folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder "Benim Cumhurbaşkanım Olamaz" Dediğimde Niye Kızdınız?



"Benim Cumhurbaşkanım Olamaz" Dediğimde Niye Kızdınız?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    başlık kirliliği olmasın diye buraya yapıştırıyorum. buda ayrı bi konu

    Yalanlanmayan haber



    Son birkaç gündür internet üzerinden gelen mesajlarda bir haberle ilgili çok sayıda yorum ve suçlama dikkatimi çekiyor. Yorumları bir tarafa bırakın, ama suçlamalar tüm gazetecilere yönelik. Çünkü “Bu haber gazetelerde niye yok?” diye soruluyor.



    Haberi herkes gibi ben de Gazeteport adlı internet haber sitesinde gördüm. Örneğini bugüne kadar pek çok defa gördüğümüz ve ne yazık ki alıştığımız bir “iktidar bağlantılı, usulsüzlük kokan bir kayırma haberiydi” bu.



    Yine çok sıkça rastladığımız gibi Maliye Bakanı Kemal Unakıtan’ı ilgilendiriyordu.



    Haber aslında son derece ilginç. Ayrıca ilgili taraf tarafından ne bir açıklama yapıldı ne de yalanlama. Tabii işin içinde Unakıtan olunca insan pek şaşırmıyor. Çünkü Sayın Bakan’ın adı daha önce de bu tür haberlere konu oldu ama o hiç aldırmadı bile. Hatta Meclis kürsüsünden bu tür usulsüzlük iddialarını ortaya atanları alaya aldı.



    Son haberin özeti şu: Mersin Serbest Bölgesi için güvenlik kameraları alınıyor. Tutarı 2 milyon dolar. Böyle bir yer için güvenlik kameraları çok önemli ve gerekli. İhaleyi kazanan ve güvenlik kameralarını satan firmanın sahipleri çok ilginç. Habere göre 2 milyon dolarlık mal satan şirket ve ortakları şöyle:



    Telemobil Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş.



    Ticaret Sicil No: 543476 / 0



    Adres: Çilehane Cad. Çamlıca Evleri Sitesi No: 13/3 Küçükçamlıca



    Telefon: 0216 545 20 11



    Sermaye: 300.000 YTL



    Yönetim Kurulu Başkanı: Abdullah Unakıtan



    Başkan Yardımcısı: Fatma Unakıtan



    Başkan Yardımcısı: Zeynep Basutcu



    Yani Maliye Bakanımızın oğlu Abdullah Unakıtan ve kızları Fatma ile Zeynep hanımlar.



    Elbette kimsenin işinde gücünde gözümüz yok. Ama Telsim kontörlerinin satışında bu çocuklar çıkıyor ortaya. Mısır ithalini de bunlar yapıyor. Yumurta işine de giriyorlar. Şimdi de güvenlik kamerası ihalesi. Bilmediğimiz acaba başka hangi işler var.



    İnsan bu çok yönlü yetenekleri çok merak ediyor ister istemez. Acaba baba bakan olmasa bu kadar farklı alanlarda bu kadar başarılı işlere imza atabilecekler mi?



    *****

    can ataklı 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    ne zamandır canımı sıkan olaylar...sürüsüne bereket artıyor her gün ama "artık elden de bir şey gelmez oldu" demekte istemiyorum sonuna kadar mücadelemi vereceğim ama bir "eksik" var gibi...neyse yazı çok güzel; inşallah bu başlıkta bu zihniyetlerden görmem ve aklımdan "eksik"ler azalmaya başladı diye geçiririm...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    ne oldu neden cevap gelmiyor ?

