Bazı Acı Gerçekler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    straighthate
    straighthate's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    vay takatini sittiklerim ya entel gibi brokoli yedirir bunlar adama.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flickR
    flickR's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek

    bizim mezbahalarda falanda  pek bi fark olucağını zannetmiyorum. yani bunlar kadar olmaz tabikide.ama bizim mezbahalardada hayvanlara pek şefkatli davrandıkları söylenemez. kurban eti tatlı olur derler.çok doğru bi laf.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    tribe girdim lan, dünde chicken whooper yerken bu muhabbetler dönmüştü. şimdi ağzımda tüy var gibi mınıskim ya. garip oldum lan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    billdays bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yaw gençler bunlar bide diyor ki kurban bayramı felan en azından biz Türkiye olarak kurbanlara azcık azcık şefkat verip öle kesioz adamların yaptığına bak ...


    -----------------------------

    mezbahada çalışan bilir ki bizde de pek farkı yok, önce özen gösterirsin, hızlı kesim olayına girilince o özen falan kalmıyor, mesela ayakları iple bağlamak yerine ayak arkası sinirleri kesilir hayvan canlıyken, 3 hayvan kes bıçak körelir kemiğe ve çiğ kasa değiyor çünkü fakat o bıçak 3 hayvandan sonra bilenmez o gün komple kullanılır, kesim bekleyen hayvanlarda kesilenleri görür onların korkusunu ve umutsuzluğunu görmen lazım. yani pek fark yok, en dindarı da en dinsizi de bu iş fabrikasyona girdiğinde aynıdır. canlı bir şeye mal olarak baktıktan sonra her şeyi yaparsın.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    dehşet-ül vahşet

    doğanın kanunu bu

    bu kanunu kim koymuş ?

     

    şefkat gösterip kesmek ne demek :/

    biri size gelse saçlarınızı okşayıp az sonra boğazını kescem canın çıkınca derini yüzcem ... :|

     

    edit : bizde isterdik elma ağacından sucuk,salam kopartmayı

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    tamam vahşettir yazıktır bilmem ne diyonuz da , dünyada beslenmeyi bekleyen 5 milyar aç boğaz var ona ne diyonuz?  zaten türkiyede kişi başı et tüketimi yıllık 1 kilo bile değil bu görüntülerden etkilenmesi gereken öncelikle obez amerikalılar onlar bile sallamıyor tıkınmaya devam ediyorsa, 3.dünya ülkesi vatandaşına noluyo ki ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    billdays
    billdays's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Sanırım benim yanlış anlatmamla sizde normal olarak yanlış anladınız.Kusuruma bakmayın daha acemiyim.:D

    şimdi siz bir mahkumsunuz ölüm cezası aldınız bi ölümü bi köşede beklemek var bide ölüm vaktin gelinceye kadar işkence görmek var valla ben olsam arkadaş benim tek başıma canım sıkılıo biraz işkence yapsana demem yani anlatmaya çalıştığım bu.Panik yapmayalım lütfen :D

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    türkiyedede çok farklı değil durumlar ama yanlış tabi ki

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    billdays bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sanırım benim yanlış anlatmamla sizde normal olarak yanlış anladınız.Kusuruma bakmayın daha acemiyim.:D

    şimdi siz bir mahkumsunuz ölüm cezası aldınız bi ölümü bi köşede beklemek var bide ölüm vaktin gelinceye kadar işkence görmek var valla ben olsam arkadaş benim tek başıma canım sıkılıo biraz işkence yapsana demem yani anlatmaya çalıştığım bu.Panik yapmayalım lütfen :D

     


    -----------------------------

     

    doğru kesinlikle haklısın ancak şu var : etin kilosunun fiyatı belli bir hayvana ne kadar fazla masraf yaparsan , ağrı kesicidir operasyondur takviye yemdir veterinerdir okadar pahalı olur bu da kimsenin işine gelmez biyerde. türkiye de mesela , kırmızı et çok pahalı 30-40 tl yı buluyo kilosu o yüzden türk insanı pek yiyemiyor bunun başlıca nedeni bizim yukarıdaki videoda uygulanan "modern" üretim ve kesim teknolojisinden bihaber olmamız yani halaa ilkel ağıllarda dana yetiştirip burdaki amcalar gibi fabrikasyon makinalarla değil kasaplarla kesmeye çalışıyor olduğumuz için aynı şekilde bu sığırlar nasıl üretilir nasıl beslenir bu konuyuda ülke olarak çözememişiz baksana üretici 20tl nın altında et üretemiyor. 

    ama mesela tavuk olayını, tavukçuluk olayını yurtdışından getirip kurdurdukları "modern" fabrikasyon üretme ve kesim tesisleri sayesinde çözmüşler ki beyaz et üretilebiliyor ve kilosu 10tl civarı son tüketiciye ulaşıyor. tavuklara yapılan muameleyi tarif bile etmek istemezsin ama gidip pişmiş halde 1 tavuk 7-8 tl civarı satılabiliyorsa ztn pekte umursamazsın.

    aynı şekilde yine yabancıalrın gelip kurdukları balık çiflikleri sayesinde, başta ton balığı olmak üzere gayet hesaplı hatta avlanan balığın çok altı fiyatta balık ve konservesi ya da ürünleri bulunabiliyor. Balıklara yapılan muamele konusunda şöyle bir ipucu, üremeleri için dişi balıklar makine ile sıkılarak yumurtalarını bırakması sağlanırken aynı havuzda erkek balıklarda başka makine ile sıkılarak spermlrini bırakmaları sağlanıyor insanlığa sığarmı bir canlıya bunu yapmak ama 2-3 tl ya bi kutu balık alınabilecekse sığdırılıyor napalım 

     

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    Seri üretim için makinada kesimi anlarımda hayvanı yere yatırıp tekmelemenin yumruklamanın et fiyatlarındaki etin kalitesindeki etkisi ne mantığı ne? Bildiğin işkence.
Toplam Hit: 4159 Toplam Mesaj: 43