folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Doğadaki İnsan Tüm Bölümler 1080P



Doğadaki İnsan Tüm Bölümler 1080P

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Arkadaşlar yeni sezonla birlikte "dağ evi" sezonunun ardından yeni sezon bölümlerini burdan paylaşmayı düşünüyorum.

    Daha çok bilimsel şeyler anlatıldığı ve eğitim tabanlı olduğu için buraya açtım.

    Bu arada ; http://tr.wikipedia.org/wiki/Serdar_K%C4%B1l%C4%B1%C3%A7

    O arada ; http://serdarkilic.com.tr/

    Bölüm 1

    http://www.youtube.com/watch?v=26kVGaoelZE 

    Bölüm 2

    http://www.youtube.com/watch?v=3QfMAoO8SPI

    Bölüm 3

    http://www.youtube.com/watch?v=uBpjLTxkopo

    Bölüm 4

    http://www.youtube.com/watch?v=ZrEqV3Uhd90

    Bölüm 5

    http://www.youtube.com/watch?v=NUR5KZ60TmA

    Bölüm 6

    http://www.youtube.com/watch?v=luij_hX71VY

    Bölüm 7

    http://www.youtube.com/watch?v=Dsa7jhndn34

    Buraya kadar full bölümler ; 2. mesajdan devam edeceğim eğer bir aksilik olmaz ise.

    Kişisel Not : Gerçekten izlenmesi gereken bilgilerle ve doğa ile çok güzel şeyler anlatan içtenlikle bunu yapan biri, o an bazen yaptıklarında ben yapsaydım dediğim anlar çok oluyor ama, elden gelemiyor işte bazen. Çok şey öğrendim gerçekten.


    He is not anymore.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Bölümler geldikçe editlerim. Reserv


    He is not anymore.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    İyi konu oldu, takipteyim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    Güzel bir paylaşım olmuş bu adamı takip ediyordum eskiden sırasıyla izlerim artık teşekkürler

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek
    Ar0fer bunu yazdı

    İyi konu oldu, takipteyim.

     


    Tbt Dersimliler Derneği Başkanı :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    youtube a her hafta yüklüyolar zaten

    ikidebir köy muhabbeti yapmaktan başka bibok yaptığı yok hoca

    bir muhabbette bear grylls ı taklit ediyorsun dediğimde evet ediyorum şeklinde cevap vermişti lalezar taklitçi :)

    gelde izle şimdi :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    youtube a her hafta yüklüyolar zaten

    ikidebir köy muhabbeti yapmaktan başka bibok yaptığı yok hoca

    bir muhabbette bear grylls ı taklit ediyorsun dediğimde evet ediyorum şeklinde cevap vermişti lalezar taklitçi :)

    gelde izle şimdi :)

    Yapılması gerekeni yapmış kimide çakma mCgyver diyor vs vs adam bunlarlamı uğraşsın kendi işinemi baksın.

    Bir kere çoğu şeyi doğadan ve direk insanından naklen anlatıyor, eski insanları ataları vs diyerek girdiği muhabbetlerin bear grylls denen toyla 1 alakası olmadığını hepimiz biliyoruz, genelde tecrübeleri anlatıyor ve kıçı başı kalkık + %100 bilmediği konularda bu böyledir demiyen biri daha nasıl yapabilirdi bu işi ?

    Hele türkiyede bu adamın yaptığı işi yapabilen bu şekilde kimse yok iken.

    Sandığı konularda, yanlışım yoksa diye başlayıp bitiriyor. Halbuki yayın arası kesip doğrusunu öğrenip bu böyledir de diyebilir bu körü körüne professionalliğin soğukluğu olurdu bana göre.

    En doğalı bu şekilde.

    Yinede tercih senin sonuçta belgesel akışı bu, eğer ben birinden bir şey öğreniyorsam ( bilmediğim bir şeyi ) küçük birinide dinlerim başkasından duyup bana anlatanıda dinlerim, sonuçta ben alacağım bilgiye bakarım.

    İyi seyirler


    He is not anymore.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    youtube a her hafta yüklüyolar zaten

    ikidebir köy muhabbeti yapmaktan başka bibok yaptığı yok hoca

    bir muhabbette bear grylls ı taklit ediyorsun dediğimde evet ediyorum şeklinde cevap vermişti lalezar taklitçi :)

    gelde izle şimdi :)

    Yapılması gerekeni yapmış kimide çakma mCgyver diyor vs vs adam bunlarlamı uğraşsın kendi işinemi baksın.

    Bir kere çoğu şeyi doğadan ve direk insanından naklen anlatıyor, eski insanları ataları vs diyerek girdiği muhabbetlerin bear grylls denen toyla 1 alakası olmadığını hepimiz biliyoruz, genelde tecrübeleri anlatıyor ve kıçı başı kalkık + %100 bilmediği konularda bu böyledir demiyen biri daha nasıl yapabilirdi bu işi ?

