folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Blog Hakkında Önerileriniz



Blog Hakkında Önerileriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    Site : www.bilgiarsiv.com

    Logo , tasarım , renkler içerik hakkında düşüncelerinizi bekliyorum.

    Ne eklense daha iyi olur , veya hoşunuza gitmeyen şeyler varmı.

    Artıları , eksileri nelerdir.

    Açılması gerektiğini düşündüğünüz bölümler , kategoriler varmı.

    Kısacası bütün fikirlerinize ihtiyacımız var. Fikirlerinize göre siteyi şekillendirebilirim.

    Ayrıca editör alımı yapıyoruz. İsteyenler site üzerinden ulaşabilir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    teknoloji sitesine böyle bir logooo hiç olmamış grafiiti fontu ciddiyetsiz durmuş yani

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    tek sutuna indir böyle çok dar olmuş site 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    Logo değişecek zaten , idareten koyuldu
    Tek sutuna indirmek için yeterli php bilgim yok. Yardımcı olursanız tema üzerinde oynayabiliriz

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    oyun sitesi mi?

     


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    Prometheus bunu yazdı

    oyun sitesi mi?

     

    oyun incelemeleri ve donanım incelemeleri hocam

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Sitenin diğer yöneticisi de benim arkadaşlar. Önerilerinizi bekliyorum.


    Anarsistherif...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    up


    Anarsistherif...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    bence olaması gereken şeyleri lsiteliyorum alt alta

     

    -) logo olmamış havada kalmış grafitti logo olmaz hocam

    -)site zaten dar bir de 3 sütün yapmışşın onun yerine facebook twitter gibi şeyleri en dışa ek sutun ile koy daha rahat bir şey sağlar 

    -) http://www.bilgiarsiv.com/category/editor-alimlari/ db hatası veriyor bi bak bunada 

    -)sitede bir şey daha eksik gel beni oku demiyor bana 

    -) bir de devamını oku gibi bir şey koysan güzel olur

     

    +) adam akıllı bir hale gelirse takipcisi olurum hatta gelecek sene editor bile olmak için başvururum 


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    asiminnesli bunu yazdı

    bence olaması gereken şeyleri lsiteliyorum alt alta

     

    -) logo olmamış havada kalmış grafitti logo olmaz hocam

    -)site zaten dar bir de 3 sütün yapmışşın onun yerine facebook twitter gibi şeyleri en dışa ek sutun ile koy daha rahat bir şey sağlar 

    -) http://www.bilgiarsiv.com/category/editor-alimlari/ db hatası veriyor bi bak bunada 

    -)sitede bir şey daha eksik gel beni oku demiyor bana 

    -) bir de devamını oku gibi bir şey koysan güzel olur

     

    +) adam akıllı bir hale gelirse takipcisi olurum hatta gelecek sene editor bile olmak için başvururum 

    Bugün önerilerinize göre çalışmaya başladım hocam. Sağolun. Yorumları bekliyorum.


    Anarsistherif...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    konu başlık yazılarını küçük harflerle yap. büyük harfler olmamş acayp sırıtıyor. görür görmez siteden çıkasm geldi.

    sada çift iki dar sutun var. Eline çekiç al yık o stunları. siteye giren şahsı bunaltır. geniş bir stun koy ve yazı alanını genişlet.

    ve ve logoyu değiş hocam berbat. içerikleri güzel devam edin takip teyiz


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
Toplam Hit: 1959 Toplam Mesaj: 37