    Baska ulke yok bizim icin yasayacak, baska vatan yok, baska memleket yok.

    bana kimse para icin gelecek icin kaynak icin fon icin cart icin curt icin diye aciklama yapmasin. 

    bir ulkenin serefi bir kralin ayagina gitmekle ayaklar altina alinmistir.

    o kral denilen herif ingilterede belediye baskaninin bile ayagina gidebiliyorsa bizim cumhurgul u nasil ayagina cagirabiliyor bu kadar basitmi 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaZenci
    beyaZenci's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek

    kralın yaptıkları normal adamın ülkesi yasta değil ki bayrağını yarıya indirtsin

    bir ülkenin karalı başka bir ülkenin kurucusunun resmi altında niye poz versin ki

    heralde dünyadaki herkesin Atatürk çü olmasını bekleyemezsiniz

    ki bende herkesin Atatürk çü olmasını istemem allahın arabı gitsin ülkesinde kuyu kazmaca oynasın  

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    beyaZenci bunu yazdı:
    -----------------------------

    kralın yaptıkları normal adamın ülkesi yasta değil ki bayrağını yarıya indirtsin

    bir ülkenin karalı başka bir ülkenin kurucusunun resmi altında niye poz versin ki

    heralde dünyadaki herkesin Atatürk çü olmasını bekleyemezsiniz

    ki bende herkesin Atatürk çü olmasını istemem allahın arabı gitsin ülkesinde kuyu kazmaca oynasın

     


    -----------------------------

    hiç anlamayacak mısınız yoksa anlamak istemiyor musunuz?...hiç mi ilerleme kat edemeyecek miyiz?...kral ın yaptığı normal değil saygısızlık; üzülerek söylüyorum başbakan ve cumhurbaşkanımızın yaptıkları "..." dır...

    üç nokta=sürer, devamı var, daha bitmedi (türkçe sözlük versiyon)

                = farklılığı simgeleyen, anormal veya genel olmayan davranışı tanımlayan olay (ekşisözlük versiyon)

                =allaah belanızı versin, yaptıklarınızı fikrimce belirtmeye dilim varmadı (kullandığım versiyon)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zinar3535
    zinar3535's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    gülmemek elde değil size ya şimdi diyeceksinizki al bi akp li daha tabiiki buna gülüp geçmekten başka bir şey yapamam herşeyden önce hepinizin DAVET kelimesinin manasını bi öğrenmenizi tavsiye ederim ayağa çağırmak ne demek yaw davet davet bunu ayırt edin önce ikincisi güçlü bir devlet olabilmek için ekonomimizin iyi olması şart ekonomin dandik devletin dandik şimdi bunada diyeceksinizki kurtuluş savaşını yoklukla kazandık o zaman teknoloji ne alemdeydi şimdi ne alemde sorarım size Atatürkün resmini asmamış yok böyle bişey uydurmadan ibaret bi söylem bu ayrıca bayrağında asılmayışının sebebi ise üzerinde hane müslümanız diye geçinen bizler varya ülkemizin % 90 gibi çoğunluğu müslüman ya her zaman ağzımızdan çıkan kelimei tevhid ( La ilahe İllallah ......) yazıyo ve resmi bir şekilde açıklamada yapılıyor üstünde bu yazılı indirmemiz doğru olmaz deniliyo ve sadece bizim bayrağımızın asılması hususunda anlaşıyolar yok bayrak asmadı bilmem ne boş iş bırakın bunları... istesekte istemesekte ,istesenizde istemesenizde Abdullah Gül T.C CUMHURBAŞKANI, RTE de T.C BAŞBAKANI bunun farkına varalım artık
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    beyaZenci bunu yazdı:
    -----------------------------

    kralın yaptıkları normal adamın ülkesi yasta değil ki bayrağını yarıya indirtsin

    bir ülkenin karalı başka bir ülkenin kurucusunun resmi altında niye poz versin ki

    heralde dünyadaki herkesin Atatürk çü olmasını bekleyemezsiniz

    ki bende herkesin Atatürk çü olmasını istemem allahın arabı gitsin ülkesinde kuyu kazmaca oynasın  

     


