folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Birini En Ciddi Sekilde Nasil Korkuturuz (Altina Z**Ck Sekilde)



Birini En Ciddi Sekilde Nasil Korkuturuz (Altina Z**Ck Sekilde)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkii
    darkii's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Ornek arkadaslarin bana yaptigi sakada geberiodum
    Bir aksam mahallede oturuyorduk arkadaslarla birden kardesim kadar sevdigim bir arkadas kalkin camiye uzum yemeye gidelim dedi(Caminin avlusunda kocaman bi asma var avludaki duvarlar bi hayli yuksek tirmanmak imkansiz gibi bisey) neyse oturduk birden bire birisi bir c*n muhabbeti acti iste adamlari söyle yapmislar boyle yapmislar soyle olmus boyle olmus piskoloji iice kaydi anlicaniz demeye kalmadi kankam ben su duvara bi işeyeyim dedi hep bir agizdan olm napiosun manyakmisin carpilcan fln demeye kalmadı karanlıga gidip duvar dibine girdi sonra yawas yawas geri geri gelmeye basladi bize donup burda bisey var lan fln demeye basladi bende ne var lan manyak demeye kalmadı cocuk kendini havadan kaldırıp kendini yere bıraktı(su filimlerde herifler ucar ya aynen ole) tabi bunu gorunce soke olan ben o tirmanmasi imkansiz denilen duvarin yanindaki agactan o duvara nasi tirmandigimi bilmiyorumki solugu bizim evin caddede aldim tamamen soke olmustum
    sonra cepten aradilar gulusmeler falan resmen altima isiyodum daha sonra olay mahaline gittigimde herkes yerde gulmekten kivranmaktaydi haliyle bana olm o duvara nasi ciktin lan sen diyolar abi valla bende bilmiom dedim:)) g*t korkusu yaptirio adama daha sonra bu sakayi bir arkadasa daha yapmislar cocugun dili falan tutulmus ondan sonra bir daha kimseye yapmayacaklarina dair soz verdiler harbiden korkunc !(Bunu dahada gelistirip beyaz bir kefen maske ve lazerden olusan gozler yapmayida planladik ama sonuclarinin agir olucani dusunerekten bundan vazgectik nasil ama)

    Sözlerim Silahlarim! İmza Kajmer...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gencprens
    gencprens's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    seniii fena benzettikleri kesinn (-:

    Dünya hayatı kırlmaya mahkum şişeler hükmündedir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkii
    darkii's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    o duyguyu anlatmak imkansiz kesinlikle yasaman gerekli:D

    Sözlerim Silahlarim! İmza Kajmer...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Falconeyd
    Falconeyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    dai baya ii bi korkutma tarzı

    denemek lazım !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lucas
    lucas's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    eline gerçek gibi görünen bi el bombası al git onların yanına bakın de ne buldum de sonra şu pimi ne işe yarıyo acaba de çek pimi bombayı at birinin üstüne :))duvara değil ikiz kulelere çıkar

    Ekonomisi zayıf bir ulus, yoksulluktan ve düşkünlükten kurtulamaz; güçlü bir uygarlığa, kalkınma ve mutluluğa kavuşamaz; toplumsal ve siyasal yıkımlardan kaçamaz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    burak +1

    NesTo | same shit diffirent asshole
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkii
    darkii's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    :) burak harbiden buda denenebilir ama her insanin yiceni sanmiom

    Sözlerim Silahlarim! İmza Kajmer...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkii
    darkii's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    daha yaratici olun arkadaslar daha yaratici yaz geldi denemem gereken yontemler var fikir edineyim dedik:D

    Sözlerim Silahlarim! İmza Kajmer...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Centinex
    Centinex
    Centinex's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    ya tamam anladık korkmuşun da o herif niye kendini fırlatmış.milleti korkutçam diye kendini fırlatanda yeni duydum hehe :D

    Gül filizlendiği andan itibaren. Güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş ayın çekimine kapılıp gülü unutsa da. Gül asla yıldızlara kanıp guneşi unutmaz...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkii
    darkii's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    adamin o sekilde kendisini atmasi bisey carpmis edasi verdi adama:)) ama gorseydin sen heralde solugu nerde alirdin onu bilemiyorum

    Sözlerim Silahlarim! İmza Kajmer...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exelans018
    exelans018's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    olum bu mükemmel bir fikir. biz zaten yurtta bole seyler yapmaya calışıyoruz ama bu gercekten muhteşem bir fikir:)

    eskisi:gün bizim günümüz dayanın dayanabildiginiz kadar Yenisi:gün bizim günümüz dayayın dayayabildiginiz kadar:)
Toplam Hit: 9270 Toplam Mesaj: 28