folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Çin'den Xiaomi Telefon İsteyen? V2



Çin'den Xiaomi Telefon İsteyen? V2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Mi6 için arkadaşlar 1850 TL gibi bir rakam çıkıyor ön siparişte olduğundan dolayı. Bi kaç ay sonrada yaygınlaştığın da ülkemizde tahmin ediyorum ki yine aynı fiyatlara satılacaktır.

    Bu fiyati resmi olarak xiaomi almıyor cihaz shoplara düştüğü an saniyeler içerisinde bitiyor shopdaki yavşaklarda bunu bildikleri için ön sipariş olarak alıyor ve tuzlayıp veriyor :) ama dediğim gibi aşağı yukarı yine tr geldiğin de bu fiyattan satacaklardır. Ön sipariş olayı olmasaydı 1500 tl gibi rakamlardan satış yapardım

     

     

     

    Martech tarafından 21/Nis/17 19:43 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    5s 64 gb ve 128 gb ne kadar?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Hacı benim cihaz ne oldu?

    En azından redmi4a da olur. cihaz kapanacak bir kaç güne.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    joe black hocam siparişini verdim beklemedeyiz artık :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    @Martech hocam su öm lere baksan 


    bu hayat biterkende aklımda hep sen olacaksın B bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Ürünlerin fiyatlarını alabilir miyim?

    Laptop filan da alabiliyor muyuz?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    sunyy2003 bunu yazdı

    @Martech hocam su öm lere baksan 

    yanıtladım hocam.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı

    Ürünlerin fiyatlarını alabilir miyim?

    Laptop filan da alabiliyor muyuz?

    laptop mi air dersen getirebilirim diğer markalardan tavsiyem lenovo dur.) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek

    mi air ile mi 5s fiyatı nedir hocam

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    TOMBLACK bunu yazdı

    mi air ile mi 5s fiyatı nedir hocam

    gönderdim

Toplam Hit: 4647 Toplam Mesaj: 45
xiaomi xiaomi telefon