Avm'de Ne Standı Açılabilir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    biraz geniş bir stand açıp kitap satabilirsin.


    sen ilme küllünü vermeden ilim sana cüz'ünü vermez.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    makara sat bu aralar aldı başını gidiyor. 1-2 yıl götürür daha sonra konsept değişikliğine gidersin.


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    Bardakta mantı mı :S Hiç hoş olmaz gibime geliyor. Ama şöyle bir öneride bulunabilirim. Geçenlerde avmye gittiğimde bu dediğin çilolata şeysi dışında patatesi ince dilimleyip değişik bişey yapan alet vardı acelem olmasaydı deneyebilirdim :) Patatesi ince dilimliyor ama tek parça halinde vida misali bişey oluyor. Enteresan gelmişti. Dediğim zımbırtı yoksa ondan çak meraklı kalabalıktan bile para vurursun :D

     

    bunu diyor, siselerin olacak ornek ketcap , mayo , hardal gibi dizeceksin oraya bbq sosu , pizza , peynir , susam , sarimsak powder, karabiber powder , cesnili (toz seklinde) vesayre musterinin damagina gore soslayacaksin. iyi para birakiyor 

    hojucuk tarafından 29/May/13 11:39 tarihinde düzenlenmiştir

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    Haribo standı hocam kilosu 40 tl 3 kürek atıyosun 300 gr olmys zaten maliyetide yok denexek kadar çok fena paralar kazanıyolar bizim awmdeki amk  ortalıgın kimse iş yapamazken o ciroyu koyuyo 


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Organik ucuz kavanozu 10 tl yi geçmeyen ürünler. Özellikle bebeklere yedirilebilecek şeyler, malum hava sıcak, yılda 1 milyon bebe doğuyor, analar bunalıyor soluğu avm lerde alıyor. bebelere balon yani.


    Kesinleşen zorunlu silivri tatilim nedeniyle 07.08.2021 tarihine kadar aranızda olamayacağım. Hesap online görünürse giriş çıkış olursa hesap ve sitenin çalışır durumda olup olmadığına bakan yakınlarımdır. Sevgiyle kalın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    diğer avmlere bak karşılaştır olmayan neler var diye sen kendi stant açacağın avm de aç. böylece risk azalır.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    beklediğim giibi ilginç ve güzel fikirler çıkmış. daha farklı neler çıkar acaba?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    fish&chips hocam bodrumda güzel para kazanan arkadaslarım vardı.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    1 Liraya sokakta portakal suyu satan abiler görüyorum, iyi iş yapıyorlardır bence.Sıcakta iyi gidiyor hem.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hotdog


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
Toplam Hit: 9523 Toplam Mesaj: 38