Charmander & İntikam Zamanı Oyunu Hakkında
-
Sana destek için Balıkesir'e kadar gelmiştim... Güzel anı oldu benim için sonrasında istediğim gibi destek olamasamda sen gerekli anlayışı gösterdin bunun için TEŞEKKÜR ediyorum.. Bence yaptığın kadarı ve yapacakların hep takdir edilecektir. Umarım en kısa zamanda istediğin gibi olur.
-
onca emeği hiçe sayarak gurubu dağıtan kafasına göre iş yapan adamı kim takdir edecekmiş çok merak ediyorum ?
-
walla abicim onu bunu bilmem ama kreston a aip edilmiş. biz sadece burada okuduklarımızdan dış yüzeyini biliyormuşuz gözümden düştü oyun. :(
-
kreston ben ne yaptim allah askina? cik git mi dedim sana sebepsiz yere
-
Beyler bu oyunun sadece bitecegini degil, ustelik baya da tutulacagina eminim. Oyun yazmak database prorami yazmaya, site yapmaya, yada grafik tasarıma benzemez...
Oyun yazmak ciddi bir programcılık, tasarım ve ciddi bir birikim gerektirir ve bunların hepsi mevcut.
bana kalırsa motordan cok senaryoya kasarsan cok daha populer olabilir. cidden buyuk bişe yapmak istiosan herseyi class mantigiyla fonksionlara ayirip, zamanini alacak isleri gonullu kitleye birakmani öneririm, eger insanları kod yazmak icin butun onceki yazilmis kodu okumak zahmetinde birakmazsan bu projei cok daha fazla insanla daha hizli bir sekilde goturebilirsin. insanlarin isteklerini yakalama ve ötesine gecme sansin olur.
-
Oyun yazmak zahmetli bir iş.. ve anladığım kadarıyla arkadaş projede tek kalmış bu da projeyi yawaşlatacaktır. iyibir ekiple devam edebilse ve destek alabilse çok iyi şeyler çıkartabilir.
Gerçi arkadaş bunların planını yapmıştır ama tek başına kalması kötü olmuş.
Şöyle Tahribat'ta yazılımcı ekibi kurulsa da bişiler yapılabilse ;) -
charmander ortaya çıktın birden oyunu tek başıma devam ettireceğim diyosun daha ne yapacaksın hoja
bu oyun uzun süredir yapılıyor 4 sene oldu yaklaşık olarak biz 4 senede neler öğrendik neler gördük ne emek verdik
oyun ne güzel gidiodu senin o denyo arkadaşların çıktı kafanı çeldi senin oyunun konusu adı her bi boku değişti utanmasan oyunu 2d bile yapacaktın yani
ama diyecek bişeyim yok bende ne ilham kaldı ne azim bu konuda sen kendi oyununa devam et işallah bi gün biter bende bundan sonra tövbe ediyorum ve söylüyorum yüz yüze görüşmediğiniz tanımadığınız adamlarla hiç bi iş olmaz
-
ellerine sağlık grafikler acaip güsel olmuş... char & kreston siz hala barışmadınız mı a.q, seneler önce char bizi topladıydı ircde herkese sordu bizimlemisin die, herkes tamam dedi kimseden ses çıkmadı sonra...
-
macromedia'nın captivate diye bir yazılımı var bu screeni captur edip flasha çeviriyor oldukça hafif sistem kaynağı yemiyor. onla bir capture yap da izleyelim bişeyler. kreston senin senaryo varsa bana bi yolla bakalım belki j2me ile mobil bişeyler yapabiliriz. o en azından daha kolay gibi duryor.
-
Tek başımada olsam çalışıyorum ve emin olun 20 yıl bile sürse bitireceğim bu oyunu. Oyunda holyone'ında dediği gini zaten classlar tabanında çalışıyorum. Zaten bunun pek bir alternatifide yok. İlgilenen arkadaşlar biliyorlardır c#'da nasıl scripting dili oluşturulduğunu. Oyunun kodlama sistemi sayesinde opensource olarak herhangi bir programlama dili kullanmadan kod yazılabiliyor.
Evet bir yazılım grubu kurulmalı ama nasıl kurulmalı. Sorun o. Bir grup kurunca her kafadan bir ses çıkıyor. Bir tane sözü geçen lider olmadıktan sonra yürümüyor işler. Herkes hergün yeni birşey çıkarıyor. Olmuyor yürümüyor iştye. Yaşadık bunu. Bu sebepten dolayı motorun büyük bir kısmı bitmeden net olarak söyleyemem bazı şeyleri. Ama maalesef domain ve alan sorunu olduğundan bazı sorunlar çıkıyor tabiki. Ama onlarda zamanla aşılacak. İnancım sonsuz. Sizinde inanmanıuzı istiyorum. Kimseyle polemiğe girmek istemiyorum.
Yakında bir fragman yayınlamayı düşünüyorum. Şu anda oyunun mekaninin geçeceği büyük bir metropol tasarlıyorum. Az kaldı bitecek. Geniş ve ayrıntılı şehir tasarımını 3DSMax'ta oluşturdum. Şimdi Doku kaplama (texture) ve oyun içi bazı hareketli nesneleri eklemek kaldı (araba, tramvay, insanlar vesaire).
Oyunun en büyük özelliklerinden biride gece gündüz farkının oyun içinde otomatik olarak gerçekleşmesi ve bu zaman geçişinin dünyadaki bütün dokuların üzerinde görülebilmesi.
Eğer gerçekten yazılım grubuna katılmak isteyen varsa şimdiden C# öğrensin diyorum. Çünkü tamamen C++ üzerinde C# üzerinde kurdum.Yani az önce anlattığım gibi açıkkaynak (opensource) olacak oyunun scriptleri. :)