    -----------------------------
    papa jean paul öldü bayraklar yarıya indi abd 11 eylül saldırısında bayraklar yarıya indi biz neden yaptık bunu  şimdi kalkmış neden yas ilan etsinki diyorsun adam senin ülkende senin Atatürk'ün ölüm yıldönümünde  saygısızlık yapıyor sen savunuyorsun haddini aşıp Atatürk'ün resmini kaldırtıyor bizim devlet müsade ediyor yazık ki Atatürk'ün bağımsızlığı verdiği topraklarda ona saygısızlık yapılmasını hazmedebiliyorsun bu kral geberince bu bayragı yarıya indirecek bu zihniyet o zaman nasıl hazmedilir bilmem
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Bi çok kişi biyerlerini yırtındı bunlar böle şöle die bu adamları koruyanlarda çıktı.Herkez anlıcak bunların ne olduğunu umarım geç olmaz:S

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tranceport
    tranceport's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    zinar3535 bunu yazdı:
    -----------------------------
    gülmemek elde değil size ya şimdi diyeceksinizki al bi akp li daha tabiiki buna gülüp geçmekten başka bir şey yapamam herşeyden önce hepinizin DAVET kelimesinin manasını bi öğrenmenizi tavsiye ederim ayağa çağırmak ne demek yaw davet davet bunu ayırt edin önce ikincisi güçlü bir devlet olabilmek için ekonomimizin iyi olması şart ekonomin dandik devletin dandik şimdi bunada diyeceksinizki kurtuluş savaşını yoklukla kazandık o zaman teknoloji ne alemdeydi şimdi ne alemde sorarım size Atatürkün resmini asmamış yok böyle bişey uydurmadan ibaret bi söylem bu ayrıca bayrağında asılmayışının sebebi ise üzerinde hane müslümanız diye geçinen bizler varya ülkemizin % 90 gibi çoğunluğu müslüman ya her zaman ağzımızdan çıkan kelimei tevhid ( La ilahe İllallah ......) yazıyo ve resmi bir şekilde açıklamada yapılıyor üstünde bu yazılı indirmemiz doğru olmaz deniliyo ve sadece bizim bayrağımızın asılması hususunda anlaşıyolar yok bayrak asmadı bilmem ne boş iş bırakın bunları... istesekte istemesekte ,istesenizde istemesenizde Abdullah Gül T.C CUMHURBAŞKANI, RTE de T.C BAŞBAKANI bunun farkına varalım artık
    -----------------------------
    arkadasım davet kelimesini acıklada turk kamuoyu rahatlası beee !!!!millet huzursuz biz siz rahatsiniz  saten nehikmetse?
    he ekonomik felan guçulu olmak millete yalakalık yapmakmıdır?sora demeslermi adama bunların gotunde donu yoktude biz werioduk zamanında sole bole yapıolardı bize?
    sen iş yerinde mevki icin para için arkadaslarını, gururunu satan cinslerdenmisin? hani dısardan öle görüküoda farkında dilsen soliyelim...
    eet teknoloji gerideyisbu bizim millete gurularımız ayaklar altına mı sermemizi saglıor?
    bi,de bşiiler saçmalamısın ama ne anlayamadim bayark tehit felan hani bunları sokaktaki cocuga sorsaniz size solerler de bole arada sisin çesitler cıkıor boş bunlar tabi ya sen ulkene sahip cıkmazsan milletin maşası olursun
    para gelsinde nasıl gelirsen gelsin sat, kirala....... bide bişiler uretmeyi deneyerek para kazansak o nasıl olurdu????millete yakalık yapmadan ;)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zinar3535
    zinar3535's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    tranceport bunu yazdı:
    -----------------------------
    zinar3535 bunu yazdı:
    -----------------------------
    gülmemek elde değil size ya şimdi diyeceksinizki al bi akp li daha tabiiki buna gülüp geçmekten başka bir şey yapamam herşeyden önce hepinizin DAVET kelimesinin manasını bi öğrenmenizi tavsiye ederim ayağa çağırmak ne demek yaw davet davet bunu ayırt edin önce ikincisi güçlü bir devlet olabilmek için ekonomimizin iyi olması şart ekonomin dandik devletin dandik şimdi bunada diyeceksinizki kurtuluş savaşını yoklukla kazandık o zaman teknoloji ne alemdeydi şimdi ne alemde sorarım size Atatürkün resmini asmamış yok böyle bişey uydurmadan ibaret bi söylem bu ayrıca bayrağında asılmayışının sebebi ise üzerinde hane müslümanız diye geçinen bizler varya ülkemizin % 90 gibi çoğunluğu müslüman ya her zaman ağzımızdan çıkan kelimei tevhid ( La ilahe İllallah ......) yazıyo ve resmi bir şekilde açıklamada yapılıyor üstünde bu yazılı indirmemiz doğru olmaz deniliyo ve sadece bizim bayrağımızın asılması hususunda anlaşıyolar yok bayrak asmadı bilmem ne boş iş bırakın bunları... istesekte istemesekte ,istesenizde istemesenizde Abdullah Gül T.C CUMHURBAŞKANI, RTE de T.C BAŞBAKANI bunun farkına varalım artık
    -----------------------------
    arkadasım davet kelimesini acıklada turk kamuoyu rahatlası beee !!!!millet huzursuz biz siz rahatsiniz  saten nehikmetse?
    he ekonomik felan guçulu olmak millete yalakalık yapmakmıdır?sora demeslermi adama bunların gotunde donu yoktude biz werioduk bizamanında sole bole yapıolardı ze?
    sen iş yerinde mevki icin para için arkadaslarını, gururunu satan cinslerdenmisin? hani dısardan öle görüküoda farkında dilsen soliyelim...
    eet teknoloji gerideyisbu bizim millete gurularımız ayaklar altına mı sermemizi saglıor?
    bi,de bşiiler saçmalamısın ama ne anlayamadim bayark tehit felan hani bunları sokaktaki cocuga sorsaniz size solerler de bole arada sisin çesitler cıkıor boş bunlar tabi ya sen ulkene sahip cıkmazsan milletin maşası olursun
    para gelsinde nasıl gelirsen gelsin sat, kirala....... bide bişiler uretmeyi deneyerek para kazansak o nasıl olurdu????millete yakalık yapmadan ;)
    -----------------------------

