Charmander & İntikam Zamanı Oyunu Hakkında
-
Aşırı spekülasyonlar yani kurgulardan dolayı alttaki resimleri göstermek ve biraz yorum yapmak istedim. Kimseye düşman değilim. Tek başıma çalışıyorum. Tek başıma da olsam "çalışıyorum" ve inanın resimlerdekiler için aylarımı verdim. Oyunun ne zaman çıkacağı hakkında kesin birşey söyleyemiyorum. Fakat geri kalan yorumu sizin yapmanızı istiyorum. Her türk oyun yapımcısı gibi benimde başım maddi destek yönünden belada, destek yok yani sponsor yok.Ve oyunun özelliklerinide yazmak istiyorum (en altta). En azından manevi desteğinizi bekliyorum arkadaşlar...
Linklere tıklayınca, en alttaki Free düğmesine tıklayacaksınız, o kadar. Sonra en altta "Download-Ticket reserved. Please wait 12 seconds" yazacak. o süre bitince resimlere ulaşabileceksiniz.
http://rapidshare.de/files/3238879/iz_001.PNG.html
http://rapidshare.de/files/3238934/iz_004.PNG.html
http://rapidshare.de/files/3238964/iz_005.PNG.html
http://rapidshare.de/files/3238998/iz_006.PNG.html
http://rapidshare.de/files/3239015/Resim.jpg.html
http://rapidshare.de/files/3239035/Resim2.jpg.html
http://rapidshare.de/files/3239053/Resim3.jpg.html
elimdeki host kapandığı için ücretsiz sunucuları tercih etmek zorunda kalıyorum kusura bakmayın. Ayrıca oyunun şuan ki özellikleri de şunlar;
----
-DirectX 9.0 olarak guncellenen genisletilmis çizim sistemi-Otomatik gece-gündüz sistemi ile tek bir bölüm içinde değişebilen zaman. (Tabi değişen zamana bağlı olarak, tasarlanan dünyadaki bütün ışıklandırmaların otomatik olarak güncelleştirilmesinide unutmadık)-Pixel Shader 3.0 ve 2.0 için tasarlanan nokta tabanlı ışıklandırma sistemi-Başta dokulardaki görselliği arttıran normal map, parallax, noktasal yansıtma ve şeffaflık, hareketli dokular, subsurface scattering yani doku üzerinde yarı şeffaflık ve su efektleri olmak üzere sürekli güncellenen pixel ve vertex shader'lar-Dinamik projeksiyonlama sistemi-HDR Resim işleme (ekran kartı desteğine göre virgüllü sayılar (floating point) veya tam sayılar tabanında)-3D dünyadaki derinlik hissini arttıran depth-of-field özelliği-Hareketli veya zaman ayarlı dinamik ışıklandırma-Microsoft DirectX 9.0c SDK yazılımında da kodları verilen PRT (Precalculated Radiance Transfer) sistemi-Geliştirilmiş Fizik sistemi-Yine daha yazılmış veya oluşturulan shader kodları sayesinde oluşturulabilen karakterler-Multiplay oyun için Ağ Sistemi-Karakter modellemede Rag-Doll (dinamik olarak motor tarafından hareket ettirilen karakterler)-Açık kaynak olarak C#.NET üzerine kurulan ve bütün nesnelere uygulanabilen yapay zeka kodlama (scripting) sistemi (dönme, ilerleme, patlatma, çarptırma vs. Ayrıca tetikleyiciler sayesinde oyuncunun hareketine bağlı olarak değişebilen ek kodlama sistemi)-Otomatik nesne gizleme ile o an ekranda görünmeyen çizimlerin ekran kartına gönderilmemesi. Yani daha fazla hız.-Yere düşen gölgeleme sistemi (dinamik değil)-Ve son olarak, oyunun çalışması için ATI Radeon 9500 veya üstü
, GeForce FX 5200 veya üstü ekran kartı gerekmektedir-Ve Son olarak, sistem tamamen .NET tabanında kurulduğunuda eklemem gerekir--------Teşekkür ediyorum :) -
abü gerçekten manyak oluyo :D artıq multi player
counter strike oynamaktan bıkmaya başladı millet
grafik diye bişey yok çünkü :D
bu güzel olacak gibi..
-
www.imageshack.us kullan bence. konuyla alakalı değil ama
-
ya bu oyunlar için en iyisi radeon 9600 xt ve üstü kartlarda iyi performans alabilirsiiniz ; )
-
-
eline sağlık hoca. shotlar güzel
-
Türkiye'de destek bulmak zor gibi.. yabancı firmalara bi başvur bence.
Tek başına buraya kadar gelmek çok büyük birşey.
Sonuna kadar OOP : )Bişi sormak istiorum... "Design Pattern" lar la ilgili bir bilgin var mı ?
-
ilginiz için teşekkür ederim. Hepinize!
-
bak char madem artık tek başına çalışıyorsun ozaman şu oyunun adını da deiştir bari
-
oyunun adı zaten değişti. O adı yazsam kim anlayabilir sence?
-
sen o adı yaz anlayan anlasa nolacak bu da bi 3-4 sene sürecektir zaten