folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Crimin@L Abiniz Evleniyo!!!!



Crimin@L Abiniz Evleniyo!!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    GolgeleR kardes o actigi tarihde nisan olayi vardi.
    simdi evlilige donusuyor. dugun tarihi temmuzda sanirim.

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    under o zaman evleniyorduk biz, sonra aileler kesti önümüzü, mecburen erteledik.
    yani anlayacağın evlenmeyi planlarken nişanlı bulduk kendimizi :)
    düğün ağustosta, temmuzda değil :)

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeynep_
    zeynep_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2006
    Dişi
    DARISI BIZIM BASIMIZA ..... MUTLULUKLAR YENGEYI DE ARAMIZDA GORMEK İSTERIZ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    2 gün önce onun buraya üyeliğinin 3. yılı doldu :)

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hayırlı olsun criminal hocam darısı başımıza...

    matyardim.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuMBeRoNe
    NuMBeRoNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek
    Hocam allah sevgi muhabbeti bol olan bi evlilik versin imam nikahınızı kıyabilirirm :p Darısı diğer kardeşlerimizin başına tabi benimde

    |Tandır Tava Gedli Hamur Tükendi| Akıl Başa Geldi Ömür Tükendi |
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    DARISI BASIMA ;)

    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    lan herif başlığı açıo 3 yıl sonra evleniyo :D

    lan bende mi öle yapsam :D
    tahribat ın büyüsü müdür nedir?
    tahri-baba türbesi :D
    tahribatın server ında bi yatır var :DD::D:D:D:Dd

    Giggity Giggity Goo
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zulu
    zulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    ziverbeyde oturuyorum ceiminal nerede düğün söylede gelelim Kadıköy evlendirme dairesinde mi

    www.prestijgsm.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    ahaha 5 yıl sonra da çocuk falan gelir :P


    Mutluluklar abü...

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
Toplam Hit: 22166 Toplam Mesaj: 236