folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Bu İşi Düzene Koymanın Zamanı Geldi Ticket Sistemi Kurdum



Bu İşi Düzene Koymanın Zamanı Geldi Ticket Sistemi Kurdum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Bütün hersey bu uyarı yüzünden oldu :)

    Bugün İçin Yeteri Kadar Özel Mesaj Attınız, Yarın Devam Edin...  

    HoLyCat tarafından 13/Mar/14 17:18 tarihinde düzenlenmiştir

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    sistemi pm ile paylasırsan bende kurmayı dusunuyrm boyle bısy :D


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    HeyQirs bunu yazdı

    sistemi pm ile paylasırsan bende kurmayı dusunuyrm boyle bısy :D

    altda yazıyo zaten hocam

    Powered by Help Desk Software HESK - brought to you by Help Desk Software SysAid

    poweredi kaldırmadıkça lisanssız kullanabilirsin


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detCode
    detCode's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2012
    Erkek
    noname bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    Arkadişler ve öndişler Pmle hasar sorgu tescil özel hayat müşteri vs konulara cevap yazamıyorum zaten son 2 haftadır kimse pmlere cevap alamıyordur çünkü zamanım olmuyor olduğu zamanda flood koruması beni basur ediyo

     

     

    hosting hizmeti de mi veriyorsun artık abi?

    tbt özelmesaj flood koruması


    Who is detCode?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek

    takıpteyım


    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    noname bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    Arkadişler ve öndişler Pmle hasar sorgu tescil özel hayat müşteri vs konulara cevap yazamıyorum zaten son 2 haftadır kimse pmlere cevap alamıyordur çünkü zamanım olmuyor olduğu zamanda flood koruması beni basur ediyo

     

     

     

    hosting hizmeti de mi veriyorsun artık abi?

    1 sene oldu reseler satışı yapmıştım ama çok faal değilim hocam çok girmek istemiyorum o işe

     


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    evet arkadaşlar an itibariyle 2. açığıda buldum

    artık araçların şasi numarasını aramanıza gerek yok 1 kere kasko yapılsın yeter motor şasiye ulaşabiliyorum

    Trafik sigortalarındaki hasar meblağlarına ulaşma çabalarım hala devam etmektedir.

    gerçi alacağınız aracı bağlamaz o çünkü karşı tarafın hasar meblası sizin aracınıza yansır (trafik için)

     


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Arkadaşlar Paypal Pağış Butonu Koydum Özellik Hsar sorgusu yapan arkadaşlar Tramerden Bir hasar sorgusu sms ile 4 TL Gelin Siz sorgu başına 1 TL bağış yapın Bu bağışları heray Lösevin yeni kurulan hastanesine bağışlayalım Tabiki Zorunlu değil ama bağış Herzaman önemlidir.
    Küçük kardeşlerimize destek oluruz..

    Gerekli bilgiler ticket sisteminde mevcut


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    hasar sorgulaması için hangi bilgileri iletmemiz gerekiyor? plaka yetiyor mu? şasi numarası falan gerekiyor mu?


    g2k[et]tahribat[dat]com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    g2k bunu yazdı

    hasar sorgulaması için hangi bilgileri iletmemiz gerekiyor? plaka yetiyor mu? şasi numarası falan gerekiyor mu?

    plaka veya şasi veya tc veya aracın lastiğinin markası :)=


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 2223 Toplam Mesaj: 22