.Com Lu Adres Almak?
-
arkdaşalr kardeşimin blogu var yazıları okursanız seviniriz oldukça güzel yazıları var. bu bloğu comlu bir site alıp oraa taşımayı düşünüyor kendisi ama ne onun nede benim net bir bilgim yok tasarımı nasıl olur kullanımı yıllık toplam masrafı filan bilgi verirseniz seviniriz
adres
hayvanyasar.blogspot.com
-
Yıllık 25-30 tl yeterli alan adı dahil.Yalnızca textlerden olusan bir site olucak sonuçta
-
yıllık max 25-30 hadi bilemedin 35 e halledersin bir host ayarpayip kurulumu onun yapmasını istiyceksin o kadar
yanlız bence .com lu yapma ztn o blog google adnsense e izin verio ekle kodları başka .com niye lazım olurki blogcu ya ? boşuna gider olr yani
-
kardeşin baya küçük heralde:D
-
1 yıllık domain 15 tl civarı, domaini alın, direk blogspot a yönlendirme seçeneği var, blogger kontrol panelinden yapılıyor. host parası vermessiniz , bu bloga yönlendirirsiniz domaini.
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
1 yıllık domain 15 tl civarı, domaini alın, direk blogspot a yönlendirme seçeneği var, blogger kontrol panelinden yapılıyor. host parası vermessiniz , bu bloga yönlendirirsiniz domaini.
-----------------------------google o zaman siteyi görmez ki blogspot olarak görür domain bi işe yaramaz free domain de alsa aynı olur kanımca
-
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
1 yıllık domain 15 tl civarı, domaini alın, direk blogspot a yönlendirme seçeneği var, blogger kontrol panelinden yapılıyor. host parası vermessiniz , bu bloga yönlendirirsiniz domaini.
-----------------------------google o zaman siteyi görmez ki blogspot olarak görür domain bi işe yaramaz free domain de alsa aynı olur kanımca
-----------------------------hocam durumu bilmeden konuşmayalım lütfen,..
-
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
1 yıllık domain 15 tl civarı, domaini alın, direk blogspot a yönlendirme seçeneği var, blogger kontrol panelinden yapılıyor. host parası vermessiniz , bu bloga yönlendirirsiniz domaini.
-----------------------------google o zaman siteyi görmez ki blogspot olarak görür domain bi işe yaramaz free domain de alsa aynı olur kanımca
-----------------------------Google o siteyi blogspot olarak görmüyor, bilip bilmeden fikir sahibi olmayalım lütfen. İsmi domaine yönlendirdikten sonra, yeni isim altında google siteni ekliyorsun, daha sonra webmaster tools`a yeni domain adı altında sitemap gönderiyorsun.
Google eski konuların yeni domain ismine yönlendiriyor, eski blogspot isimlerinin indexten silinmesi biraz zaman alıyor ama, o linke tıklasanda site yeni domain ismi altında geliyor gene.
Ben kullanıyorum, 10 numara yöntem. Kardeşin içinde bence en güzeli böyle olur. Sadece domain masrafın olur. Host`a para vermezsin.
-
host oolmadan nasıl sitemap oluşturup indexleticecek ? bildigim kadarıyla ftp vermiyor blogspot
-
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------
host oolmadan nasıl sitemap oluşturup indexleticecek ? bildigim kadarıyla ftp vermiyor blogspot
-----------------------------http://siteismi.com/atom.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=1000
-
evet biliyorum ama sitemapı bi yere upload etmek gerekli diye biliyorum sitemap otomatik oluşmucak, elle oluşturup indexleticek yani cok zahmetli geliyor
