DJ İçin Yaptığım Logo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buiyimi
    buiyimi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2010
    Erkek

    Bir dj arkadaşım için yaptığım logo :F

     


    7 itiraf var Trabzonspor komple beraat, cemaatin keskin kılıcı Göksel Gümüşdağ beraat. 25 Milyon Herşeyin Farkında.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    grafikten anlamam ama kullanıcı olarak iyi gibi normal :F

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaZu
    ZaZu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2012
    Erkek

    ikincisi gayet başarılı


    ShutterStock Portfolio http://shutterstock.com/g/ozkan26
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buiyimi
    buiyimi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2010
    Erkek

    1. resimin açıklamasını yapıyım ;
    o simge gibi bişey :D
    90 derece yana çevirip baktığınız zaman play tuşunun simgesini temsil ediyo,
    ortadaki büyük kuyruklu beyaz yuvarlak Quattro'nun baş harfi olan Q'yu temsil ediyo,
    Q'nun ortasındaki renkli yuvarlak plak'ı temsil ediyo :F
    gökkuşağıda yapılan müziğin her yaşa her zevke yani her renge hitap ettiğinin temsili :D




    7 itiraf var Trabzonspor komple beraat, cemaatin keskin kılıcı Göksel Gümüşdağ beraat. 25 Milyon Herşeyin Farkında.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek

    Bence ikisi de guzel olmus, birincisi icin aciklama yapinca helal lan guzelmis dedim. :)


    Bortubocek sever
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    gayet başarılı :))

    Sevdim güzel logo yapmışsın.. Tebrikler..


    Php for SEO....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    hacı hayrına bi logoda bana yaparmısın :)


    Naber la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    güzel olmuş 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buiyimi
    buiyimi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2010
    Erkek

    teşekkürler,

    @sanene - hocam ö.m'ye bak


    7 itiraf var Trabzonspor komple beraat, cemaatin keskin kılıcı Göksel Gümüşdağ beraat. 25 Milyon Herşeyin Farkında.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    eyvallah hocam. Bekliyorum. Bu arada logolarda güzel olmuş alttaki daha bi güzel olmuş.

     


    Naber la?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlayForFree
    PlayForFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek

    1.Logoyu pink floyd albüm kapağına benzettim hafiften.Neyse hocam başarılı bence (1.si)


    İnsanların devri bitti, devir orcların devridir!
Toplam Hit: 1581 Toplam Mesaj: 25