folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Biz Neden Tahribati Bu Kadar Cok Seviyoruz ?



Biz Neden Tahribati Bu Kadar Cok Seviyoruz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RoadMaster
    RoadMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2003
    Erkek
    ben nefret ediyorum :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    hocam bu basligi acmamin sebebi soru sormak degil, size hatirlatmakti... Cunku ben o gun tbt nin degerini anladim...tbt nin guzelliklerini bende sayarim, hatta hayatinda ne guzelliklerini sayabilirim, ama tbt yi neden sevdiginizi unutmayin diye actim basligi, dusunun farki bakin wc eziklerine, ne biliyim cigicigiye... Yok abicim boyle bi ortam daha
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek
    seviyorum işte ne biliim :)

    4000 küsür mesaj yazdıım siteyi bıraktım burayı bırak(a)madım

    internetteki siteler güzel amma tariqad-ul tahribat başkaa

    Bu niymiş la?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    halt ediyorsunuz, sevmeyin kardeşim bu siteyi! alla alla :)

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Her bişiyi burda öğrendim de ondan sewiom burayı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Bi sürü şey öğrendim tabi bunun yanında alej'den abazalık öğrendim :P
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arahman
    arahman's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    tahribat banbaşka biyer.Ne öle forum var nede böle bi site :P nede böle bi musket :P

    Agrasif miyim neyim?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    Tahribatın RUHU var.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXCi
    eXCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    BurDaKi PayLaSımı Ve DostLugu BasKa YerDe buLaMaDım aCıKCaSı..

    eXaLCo
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX1453
    ZyreX1453's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    Tahribattan olmak bir ayrıcalıktır da ondan...

    Beyaz adam bize sayısını hatırlayamadığım kadar çok söz verdi. Bunlardan sadece birini tuttu. Sonunda topraklarımızı elimizden alacağını söylemişti. Sadece bu sözünü yerine getirdi...
Toplam Hit: 6143 Toplam Mesaj: 46