Bu Kablo Fiber Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    Konu dağılmasın ama bizim binanın dibine de bi kutu koydular kaldırıma. O kutudan 2 yere kazı yaptılar. Bir tanesi telekom tüneline diğeri elektrik trafosuna. İnş. fiber geliyordur. Yoksa elektrik direğini yer altına almak içinse hayal kırıklığı yaşarım.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    serhat8102 bunu yazdı

    Konu dağılmasın ama bizim binanın dibine de bi kutu koydular kaldırıma. O kutudan 2 yere kazı yaptılar. Bir tanesi telekom tüneline diğeri elektrik trafosuna. İnş. fiber geliyordur. Yoksa elektrik direğini yer altına almak içinse hayal kırıklığı yaşarım.

    Turuncu muydu kablo ? Turuncu ise fiberdir.

    mkyb tarafından 29/May/21 22:53 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    serhat8102 bunu yazdı

    Konu dağılmasın ama bizim binanın dibine de bi kutu koydular kaldırıma. O kutudan 2 yere kazı yaptılar. Bir tanesi telekom tüneline diğeri elektrik trafosuna. İnş. fiber geliyordur. Yoksa elektrik direğini yer altına almak içinse hayal kırıklığı yaşarım.

    Turuncu muydu kablo ? Turuncu ise fiberdir.

    Kabloyu görmedim. Henüz çekmemiş olabilirler. İşe gelip giderken bakıyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Karar verilebildi mi? Fiber miymiş kablo


    Holü bize bahmiyir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    buradada geçen mahallenin bize uzak bir ucunda fiber çekiyorlardı gittim kablo turuncu olmasına rağmen kabloya baktım yakından zaten fiber optik diye yazıyordu sıkıntı o kablo çekilen yerden bizim ev 2km


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C10H15N
    C10H15N's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Homo

    10 Mbps Dow ile 1 Mbps Up kapistem dün Turknete arıza kaydı ve cimere şikayet kaydı bırakmam ile bugün mahallenin altyapısı değişimi için ekip geldi an itibariyle hattım 50 Mbps Upload ve 130 Mbps Dowloand destekliyor. VDSL'e geçirdiler altyapıyı


    I am bisexual , queer , 2nd gen immigrant ,terrified ,world was never great
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    SweetyVolty bunu yazdı

    Karar verilebildi mi? Fiber miymiş kablo

    Yok kanka Cia mahalleyi dinlemek için kaçak hat çekmiş ama polisler gelip tutanak tutmuş ekip göndericez demişler ekip gelmiş kablonun ucu Pentagon'a çıkıyormuş biz dokunamayız demişler MİT'in gelmesini bekliyorlarmış. Beleşçi okusana konuyu neymiş :D


    İmzalamazsam ne olcak?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    osmaman
    osmaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Ölmeden şu fiberi ve bu hızları ben de görebilecek miyim acaba?

     


    İmza mı? O da ne demek?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    serhat8102 bunu yazdı

    Konu dağılmasın ama bizim binanın dibine de bi kutu koydular kaldırıma. O kutudan 2 yere kazı yaptılar. Bir tanesi telekom tüneline diğeri elektrik trafosuna. İnş. fiber geliyordur. Yoksa elektrik direğini yer altına almak içinse hayal kırıklığı yaşarım.

    Turuncu muydu kablo ? Turuncu ise fiberdir.

    artık sadece turuncu kablo yok. siyah renkli sert bi kablo da kullanmaya başladılar. ikisinin de birş farkı olmadığını söylediler. ama bu siyah olan daha sert bi plastik ile kaplı daha az esniyor turuncu sanki 10 yıla patates olcakmış gibi bi kablo ama bu siyah bildiğin sert plastik garip bi kablo


    Digital Marketing Manager / Health Tourism
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Turuncu kabloyu küçümseme hocam. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=563cOsibzVk

Toplam Hit: 7201 Toplam Mesaj: 80
fiber kablo