folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Crysis 2 Demosu Çıktı !



Crysis 2 Demosu Çıktı !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    o oyunu kaldiracak bir pc yok ki bizde.

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Felony
    Felony's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    Demosu çıkmadan Full sürümü çıkan oyun :)


    Güçsüz halklar güçlü liderler çıkarır, güçlü halklarınsa lidere ihtiyacı yoktur. "Viva ZAPATA"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------
    param olsada oynasam

    -----------------------------

    oyuna paramı verilir hacii ;)


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    aliyk bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------
    param olsada oynasam

    -----------------------------

    oyuna paramı verilir hacii ;)


    -----------------------------

    int üzerinden adma gibi multi oynamak için orjinal alanların sayısı ne kadar çoğaldı haberin varmı ?

    Çok sağlam bi oyun çıksa bende düşünürm orjinal almayı adam gibi tad almayı herkesin kendi görüşü..

    Bu arada yükleyenlere soruyorum bi sorun teşkil ediyomu oyun çalışmama yada bug gibi bi olay ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darq
    darq's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    Beta sürümünü bitirmek üzereyim.Detaylı grafik ayarını yapamadım oyunda 3 tane grafik profili var gamer , advanced , hardcore

     

    Sistemim ve aldığım performans.

     

    Win 7

    4gb ddr 3 ram

    Ati Radeon 5730 1 gb ekran kartı

    Intel i5  430M 2.27 ghz

    13xx - 7xx çözünürlükte (gamer modunda) 30-45 fps

    13xx - 7xx çözünürlükte (hardcore modunda) 19 - 25 fps

    12xx - 7xx çözünürlükte (gamer mod.) 40-50 fps

    12xx - 7xx çözünürlükte (advan. mod.) 30-40 fps

    12xx - 7xx çözünürlükte (hardcore. mod.) 20-35 fps

    ki bu beta sürümüydü hatalarla doludur ben çok anlamam.Misal videolarda donuyor oyun oyuzden video gelince direk geçiorum öyle oynuyorum.Oyun harika gerçekten.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------

    aliyk bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------
    param olsada oynasam

    -----------------------------

    oyuna paramı verilir hacii ;)


    -----------------------------

    int üzerinden adma gibi multi oynamak için orjinal alanların sayısı ne kadar çoğaldı haberin varmı ?

    Çok sağlam bi oyun çıksa bende düşünürm orjinal almayı adam gibi tad almayı herkesin kendi görüşü..

    Bu arada yükleyenlere soruyorum bi sorun teşkil ediyomu oyun çalışmama yada bug gibi bi olay ?


    -----------------------------

    yüksek cözünürlükte kasıyor benim makina. multiplayer olarak denedim harika ötesi olmus.

    sırf MP icin orjinal alınır bu oyun. bir de adam gibi kasa toplamak lazım. gercekten hakkını veriyor.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Evet beyler ilk deneyimleri alalım :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek

    oyun inanılmaz.


    yüzyıllık "knuckleduster" teriminin, türkiye`de "muşta" olarak adlandırılarak piç edilmesine dur diyenlerin sesiyim. ayrıca elleri 7/24 terleyen şahısların, efsanevi fakat malesef paslanmaz çelikten yapılmamış "knuckleduster" cisimlerini 7/24 ellerinde taşıyarak adeta "58 yıllık, tamamı gümüş renginden ve paslanmaz çelikten oluşan bir seiko saate 7/24 bok kokan(çünkü boktan) uyduruk deri kayış takılması" ifadesindeki betimleme imgesine uygun bir faaliyet içinde olmaları da hoşuma gidiyor değil.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_caplan
    blue_caplan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    multi felan yazıyor single değilmi be !


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını... Sonra kılarız diyenin, dün kıldık namazını.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Multi olayı aşırı saçma ne servere girebiliyosun ne serverden cevap geliyo oyun içindeyken bütün oyuncular dc oluyo etmediğim küfür kalmadı bağlanması vs.. sorun..

    ama tabiki oyun içinde süper oluyo adamlar güzel yapmış

Toplam Hit: 3112 Toplam Mesaj: 28