folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Crimin@L Abiniz Evleniyo!!!!



Crimin@L Abiniz Evleniyo!!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeban
    zeban's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2003
    Erkek
    Abi darısı başımıza hayırlı olsun diyelim adanadan lorke lorke le lorke lorke :)

    bilinçsizce sokaklarda dolaştım saatlerce uyumak istedim bir bankın köşesine oturdum başımı kenara dayadım korkmaya başlamıştım cebimde para yoktu öyle böle uyudum sabah uyanduğımda kafama güvercinler şıçıyordu gittim bilet aldım ah aptal kafam bilete biş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    nerden bildin Fistan :)))
    aslında bugünlerde Crimin@l abiniz baba oluyo!!!! diye başlık açmayı düşünüyorum.
    5 yıl sonra da onu kutlarız hep beraber :))

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    ehehe baba kutlarız tabii kutlamaya değer şeyler bunlar ..hayat boyu mutluluklar ..Seni SeviyoruzzZZZ :)

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Hayırlı olsun,bi http://www.fermanyatak.com/urunresim/yastik1.gif ta kocayın :D

    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Hayat boyu mutluluklar..

    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Hayırlı olsun abi mutluluklar:)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Last Data Bender
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    ALLAH 2 YASTIKDA KOCATSIN

    你是一個非常空的人
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    beni niye seviyonuz lan???!!!
    tövbe tövbe :))
    eyvallah canlar!

    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordofdarkness
    swordofdarkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    sevmeyin olm bunu. sonra şımarıyor. sen hakikaten aç bence baba oluyorum biye bi başlık. 5 sene sonra olur inşallah.

    Kısa Pantolon, Paslı Çakı, Dizde Kabuk Bağlamış Yara, Kısa Çakı, Paslı Pantolon, Yarası Gözde Kalmış Kabuk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    caner kaç kere evlenirdim bilionmu bu başlık açıldığından beri yuh!!! :):)

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
Toplam Hit: 22133 Toplam Mesaj: 236