Dizimag.Ru Açıldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Güzelim üyelik gitti ona yanarım..

    Neyse Allah'tan sadece Bb'yi izliyordum da fazla hasarım olmadı hangi dizi hangi bölümdeydi diye..


    Kendine İyi Bak ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    Tengri bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı

    Buda klon site sanirim.

    değil, üye girişi yapmaya çalışınca tanıyor üyeliğini ama giriş yapamıyorsun.

    Mail kısmına asfaafasdfqwedqwsdas@gmail.com şifreye de afsfasfasdas gibi birşey yazdım, üyeliğiniz bulundu ama giremiyon hafız yazdı :)

    Edit: asfaafasdfqwedqwsdafqwasas@gmail.com bu adres ile denedim bilgiler yanlış dedi :D Random olsun diye bi adres salladıydım almışlar onunla üyelik vay amk, harbi bahtsızım lan.

    pcdoktor636 tarafından 23/Mar/14 23:00 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı
    Tengri bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı

    Buda klon site sanirim.

    değil, üye girişi yapmaya çalışınca tanıyor üyeliğini ama giriş yapamıyorsun.

    Mail kısmına asfaafasdfqwedqwsdas@gmail.com şifreye de afsfasfasdas gibi birşey yazdım, üyeliğiniz bulundu ama giremiyon hafız yazdı :)

    Yeterince açıklayıcı olmuştur sanırım :P Ama güzel düşünmüşler :D

    Bende başta restgele bir şey yazdım şifre mail hatalı dedi..


    Kendine İyi Bak ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı
    Tengri bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı

    Buda klon site sanirim.

    değil, üye girişi yapmaya çalışınca tanıyor üyeliğini ama giriş yapamıyorsun.

    Mail kısmına asfaafasdfqwedqwsdas@gmail.com şifreye de afsfasfasdas gibi birşey yazdım, üyeliğiniz bulundu ama giremiyon hafız yazdı :)

    Yeterince açıklayıcı olmuştur sanırım :P Ama güzel düşünmüşler :D

    benzer saçmalığı bende yaptım bilgilerin yanlış dedi ama eski üyeliğimi yazdığımda üyeliğiniz bulundu bla bla bla dedi

    Muhtemelen, dizilerin bir çoğunu baştan eklediler dolayısı ile id leri vs değişti, takip listesi vs herşey sapıtacaktı eski üyelikleri açsalardı onun için böyle birşey yapmışlar doğrusunu yapmışlar iyi yapmışlar aferin onlara:)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Eski dizimagsa iyi oldu valla.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    iSo bunu yazdı
    pcdoktor636 bunu yazdı
    Tengri bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı

    Buda klon site sanirim.

    değil, üye girişi yapmaya çalışınca tanıyor üyeliğini ama giriş yapamıyorsun.

    Mail kısmına asfaafasdfqwedqwsdas@gmail.com şifreye de afsfasfasdas gibi birşey yazdım, üyeliğiniz bulundu ama giremiyon hafız yazdı :)

    Yeterince açıklayıcı olmuştur sanırım :P Ama güzel düşünmüşler :D

    benzer saçmalığı bende yaptım bilgilerin yanlış dedi ama eski üyeliğimi yazdığımda üyeliğiniz bulundu bla bla bla dedi

    Muhtemelen, dizilerin bir çoğunu baştan eklediler dolayısı ile id leri vs değişti, takip listesi vs herşey sapıtacaktı eski üyelikleri açsalardı onun için böyle birşey yapmışlar doğrusunu yapmışlar iyi yapmışlar aferin onlara:)

    aynen. tasarımda da değişiklik yapmışlar. daha doğrusu iyileştirme yapmışlar iyi oldu :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Müridler mesajı hemen editledim zaten, ilk başta asfaafasdfqwedqwsdas@gmail.com bu mail'i yazdım, şifreye de rastgele birşeyler yazdım, üyelik bulundu ama giriş yapamıyorsunuz falan dedi. Sonra başka bir adres salladım, bu defa bulunamadı diyor. Vay amk o salladığım üyelik harbi varmıydı yani :S

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Ben şöyle bir yöntem uyguluyorum ;

    Yandex'e örneğin Breaking bad 1. sezon 1. Bölüm yaziyorum vkontakte'ye yüklenmiş bir sürü alternatif çikiyor.Kaldigim bolumleride mail adresine taslak olarak kayit ediyorum.


    Ben aslında yoğum.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Çok çok iyi oldu hocam bilgilendirme için sağol.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    Umarım zamanla eskisi gibi olur.

Toplam Hit: 10716 Toplam Mesaj: 93