    önce bi medeni olmayı dene yorumun şahsıma hakaret içeriyor önce adam olmayı öğrenmelisin bakıyorum bütün konuların akp li olmayışıma rağmen akp hükümetini karalama üstüne ,daveti aç türkçe sözlüğe bak öğren ne demek miş davet ezberciliğinden dolayı zaten bütün konularında akp ha akp başka bi şey yaptığın yok senmi çözüm üreteceksin senin yaptığın tek şey sorun üretmek nerde insanları ayrıma düşürecek fesatlık var o konuyu açan şahıslardan birisin müslüman olmadığını düşündüğümden saçmalamışsın demene lafım yoktur inancı olmayanlara o kelime(kelimei tevhid) hep saçma gelmiştir zaten, ülkeme sahip çıkmaya gelince ki atalarım kimsenin maşası olmadıysa bende olmam o maneviyat bendede mevcut sana hakaret etmek isterdim ama çok toysun seni ezmek istemem forumları okursan tuğrul baba bir şeyler yazmış güzelce oku anlamaya çalış kimsenin gururunada bi şey olmadı adam çekti gitti sizden başka kimsede bunu sorun etmedi amaç nedir amaç kışkırtmak amaç bölmek amaç karalamak katedilen mesafeniz 0 sorun üretmeyi bırak artık madem çözüm üret ülkede adamlara % 46 oy vermişler yaptığın zırvalamaktan başka bir şey değil Atatürk demişmi "Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir" fazla söze gerek varmı millet getirdi o adamları oraya; ülkede daha büyük bi sorun(PKK) varken vay gül ayağına gitmiş bilmem neymiş provakasyondan başka bir şey değil yaptığın Atatürkçüyüm diyosan şayet tarih kitaplarını bi okuda Atatürk'ün sessizce,zekice işin içinden nasıl çıktığını kimseyi ayırt etmeden usulca nasıl işleri yürüttüğünü bi gözlemle insanlarıda kışkırtmayı bırak artık yararlı olacak konular aç en azından faydalı olursun

Toplam Hit: 5873 Toplam Mesaj: 53