folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayar Güvenliği - Backdoorlar
linefolder Bir Dosyada Virüs Analizi Yapmak(Eğitim Video‘Su)



Bir Dosyada Virüs Analizi Yapmak(Eğitim Video‘Su)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jetlag
    jetlag's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    indirip bakıcam eline saglık

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    İniyor bakayım :) Çok sağol hocam emeğine sağlık :F Böyle paylaşımlarla gelin canımı alın :F


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    sağlam çalışma her ne kadar hazırlıksızda olsan harika olmuş.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    exe analizini merak etmişimdir iyi yapdın böyle bir video yapmakla eline sağlık iniyor bakalım :D


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    kardeşim şurda bana bendekki avast 4.8 gıbı virüslü dosya ve sıtelere gırmeden uyaran bi antivirüs linki koyarmısın  mesela avira antivirüs önermişsin ama free olanı bı boka yaramıyo sanırım resmı sıteden baktım bıraz daha yardımcı olsana yav .d


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeşim şurda bana bendekki avast 4.8 gıbı virüslü dosya ve sıtelere gırmeden uyaran bi antivirüs linki koyarmısın  mesela avira antivirüs önermişsin ama free olanı bı boka yaramıyo sanırım resmı sıteden baktım bıraz daha yardımcı olsana yav .d


    -----------------------------
    hocam kaspersky internet securityinin ayarlarını düzgün yaparsan firewall kadar sağlam oluyo. yanınada zemana antilogger benim tavsiyem böyle. ha bende biraz daha paranoya var. comodo anti+comodo firewallda var. yanınada xnetstat pro ile ağ gözetliyorum. onun yanınada tcp view ve wireshark kullanıyorum ağ gözetlemek için :D

    At the origin, We don't have no fear for nothing, No scare to declare, Even though we are naked, And mortals from the beginning.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    root
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeşim şurda bana bendekki avast 4.8 gıbı virüslü dosya ve sıtelere gırmeden uyaran bi antivirüs linki koyarmısın  mesela avira antivirüs önermişsin ama free olanı bı boka yaramıyo sanırım resmı sıteden baktım bıraz daha yardımcı olsana yav .d


    -----------------------------
    hocam kaspersky internet securityinin ayarlarını düzgün yaparsan firewall kadar sağlam oluyo. yanınada zemana antilogger benim tavsiyem böyle. ha bende biraz daha paranoya var. comodo anti+comodo firewallda var. yanınada xnetstat pro ile ağ gözetliyorum. onun yanınada tcp view ve wireshark kullanıyorum ağ gözetlemek için :D

    -----------------------------

    hepsini aynı andamı çalıştıryorsun hocam :|

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    BlackApple bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Clostridium bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeşim şurda bana bendekki avast 4.8 gıbı virüslü dosya ve sıtelere gırmeden uyaran bi antivirüs linki koyarmısın  mesela avira antivirüs önermişsin ama free olanı bı boka yaramıyo sanırım resmı sıteden baktım bıraz daha yardımcı olsana yav .d


    -----------------------------
    hocam kaspersky internet securityinin ayarlarını düzgün yaparsan firewall kadar sağlam oluyo. yanınada zemana antilogger benim tavsiyem böyle. ha bende biraz daha paranoya var. comodo anti+comodo firewallda var. yanınada xnetstat pro ile ağ gözetliyorum. onun yanınada tcp view ve wireshark kullanıyorum ağ gözetlemek için :D

    -----------------------------

    hepsini aynı andamı çalıştıryorsun hocam :|


    -----------------------------
    evet :D pc kasmıyo allaha şükür ram işlemci vs. gibi dertlerim yok hocam

    At the origin, We don't have no fear for nothing, No scare to declare, Even though we are naked, And mortals from the beginning.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    çizik.


    dizi izlemekte hayır yok!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    biraz paranoyak bi yaklaşım değil mi sizcede :/ o kadar program

Toplam Hit: 4665 Toplam Mesaj: 36