folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Başkasının Yerine İmza Attım Yakalandım Yardım Lazım ?



Başkasının Yerine İmza Attım Yakalandım Yardım Lazım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    aradaşımın yerine fakültede imza attım hoca sınıfı saydı buldu kimin attığı belli değildi tabi ben kendim için tükenmaz arkadaş için kurşun kalem kullanmıştım yazımı ve imzamı da çok olmamak üzere azıcık değiştirmiştim bugün kendi yerime imza atınca yine azdan imzamı falan değiştirdim biri gidip ispiyonlamış benim attığımı hoca da işi büyüttü öğrenci işlerine falan başvurmuş şimdi ne yapmamı tasiye edersiniz beni attığımı kanıtlayabilir ler mi ???

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    Bizde de olmuştu senin dediğin gibi bir olay.Adam yağdı,gürledi ama bir şey olmadı.Tabii arkdaşlar gidip hocadan özür dilemişti.Sen en iyisi git hocan insansa ve hayvan değilse anlat durumu,biraz yalvar..Yok yapmam diyorsan benim bildiğim üni.de en az uzaklaştırma 6 aydan başlıyor :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    derbend
    derbend's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    gecen bizim arkadasa 1 ay verdiler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    Kınama cezası alırsın...takma kafana

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bir şey olmaz hocam rahat takıl...

    ama hocayı bir ara kıstırmayı unutma yolda :P


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    hocam git hocanla konuş şimdi kıllık yapacağı tutar bi' işlem felan yaptırırsa hoş olmaz cezası tam nedir bilmiyorum ama illa ki kötü yaptırımları vardır..git özür dile bi' daha olmayacak vs vs gibisinden konuş işte

    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Öğrenci işlerinde Grafoloji uzmanı çalışmıyorsa sıkıntı yapma kendine..

    Çekil,Önümden Çekil...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    Şimdiöğrenci disiplin yönetmeliğini okudumda sanırım kınama gelir ispatlanırsa.İstersen sende bir göz at hocam?Ne suçlara ne cezalar varmış vay anasını :s

     

    http://www.istanbul.edu.tr/genel/idari/Ogrenciisleri/disiplin.htm

     

     

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    biz dede cok oluyo kimsede ceza almadı..git hocaya işte memlkete oy kullanmaya gitti, babası hastaymış, komşusu ölmüş,sevgilisindn ayrıldı falan gibi bişeler uydur yerine atmasam kalcaktı die de eklersen affeder herhalde yoksa sakata gelebilirsin ;)


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    aynı olay  başıma geldi asistan başladı sıradan  imzaları  kontrol etmeye  hey allam yaa :S

    1 2 3 4 5 ...  gidiorduki pat diye birinde durdu  bu imza seninkine  benzıyor dedi..

    baktım  çocuğun  başı yanacak..  atladım hemen  KARAMURAT  BENİM

    imzayı ben attım diye söyledim  

    açtı ağzını  yumdu  gözünü başladı konuşmaya  niya attın  nasıl yaparsın siiz  beni  sallamıyormusunuz  falan filan muhabbet ii ce uzadı arkadaşta yanımda oda girdi kavgaya  bi sizin dersinizde böyle oluyor falan filan  diğer hocalarla  sorunumuz  yok türünden  bir muhabbet  neysee sonra konuşa  konuşa  ders  bitti.

    sonra msn de  barıştık :D  bana  bişe olmadı anlaycan bu işler  hocaya bağlıdır. git bi hocayla konuş derim bi daha olmaz yanlış yaptık diye.

     

    gerçi imza  olayı kadar saçma  bişe yokta neyse..


    matematik24.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    shadowan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şimdiöğrenci disiplin yönetmeliğini okudumda sanırım kınama gelir ispatlanırsa.İstersen sende bir göz at hocam?Ne suçlara ne cezalar varmış vay anasını :s

     

    http://www.istanbul.edu.tr/genel/idari/Ogrenciisleri/disiplin.htm

    ----------------------------

     Abi kuralları inceledim de biraz sanki tamamen siyasi olayları(toplanmayı) engellemek için yazılmış bir çoğu. 


    He is finding himself.
Toplam Hit: 2687 Toplam Mesaj: 19