mı 3d olanına ? var ise görüntüde problem oluşuyor mu onu bi öğrensek.. gözlüğümüz var gidemiyoruz anasını satim :(


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Show TV Haberde şu an fragmanı gösteriliyor. 14 yılda bitmiş film.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    SpyBreaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    gözlüklü arkadaşlardan giden var mı 3d olanına ? var ise görüntüde problem oluşuyor mu onu bi öğrensek.. gözlüğümüz var gidemiyoruz anasını satim :(


    -----------------------------

    Zaten salona girerken sana çok kaliteli bir 3d gözlük veriyorlar :) Ayrıca görüntüde gayet güzel.Hiç bir sorun yok .Br an dalıp gidiyor insan


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    filmin boyutu 1 petabyte tan fazlaymış :D oyüzden tam anlamıyla izlenebilen bi kaç taneda sinema varmıs digerlerinde boyutu düşürülüp uyarlanmaya calısılmıs :D


    -----------------------------

    Adamlar bildiğin normal makaradan oynatıyorlar filmi nasıl.Hdd den oynatmıyorlarki nasıl oluyor bu 1 petabyte işi :)


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    aynen ya benımde ~1,5 miyop var netcez ?

     


    [36073-anarsistherif]*20.07.15
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    devrim
    devrim's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2009
    Erkek

    dün gece izledim çok güzeldi... bende öneriyorum  izlemelisiniz efectler filan süper

Toplam Hit: 9886 Toplam Mesaj: 90