folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Baris Akarsunun Hayati Film Oluyor



Baris Akarsunun Hayati Film Oluyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    şakamı derken biraz hafif gidim dedim çünkü çok saçma bir yazı var orada agır yazmak istemedim.. yok atatürkün resminin bulundugu sayfanın arkasında olacak falan filan

    bana zekamı soruyosun sen kendine bak önce konuyu açmadan önce bi bak bakim ben konu açıyorum ama bu konuya yazdıgım yazı bana mantıklı geliyormu kendi zekanı sorgula sonra başkalarını sorgula adam öldü gitti nedir bu kızların çılgınlıgı bizim iş yerindede hayatında hiç kral fm dinlemeyen kızlar orhan kral fm yi açtırsana diyor sordum niye işte onda saat başı haberler var düşündüm niye merak eder bu kız haberleri sonra barış geldi aklıma sordum evet o yüzden dedi memleket batsa umurlarında degil ama barış çok önemli Allah Rahmet Eylesin Bu Ülkede Hayatı Film Olacak DAha Önemli İnsanlar Var Örn. Barış Manço... 


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hMhM
    hMhM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    FaTHeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    şakamı derken biraz hafif gidim dedim çünkü çok saçma bir yazı var orada agır yazmak istemedim.. yok atatürkün resminin bulundugu sayfanın arkasında olacak falan filan

    bana zekamı soruyosun sen kendine bak önce konuyu açmadan önce bi bak bakim ben konu açıyorum ama bu konuya yazdıgım yazı bana mantıklı geliyormu kendi zekanı sorgula sonra başkalarını sorgula adam öldü gitti nedir bu kızların çılgınlıgı bizim iş yerindede hayatında hiç kral fm dinlemeyen kızlar orhan kral fm yi açtırsana diyor sordum niye işte onda saat başı haberler var düşündüm niye merak eder bu kız haberleri sonra barış geldi aklıma sordum evet o yüzden dedi memleket batsa umurlarında degil ama barış çok önemli Allah Rahmet Eylesin Bu Ülkede Hayatı Film Olacak DAha Önemli İnsanlar Var Örn. Barış Manço...


    -----------------------------

    hacım bu hep böyle yazılar yazıyo. kafana takma bence, boşver... 


    kenarda köşede takılırım ben
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leyla
    Leyla's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2007
    Dişi
    FaTHeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    şakamı derken biraz hafif gidim dedim çünkü çok saçma bir yazı var orada agır yazmak istemedim.. yok atatürkün resminin bulundugu sayfanın arkasında olacak falan filan

    bana zekamı soruyosun sen kendine bak önce konuyu açmadan önce bi bak bakim ben konu açıyorum ama bu konuya yazdıgım yazı bana mantıklı geliyormu kendi zekanı sorgula sonra başkalarını sorgula adam öldü gitti nedir bu kızların çılgınlıgı bizim iş yerindede hayatında hiç kral fm dinlemeyen kızlar orhan kral fm yi açtırsana diyor sordum niye işte onda saat başı haberler var düşündüm niye merak eder bu kız haberleri sonra barış geldi aklıma sordum evet o yüzden dedi memleket batsa umurlarında degil ama barış çok önemli Allah Rahmet Eylesin Bu Ülkede Hayatı Film Olacak DAha Önemli İnsanlar Var Örn. Barış Manço... 


    -----------------------------
    Bu yazdigin mesajla kendi kendini tasdiklemissin bana diyecek soz kalmamis tesekkur ederim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Barış Manço yu geç Atatürk var Atatürk  millet öğrensin Atatürk ün nasıl laik ve demokratik olduğunu baksana kimileri parasızlıktan çocuk okutuyo burslu bi bakıyoruz 4 sene sonra adam 3 milyon dolara 94 metre gemi almış aq

    http://yigitdemirag.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Leyla bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu yazdigin mesajla kendi kendini tasdiklemissin bana diyecek soz kalmamis tesekkur ederim.
    -----------------------------

    Bi ANlam Çıkara Bildiysen Ne Güzel Ama Bence Hiçbirşey Çıkaramamışsın..

     


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maganda
    maganda's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    Adamın ölüsünden bile para kazancaklar :F bari hayır kurumlarına harcasalar o paraları :(

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ya aq böle şey mi olur adam öldü ya tamam yani öldü çok mu iyidi çok mu bi bok mu yapmıştı Allah Allah gece gece insanı deli ediolar
    -----------------------------

    HAyırrrrrrrrrr Ölmedi O Bir İlah Ölemez :D Tövbe Yarabbi..


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    ben bu amcamızın ölümünden para kazanan başka birilerini de tanıyorum da neyse şimdi ismi lazım değil :P

    Sen sana ayığ ol kendine keke.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    ben biliyorum RemotE :D

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Leyla bunu yazdı:
    -----------------------------
    FaTHeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Şakamı Bu Bence Hiç Komik Degil...

    -----------------------------
    Saka olup olmadigini ayirt edemeyecek zekaya sahip degilsen bilmiyorum.Ayrica sana fikrini soran olmadi.Burada komiklik unsuru tasiyan var yada yok gereksiz mesaj atmayin.
    -----------------------------

    Eğer birisi kalkıp fikrini paylaşamayacaksa neden konu açıyorsun? Ve geçen gün banlanmana rağmen tekrar ne hakla birisini böyle tersliyorsun.

    Sorunlu musun kızım? Anlaşılan günlük hayatta seni çok eziyorlar ki sende o bastırılmış duygularını burda açığa çıkarıyorsun.

    İsteyen istediği mesajı yazar. Anlaşılan sen burada insanlardan küfür yemedikçe aklın başına gelmeyecek.

    Bayansın edebinle konuş, millete bok atma !!! 


    be different...
Toplam Hit: 5690 Toplam Mesaj: 54