Dizimag.Ru Açıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    GusFring bunu yazdı

    Erken ölüm.. Mail-şifre toplamış olabilirler beyler dikkatli olun, sitedeki şifreniz ile mail şifreniz aynıysa orada face,twit ne kadar sosyal ağınız varsa çökerler.

    yok hacı. adamlar cidden uğraşıyordu. klon siteydi ama en yakın sistem buydu. 1-2 saat öncesine kadar dizi izliyordum birden gitti. ne oldu ki acaba birden yok oldular.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Şu dizi işini ciddi anlamda yapacak birileri yok mu kodumun ülkesinde ya? Buradan bile 3-5 kişilik bir ekip kursak çok rahat bir şekilde götürürüz gibime geliyor. Koyarız bir paypal bağış şeysi. İsteyen yapsın istemeyen yapmasın. Reklamsız şartsız şurtsuz mis gibi site olur. Zaten videoların alayı vk gibi sitelerde. Çok fazla bw ihtiyacı olacağını zannetmiyorum ilk etaplarda.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Ayazz bunu yazdı

    Şu dizi işini ciddi anlamda yapacak birileri yok mu kodumun ülkesinde ya? Buradan bile 3-5 kişilik bir ekip kursak çok rahat bir şekilde götürürüz gibime geliyor. Koyarız bir paypal bağış şeysi. İsteyen yapsın istemeyen yapmasın. Reklamsız şartsız şurtsuz mis .gibi site olur. Zaten videoların alayı vk gibi sitelerde. Çok fazla bw ihtiyacı olacağını zannetmiyorum ilk etaplarda.

    Hocam bir kaç sayfa geride yöntemi anlattim kendi kulandigim


    Yakından tanımıyorsan, uzaktan yargılama. // Bazen cepten girince özel mesajlara cevap yazmaya üşenip cevapsız bırakıyorum kusura bakmayın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    Ayazz bunu yazdı

    Şu dizi işini ciddi anlamda yapacak birileri yok mu kodumun ülkesinde ya? Buradan bile 3-5 kişilik bir ekip kursak çok rahat bir şekilde götürürüz gibime geliyor. Koyarız bir paypal bağış şeysi. İsteyen yapsın istemeyen yapmasın. Reklamsız şartsız şurtsuz mis gibi site olur. Zaten videoların alayı vk gibi sitelerde. Çok fazla bw ihtiyacı olacağını zannetmiyorum ilk etaplarda.

    buradan bu işi yapan çıksın şöyle güzel düzgün bi site kurulsun aylık bağış yapmayan şerefsizdir :D


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shephard
    Shephard's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    dizimag.ru yayin hayatina veda etmistir.


    -Antalya / Kaş / Kalkan Kiralık Tatil Villaları - Beni aramadan tatilinizi planlamayın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    Mustafa bunu yazdı
    Ayazz bunu yazdı

    Şu dizi işini ciddi anlamda yapacak birileri yok mu kodumun ülkesinde ya? Buradan bile 3-5 kişilik bir ekip kursak çok rahat bir şekilde götürürüz gibime geliyor. Koyarız bir paypal bağış şeysi. İsteyen yapsın istemeyen yapmasın. Reklamsız şartsız şurtsuz mis .gibi site olur. Zaten videoların alayı vk gibi sitelerde. Çok fazla bw ihtiyacı olacağını zannetmiyorum ilk etaplarda.

    Hocam bir kaç sayfa geride yöntemi anlattim kendi kulandigim

    Okumuştum o yöntemi de not almak sıkıcı oluyor. Bir de bi dünya dizi takip ediyordum. Şimdi hangisini not alayım hangisine bakayım şaşırdım. Kimi dizileri 4-5 bölümdür takip edemiyorum. 


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Ayazz bunu yazdı

    Şu dizi işini ciddi anlamda yapacak birileri yok mu kodumun ülkesinde ya? Buradan bile 3-5 kişilik bir ekip kursak çok rahat bir şekilde götürürüz gibime geliyor. Koyarız bir paypal bağış şeysi. İsteyen yapsın istemeyen yapmasın. Reklamsız şartsız şurtsuz mis gibi site olur. Zaten videoların alayı vk gibi sitelerde. Çok fazla bw ihtiyacı olacağını zannetmiyorum ilk etaplarda.

    masraf etmek gerek hocam. altyazı ekibi lazım, uploader ekibi lazım, en önemlisi o sistemi kodlayacak birileri lazım.

    yani yapılacaksa yatırım yapmak lazım. öyle normal wp site gibi kurulmayacak çünkü. o yüzden kimse uğraşamıyor zor iş. uğraşan ise pastadan payına düşeni alır.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    GusFring bunu yazdı

    Erken ölüm.. Mail-şifre toplamış olabilirler beyler dikkatli olun, sitedeki şifreniz ile mail şifreniz aynıysa orada face,twit ne kadar sosyal ağınız varsa çökerler.

    yok hacı. adamlar cidden uğraşıyordu. klon siteydi ama en yakın sistem buydu. 1-2 saat öncesine kadar dizi izliyordum birden gitti. ne oldu ki acaba birden yok oldular.

    hacı adamlar ciddi uğraşsa bu işin getireceği sıkıntıları bilirler 3 günde kepenkleri indirmezler. Dizimag'in sonucu malum tekrardan açtılarsa sağlam bir altyapı yapmışlardır bir şeylere güveniyorlardır dedim de dal daşak açmışlar siteyi. Ben mail+şifre toplama ihtimalini güçlü buluyorum.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    Kreyzi bunu yazdı
    Ayazz bunu yazdı

    Şu dizi işini ciddi anlamda yapacak birileri yok mu kodumun ülkesinde ya? Buradan bile 3-5 kişilik bir ekip kursak çok rahat bir şekilde götürürüz gibime geliyor. Koyarız bir paypal bağış şeysi. İsteyen yapsın istemeyen yapmasın. Reklamsız şartsız şurtsuz mis gibi site olur. Zaten videoların alayı vk gibi sitelerde. Çok fazla bw ihtiyacı olacağını zannetmiyorum ilk etaplarda.

    masraf etmek gerek hocam. altyazı ekibi lazım, uploader ekibi lazım, en önemlisi o sistemi kodlayacak birileri lazım.

    yani yapılacaksa yatırım yapmak lazım. öyle normal wp site gibi kurulmayacak çünkü. o yüzden kimse uğraşamıyor zor iş. uğraşan ise pastadan payına düşeni alır.

    tutacağını bilsem wordpressle çakıcam ben ama


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    vay ipneler vay burayı da bi patlatayım da görsünler.

    he gerek kalmamış

    glaurung tarafından 26/Mar/14 05:58 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 10623 Toplam Mesaj: 93