Bazı Acı Gerçekler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulan şerefsizler,Allah belanızı versin ya sizin!

    Ne biçim mahlukatlarsınız,o hayvanların sesi aklınızdan nasıl cıkıyor?

    Sizin soyunuzu sopunuzu yedı ceddınızı s.km!!!

    El-insafffffffff...!

    o ıgrendıgım domuza bıle içim parcalandı amk...!

    Allah sizin o hayvanlara yaptıgınız ezıyetın bin katını dıger tarafta yapar inşallah....midem bi tuhaf oldu... :O kafam agrımaya basladı :O


    -----------------------------

    onlar insan dışı varlık allah belalarını versınde 

    senin başka bişiden miden bulanmasın ?

    geçen açtığın konudan bahsediyorum ?

    :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kapitalizm içinde gayet normaldir. Şöyle ki;

    canlı yerine ürün olarak bakılır; tavukları ele alalım, belli bir büyüklükte olamayacaklarsa makineden çekilerek geçirilip tavuk yemi olurlar, ilk eleme buradadır bakım ve işleme maliyetine değmeyecekse tavuk yemi olur. ikinci aşama gagalar kesilir böylece kartonla ve antibiyotikle yıkanmış çekilmiş mısır ve talaşla beslenecek obez tavuklar elde edilir, karton taş yerine, kullanılır bu hayvanların taşlığı vardır, hormon 40 günde büyümeleri için ve antibiyotik ölmemeleri içindir, normalde tavuk eti oldukça serttir yani doğal tavuk böyle yumuşacık olmaz. 40 günü deviren tavukalrımıza gelelim, şimdi öldürüp yolarlarsa bütün eti kullanamazlar, öldürmeden canlı yolunur sonra buhardan ve sudan geçer böylece süt gibi tertemiz olurlar sonra kafalar kopar ayaklar kopar gövdeler yarılır ve geriye sadece gövde kısmını işlemek kalır, kafa eti ve ayaklardaki et konfeksiyon et ürünüdür ve sucuğa katılır veya sosise yani hiç bir şey ziyan olmaz gaga dahi ezilerek kullanılır, ayak gaga ibik aklınıza ne geliyorsa.


    -----------------------------

     

    teşekkür ederim artık bir öğrenci olarak yiyebileceğim bütün gıda çeşitlerinin amına koydun videoyla beraber :\


    -----------------------------

    sebze ye a.q. ben günde 4-5 kg meyve 1 kg kadar da sebze tüketiyorum. et yasak a.q. siz de sebze yiyin. :) sana danaları da anlatıcam ileride.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    amk ne mide varmış lan heriflerde :S

    bide her kurban bayramı tartışma çıkarrıırlar ne gerenk var alın bunları izletin o piçlere bakın bi daha ağızlarını açılarmı .

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir Türkiye gerçeğide bir zamanlar heryerde görülen burnuna çengel bağlanmış çektikçe o çenmgel acıdan kıvranan ayı gerçeği var neyseki bitirildi. ayıların saf kesesi suyu için yapılan vahşeti araştırmanızı tavsiye ederim bilinçlenmek önemli bu konuda.


    -----------------------------

    Kardeşim ayıların safra kesesi suyu için nasıl yetiştirildiğini gördüm bi belgeselde olmaz böyle bişey amk..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    billdays
    billdays's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Yaw gençler bunlar bide diyor ki kurban bayramı felan en azından biz Türkiye olarak kurbanlara azcık azcık şefkat verip öle kesioz adamların yaptığına bak ...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    vay a.q insanın et yiyesi gelmiyor. Bizim devlet türkiyedeki hayvaları atsın kenara dışardan bunlardan geliyor bizede. o yumurtalar tabiki hastalı virüslü olur etler tabiki sağlıksız olur. Bunu yapanlara ne yapmak gerek bilmiyorum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    zalimadam bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ulan şerefsizler,Allah belanızı versin ya sizin!

    Ne biçim mahlukatlarsınız,o hayvanların sesi aklınızdan nasıl cıkıyor?

    Sizin soyunuzu sopunuzu yedı ceddınızı s.km!!!

    El-insafffffffff...!

    o ıgrendıgım domuza bıle içim parcalandı amk...!

    Allah sizin o hayvanlara yaptıgınız ezıyetın bin katını dıger tarafta yapar inşallah....midem bi tuhaf oldu... :O kafam agrımaya basladı :O


    -----------------------------

    onlar insan dışı varlık allah belalarını versınde 

    senin başka bişiden miden bulanmasın ?

    geçen açtığın konudan bahsediyorum ?

    :)


    -----------------------------

    Yok hocam ya :))

    Onun etkileri çoktan geçti :)  Bundan sonra tantuni felan yemem :P ;)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    http://www.swfcabin.com/swf-files/1287955941.swf

    :S bunların hepsini doğuşa havale ediyorum

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    Sabah sabah bütün neşem keyfim kaçtı amk ne adamsınız ya...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    billdays bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yaw gençler bunlar bide diyor ki kurban bayramı felan en azından biz Türkiye olarak kurbanlara azcık azcık şefkat verip öle kesioz adamların yaptığına bak ...


    -----------------------------

    Hayvanın da çok umrundaydı =)

Toplam Hit: 4186 Toplam Mesaj: 43