folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Birini En Ciddi Sekilde Nasil Korkuturuz (Altina Z**Ck Sekilde)



Birini En Ciddi Sekilde Nasil Korkuturuz (Altina Z**Ck Sekilde)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    La ben anama yapmıştım yazık ürkmüştü kadıncağız ;P Karanlıktı böle oda o da MSN e bakıyodu sonra gittim yanına sessizce yanında bi duvar vardı tam böle kalktığında arkasına döner dönmez göreceği bipozisyonda... Daha sonra elime el feneri aldım ve ağzımı böle korkunç olacak kadar açtım. dah asonra annem arkasına döndü ilk başta bu karanlıktaki şey ne die merak etti biraz yaklaştı feneri bi açtım tam çenemin altından annemle o akşam küsmüştük :P
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    en kolay ve işeyarayanı;

    odanın içinde karanlıkta bekle , kapı açılınca ona doğru bağırarak bi adım at...Direk altına zıçız...not:yurta denemiştir özellikle kızlara karşı çok etkilidir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Biz sakin sakin yapıyorduk,kızlara yurdun altında eskiden mezarlık var diye yutturduk,sonra paso cin peri muhabbeti,arada yurdun ordan geçerken camlara taş atıyorduk,bu arada telefon açıyorduk öyle havadan sudan muhabbet falan,cama taşı yiyince alayı altına zıçıyordu,telefondan ciyak ciyak seslerini duyuyorduk. : )
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kaabak ın dediğini bence birz geliştirek...

    Yapacaksanız bunu büyük bi gardrop neyim warsa dalın içine alın elinize feneri sonra bekleyin içeri girsinler böle geceyken yapın yatak odası filan olsun işte tm ışıkları kapattıklarında kafanıza poşet geçirin üstüne salça neyim sürülmüş bi poşet olsun :D :D Sonra da adamın yanına hafifçe yaklaşın adam yataktaykene... Böle çok hafiften kollarından tutun sonra birden bağırarak sarsın :D bi kıza yapacaksanız iki kişi gidin kızın odaya yine gardroba neyim saklanın alın poşetleri geçirin kafaya sonra biri kızı kollarından diğeri de bacaklarından tutsun sonra birden kaldırın bağırın çağırın :D Çuval neyim geçirin kıza :P


    DİKKAT CİDDİ PSİKOLOJİK PROBLEMLER OLUŞTURABİLİR KURBAN ÜSTÜNDE :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExCTaZiii
    ExCTaZiii's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    delisin siz a.q hepiniz laa adam cuval felan diyor yaw cukeydiniz birde :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bucky
    Bucky's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Bu poşet,örtü.... Bunlar bence biraz sakat .


    Birinden duyduğuma göre birileri şaka yapacakmış beyaz örtü falan takıp bi odaya girmişler dışardan arkadaşları birilerine anlatırken bunlarda ortaya çıkıp korkutacaklarmış . Arkadaşları anlatırken bu odadan bağırışma sesleri gelmiş odaya girdiklerinde o beyaz örtü içindekilerin ağzı gözü kaymış yani onları c*n çarğmış
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UltimateFear
    UltimateFear's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    yapacagin kisi ve kullanacagin ekipmana gore degisir aslında isin ciddiyeti.

    misal ben kalp hastası olan eski patronumu oldurebilecek bi saka (intikam şakası aslında) dusunmustum. tiyatrocu iki arkadasimi takim elbiselerle susleyecek, ellerine birer bond çanta verip, işyeri adına düzenlenmiş onlarca sahte belge ile gonderecektim isyerine.tabi bu gelen kisiler kim olabilir ?? BSA yetkilileri :D:D:D bir ihbar sonucu isyerinde bulunan her lisanssız yazılım basina(yaklasik 40 tane) 1000 dolar ceza, her korsan Cd için birer yıl hapis, bilgisayarla el konulması arti isyerinin kapatilmasi ve isyeri sahibine fazladan 6 yil hapis filan falan bu sekilde dusunmustum ama her sey hazır olmasına rağmen adam ölur, inme iner diye vazgectim.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WiTaMiN
    WiTaMiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Mahallde ahmet die bi piç vardı o zamanlar hiç sevmezdik bunu babası fransadan izine geldinde ona 18 vites bisikletler favori idi ondan getirmişdi bu ipneden vermesdi bisikletini bize. neyse kuran kursuna gidiorduk bi gun bu ahmet ipnesini korkutalım dedik :D caminin minaresinin el altında tabutları koydukları ambar vardı biz 2 kişi ordaki tabutların içine girip diğer elemanlarda ahmet ve yanındaki yalamalarına hoca dersden önce ambar temizlencek die kafalayıp tabutların oldu ambara getirdiler. neyse bunlar içeriye girdiğinde biz sesleri duyduk tabi hooooaaaaa die bağırıp tabutların kapaklarını açıp bi çıkdık ahmet zıca zıca kaçmışdı :) inanın eleman altına işimemişdi ve 2 ay bizle konuşmadı hatta gördüğünde yolunu değiştirirdi bi kaç defa daha böle korkutmuşdum ama bu en fenaysıydı :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    anlık korkmalar bunlar öyle bişi yapacaksınki adamı 3-4 saat donuna işettirecek, öncelikle bir kurban buluyorsunuz (okulda) tenefüste cep telefonunu bir şekilde elde edip rehberden anne yerine kendi telefonunuzu kaydediyorsunuz derste kaydettiğiniz telefondan mesaj atıyorsunuz " oğlum koş bana tecavüz ediyorlar babana söyleyemiyorum " diye tabi çocuk okuldanda çıkamadığı için 3-4 saat yarak üstünde dolaşıo
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    yok yaw o kadarıda abartılı olur hadi ev soyuluyo falan desen neysede hem o pek inandırıcı olmaz bence
Toplam Hit: 7255 Toplam Mesaj: 28