folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Zamana Kadar Hissettiğiniz En Büyük Acı



Bu Zamana Kadar Hissettiğiniz En Büyük Acı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    yuh :D çok mu meraklısınız la kıllı göğsüme :) gerçi fotolarda kılsız :)

    edit gelio 2 dk bekleyin


    UCİ MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Antikilller bunu yazdı:
    -----------------------------

    yuh :D çok mu meraklısınız la kıllı göğsüme :) gerçi fotolarda kılsız :)


    -----------------------------

    vuuv beklentiyi yükselttin :p


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    Antikilller bunu yazdı:
    -----------------------------

    yuh :D çok mu meraklısınız la kıllı göğsüme :) gerçi fotolarda kılsız :)


    -----------------------------

    bu kadar kişi siktiri çekicek az sonra ama :D 2. bi manevi yara da ordan gelir heralde :D


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ulan geçtiğimiz eylül ekim gibi serçe parmağımı sehpanın bacağına vurduydum :/


    Boş İşler Uzmanı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Antikilller bunu yazdı:
    -----------------------------

    yuh :D çok mu meraklısınız la kıllı göğsüme :) gerçi fotolarda kılsız :)


    -----------------------------

    vuuv beklentiyi yükselttin :p


    -----------------------------

    ilk bu amcana göster oğlum :)

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    alkol kullanmadan yavas yavas torpu ile tırnamı kesip koparmam :D


    Aslında hepimiz eksiğiz biraz Leylası olmayan mecnunlarız Ne sıcacık bir ismail abimiz var. Nede kötü zamanda Yanımızda olan İskender babamız Ne mahellemizi mahalle yapan Erdal bakkalımız ne her kapıyı açan yavuz abimiz nede bize doğru yolu gösteren dedemiz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    ohoo benim acılarımın hepsi büyük nerdeyse her hafta filmlik olaylar yaşıyorum . Ama ben gözlerime çok önem veririm bi keresinde babam bayıltıcı ve göz yaşartıcı

    sprey almıs o nato kutulu şeysi varya ondan . bayıltıcı yı suratıma sıktım baktım bayılıcam mı dıye yanaklarım bir uyuştu anlatamam neyse bayılmamak ıcın

    kendıme tokat falan attım bayılmadım sağ elimdede göz yaşartıcı var . dedim ki hay amk bu bayıltmıyo bi sike yaramaz dedim bayıltıcıyı fırlatacagıma göz

    yaşartıcıyı fırlattım duvara sekti tam sağ kulağımın hizasında kapağı çıktı bir göz ağrısı yaşadım vrya gözlerim kanlandı acamadım zaten . 3 gün boyunca gözlerim

    kan çanağı gibi oldu yüzümü gözümü yıkamaktan derimin rengi açılmıştı amk . o kapakta öyle sağlam bir kapak ki nası açıldı hic anlamadım amk 

     

     

    EDİT :      Bişe daha geldi aklıma . Küçüktüm 10-11 yasında falanım memlekette top oynuyoruz inşaat varmış oraya top kactı bende alıyodum samanlar vardı

    samanların ustune atladım en altında da tahtanın üstüne çivi çakmışlar . sag ayagımın serce parmagının altından gırdı ustunden cıktı tırnagım etım falan kalkmıstı

    amk . Allahtan çivi paslı değildi 


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    Antikilller bunu yazdı:
    -----------------------------

    yuh :D çok mu meraklısınız la kıllı göğsüme :) gerçi fotolarda kılsız :)


    -----------------------------

    bu kadar kişi siktiri çekicek az sonra ama :D 2. bi manevi yara da ordan gelir heralde :D


    -----------------------------

    la sende ne meraklısın adamın gögsüne sapık sende var biseler :D


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    a

     

     

    BUda benim parmak :D


    Aslında hepimiz eksiğiz biraz Leylası olmayan mecnunlarız Ne sıcacık bir ismail abimiz var. Nede kötü zamanda Yanımızda olan İskender babamız Ne mahellemizi mahalle yapan Erdal bakkalımız ne her kapıyı açan yavuz abimiz nede bize doğru yolu gösteren dedemiz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    a

     

     

    BUda benim parmak :D


    -----------------------------

     

    hassiktirrrrr


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
Toplam Hit: 7326 Toplam Mesaj: 83