folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Dnsden Kapatılan Siteler Giriş



Dnsden Kapatılan Siteler Giriş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eyi güzelde Crome demez mi hani bana zam?


    -----------------------------

    ingiliz anahtaı/ ayarlar / gelişmiş ayarlar/ ondan sonrası yukarıdakiyle (3, basamaktan sonrasıyla) aynı.

    ama burdaki adres ve ba.nok çalışmıyo.

    çalışan bişi bulmak lazım


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmece
    bilmece's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    solstice bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu engellemeleri nasıl yapıyorlar bilmiom ama ip den giriş oluyor :)

    http://88.208.16.168/


    -----------------------------

    ip olayı güzelmiş hacı eyvallah

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bilmece bunu yazdı:
    -----------------------------

    solstice bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu engellemeleri nasıl yapıyorlar bilmiom ama ip den giriş oluyor :)

    http://88.208.16.168/


    -----------------------------

    ip olayı güzelmiş hacı eyvallah


    -----------------------------

    çok güzel ve hızlı da login olamıyom bi ürlü. logine tıklayoınca direkt web adresine atıyo :f


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Forever_Piratebay bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya indirin hotspot shield i hepsi açılıyo tıkır tıkır

    http://www.tamindir.com/indir/MjAxMi0wNS0xNCAyMjoyOTowMg==/hotspot-shield/windows/2.53


    -----------------------------
    iOS ta androidde napcez?

    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    khonyalim
    khonyalim's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    proxy switcher standart programını kullanın rahat edin müritler ;) 


    Hep Oyunlar Senaryolar, Sustuysak Bi Yere Kadar, Aklınızdan Çıkarmayın, Türkiyedir GALATASARAY...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------
    Forever_Piratebay bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya indirin hotspot shield i hepsi açılıyo tıkır tıkır

    http://www.tamindir.com/indir/MjAxMi0wNS0xNCAyMjoyOTowMg==/hotspot-shield/windows/2.53


    -----------------------------
    iOS ta androidde napcez?

    -----------------------------

    http://alternativeto.net/software/hotspot-shield/?platform=android

    burayı bi incele hacım elimde ios veya android olmadığı için deneyemedim yoksa sana direk bişey önerirdim


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... http://thepiratebay.se/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    düsük çözünürlükte ferre izlemek ne ya :S

    indiricen 1080p bluray hücreleri görücen :D


    -----------------------------

    olay o işte senin gibi düşünüyorum amatör hariç

     

    krom içinde olay budur : https://chrome.google.com/webstore/detail/cmgnmcnlncejehjlnhaglpnoolgbflbd


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    qoqo bunu yazdı:
    -----------------------------

    En güzel çözüm yolu http proxy kullanmak. Ben maxthon ile istediğim siteye girebiliryorum. Tabi http proxy kullanırken de USA den olmasını tercih edin yasaklı herhangi bir site yok nasıl olsa.


    -----------------------------

    ben de maxhton kullanıyorum hacı. bu dediğin olayı nasıl yapıcaz?


    -----------------------------

    menü-->proxy--> ayarlar

    Daha öncesinde özellikle USA http proxylerinden elite yada anonymouse  olanlardan birisini seç.

    Sonra maxthon da ekle yi tıkla.
    ismi gir adresi gir sonra bağlantı adresini gir kaydet. Sonra orada proxy görünür ve üstünü tıkla etkin yap. Biraz bekle 10 sn kadar ve kontrol et =)

     


    Bak işte yaklaşıyor fırtına, bak yine yükseliyor dalgalar. Yıllardan sonra, yollardan sonra şarkılar söylüyor çocuklar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eyi güzelde Crome demez mi hani bana zam?


    -----------------------------

    ingiliz anahtaı/ ayarlar / gelişmiş ayarlar/ ondan sonrası yukarıdakiyle (3, basamaktan sonrasıyla) aynı.

    ama burdaki adres ve ba.nok çalışmıyo.

    çalışan bişi bulmak lazım


    -----------------------------

    184.22.240.24 : 3128

    bu çalışıyor şimdilik bunu kullanıyorum. Gerekirse günlük paylaşım da yapabilirim farklı bi konu başlığı açarak. 


    Bak işte yaklaşıyor fırtına, bak yine yükseliyor dalgalar. Yıllardan sonra, yollardan sonra şarkılar söylüyor çocuklar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    qoqo bunu yazdı:
    -----------------------------


    184.22.240.24 : 3128

    bu çalışıyor şimdilik bunu kullanıyorum. Gerekirse günlük paylaşım da yapabilirim farklı bi konu başlığı açarak. 


    -----------------------------

    haha aradığım buydu. çalışıyo gayet de heryere giriyo şimdilik.birz yavaş gibi ama olsun saolasın iş görür bu


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
Toplam Hit: 7085 Toplam Mesaj: 37