Bira Mı Şarap Mı???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tumer
    tumer's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2003
    Erkek
    ispirto rakı şarap kolonya bira benim için aynıdır

    yatanın izindeyiz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unforgiven
    unforgiven's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2002
    Erkek
    birada tuborg kırmızı,wiski de baileys. rakıda tekirdağdan şaşma hoca ....şarap da ise ne bulursan

    only a fool trusts his weapon
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    BeeR
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kabadayi
    Kabadayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2004
    Erkek
    tumer bunu yazdı:
    -----------------------------
    ispirto rakı şarap kolonya bira benim için aynıdır
    -----------------------------

    wah wahh
    yaw eyi degil onlar . saka yapiyon dime?

    Ne kadar bilirsen bil, bildiklerin sadece karsindakinin anlayacagi kadardir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    vesharti bunu yazdı:
    -----------------------------
    lan x 11 !! kavatsan kavatlığını bil lan gawwat. aynı mesajı ne iki kere gönderiyon
    -----------------------------

    sen ne dersin salak2
    msj ımıda iyi oku...

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosbo
    Bosbo's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2004
    Erkek
    Icki rakidir ama ibne seyde mezesis gitmiyor
    eee her gittigin yerde yadaornegin aldin manitayi gittin oyle deniz kenarina filan kuramassinki cilinkir sofrasini nabican BIRA ondan paso bira iciyoruz sonra bir elamanin dedigi gibi ucuzda
    Ama sarap dersen guzel marmara baba valla hem ucuz hemde guzel yok icemem oyle dersen biraz gazozlusu da fena degil hani
    Yok sert bir seymi olsun dedin gel bana sana buradan fin vodkasi gondereyim
    Dehset birsey bir sise icemezsin icersende 3 gun kendine gelemezsin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Vokta bira balyoz deniyo gömer adamı.!!!
    Bide 2 kırmızı tubork la zom olan adam
    4 birayla zom oluyor demektir...
    Tüüüü ben onun Tüklüğüne:)))

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    x11 vokta bira ne olm?

    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    netsonic
    netsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    BİRA & VİVA FOREVER

    Buz gibi 700 lük fıçı birayı,içince içini ferahlatıp bi yandan da kafa bulduran birayı hiç bişeye değişmem

    ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    magecy
    magecy's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    fiski abi bi içion kulaklarından ateş çıkıo super o0luo manyaq oluou dehşet oluo zohaha

    Love is a name Sex is a game Fuck the name Play the game
Toplam Hit: 5193 Toplam Mesaj: 37