Diş Ağrısı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    benim gibi ahmaklık etme

    bugün ilk işin doktora gitmek olsun..

    15 gün doktor korkusundan gece gündüz cektim o agrıyı.

    en son uykusuzluga dayanamadıgımdan gıttım doktora 30 dk sürdü ve bir sikimde acımadı.

    sakın benim yaptıgım enayiliği yapma

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    sagolun muridler onerileriniz icin, cok tesekkurler. gece gittim, simdi tekrar gidicem, film cekilmesi gerekiyor 20 lik mi degil mi anlasılabilmesi icin. muhtemelen cekecekler o curuk olanıda...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    blue_dream bunu yazdı:
    -----------------------------

    sagolun muridler onerileriniz icin, cok tesekkurler. gece gittim, simdi tekrar gidicem, film cekilmesi gerekiyor 20 lik mi degil mi anlasılabilmesi icin. muhtemelen cekecekler o curuk olanıda...


    -----------------------------

    Aman ihmal etme hacı ben bi ihmal ettim her hafta dişçideydim bi ara ağzıma sıçıldı resmen :D uyuşturucu müptelası oldum

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    eczanede satılan dişinol süper 10 15 sn de kesiyor ağrıyı.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    MaxeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    eczanede satılan dişinol süper 10 15 sn de kesiyor ağrıyı.


    -----------------------------

    Ama o da dişin ağzına ediyor diyorlar ne kadar doğrudur bilemem tabi.Ben kullanmadım tuzlu su taktiğiyle geçirmiştim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaxeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    eczanede satılan dişinol süper 10 15 sn de kesiyor ağrıyı.


    -----------------------------

     

    Ama o da dişin ağzına ediyor diyorlar ne kadar doğrudur bilemem tabi.Ben kullanmadım tuzlu su taktiğiyle geçirmiştim.


    -----------------------------

     

    dişi uyuşuyor benimde dişim ağrıyordu ama nasıl ağlıyordum resmen dişinol getirdi komsu 10 15 sn sonra ağrı gitt hiç bişi olmadı. dişime

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    ADSM ler bildigim kadarıyla 8-5 normal, 18:00 , 07:30 ise acil olarak calısıyo. gitseydin keşke

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezoo
    sezoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2008
    Erkek

    MUHRIP bunu yazdı:
    -----------------------------

    20 likse yarra yering..

    Hoca bu gecelik reçeten rakı,kolonya alkol ve türevleri rakı sevmiyorum dersen votka vs de olur :)

    Ama yarın doktora git bir tanıdığım pek takmamıştı bu diş muhabetini onnkide 20 likti..
    Diş yüzünden 8 saaatlik ameliyat olup tıp tarhine geçti mal ..


    -----------------------------

    ahuhaua :D hacı 20lik çekimleri zor oluyor yau. hele görünmeyen 20lik diş veya çene kemigine yapışık olunca ameliyatsız çekemiyorlar :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    majezik 200 mg olanı var tüp şeklinde 17 lira cıvarı olması lazım al tedavi bile ediyor günde bi kere alıosun 4 5 gün al agrısını kesiyor

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wrongly
    wrongly's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    hacı bi diş sarımsağı çok küçük parçalara ayır, üstüne tuz döküp ez. sonra ağrıyan yere koy. eğer çok çok ağır birşey değilse geçirir.

    bi de bitane ilaç var kesin çözüm direk uyuşturur bulabilirsem editleyip ismini yazarım. ezcaneye git dişim ağrıyor karanfilli bi ilaç varmış de verirler sanırım.

Toplam Hit: 3068 Toplam Mesaj: 31