    Hele türkiyede bu adamın yaptığı işi yapabilen bu şekilde kimse yok iken.

    Sandığı konularda, yanlışım yoksa diye başlayıp bitiriyor. Halbuki yayın arası kesip doğrusunu öğrenip bu böyledir de diyebilir bu körü körüne professionalliğin soğukluğu olurdu bana göre.

    En doğalı bu şekilde.

    Yinede tercih senin sonuçta belgesel akışı bu, eğer ben birinden bir şey öğreniyorsam ( bilmediğim bir şeyi ) küçük birinide dinlerim başkasından duyup bana anlatanıda dinlerim, sonuçta ben alacağım bilgiye bakarım.

    İyi seyirler

    bear grylls toy mu? adam eski MI5 ajanı amk

    serdar kılıçsa eski basketçi işadamı basket ligi kampçılık işleriyle uğraşan ve sikimsonik dağ yürüyüşlerine katılan birisi

    ntvde doğada tek başına ilk başladığında ilk haftasında uyarmıştım bear grylls ı taklit ediyorsun diye ki kendide kabul etti esinlendim dedi o yüzden başladım demeye getirdi ki o sırada discovery channelda bear grylls yılan inek gözü soğuk suda nasıl ölünmez gibi konuları işleyen bölümünü gösteriodu bu herifçioğlu aynı hafta yılan pişirdi yedi soğuk suda nasıl kalınır onu gösteren yeni bölümü ntvde yayınladı

    martaval okuma bana şimdi hoca özentilik diz boyu...

    adamın insanlığına lafım yok zaten makine mühendisi gibi ağzı laf yapıyor zaten mühendis amk :) doğa mühendisi lol

    AllahinOglu tarafından 06/Haz/13 23:12 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ayrıca unutmadan söyliyim bu programı nasuh mahruki yapsaydı tebrik ederdim sonuçta dağ adamı olan o!

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    youtube a her hafta yüklüyolar zaten

    ikidebir köy muhabbeti yapmaktan başka bibok yaptığı yok hoca

    bir muhabbette bear grylls ı taklit ediyorsun dediğimde evet ediyorum şeklinde cevap vermişti lalezar taklitçi :)

    gelde izle şimdi :)

    Yapılması gerekeni yapmış kimide çakma mCgyver diyor vs vs adam bunlarlamı uğraşsın kendi işinemi baksın.

    Bir kere çoğu şeyi doğadan ve direk insanından naklen anlatıyor, eski insanları ataları vs diyerek girdiği muhabbetlerin bear grylls denen toyla 1 alakası olmadığını hepimiz biliyoruz, genelde tecrübeleri anlatıyor ve kıçı başı kalkık + %100 bilmediği konularda bu böyledir demiyen biri daha nasıl yapabilirdi bu işi ?

    Hele türkiyede bu adamın yaptığı işi yapabilen bu şekilde kimse yok iken.

    Sandığı konularda, yanlışım yoksa diye başlayıp bitiriyor. Halbuki yayın arası kesip doğrusunu öğrenip bu böyledir de diyebilir bu körü körüne professionalliğin soğukluğu olurdu bana göre.

    En doğalı bu şekilde.

    Yinede tercih senin sonuçta belgesel akışı bu, eğer ben birinden bir şey öğreniyorsam ( bilmediğim bir şeyi ) küçük birinide dinlerim başkasından duyup bana anlatanıda dinlerim, sonuçta ben alacağım bilgiye bakarım.

    İyi seyirler

    bear grylls toy mu? adam eski MI5 ajanı amk

    serdar kılıçsa eski basketçi işadamı basket ligi kampçılık işleriyle uğraşan ve sikimsonik dağ yürüyüşlerine katılan birisi

    ntvde doğada tek başına ilk başladığında ilk haftasında uyarmıştım bear grylls ı taklit ediyorsun diye ki kendide kabul etti esinlendim dedi o yüzden başladım demeye getirdi ki o sırada discovery channelda bear grylls yılan inek gözü soğuk suda nasıl ölünmez gibi konuları işleyen bölümünü gösteriodu bu herifçioğlu aynı hafta yılan pişirdi yedi soğuk suda nasıl kalınır onu gösteren yeni bölümü ntvde yayınladı

    martaval okuma bana şimdi hoca özentilik diz boyu...

    adamın insanlığına lafım yok zaten makine mühendisi gibi ağzı laf yapıyor zaten sanarsın mühendis amk :) doğa mühendisi lol

    Hocam böyle bir konuda bile konu nereye saptı yahu, bak iyi oku benim yazdığımı sonra bana bear grylls toy mu ? Adam eski MI5 Ajanı deme, ben ne yazdım, serdar kılıç'ın yanında bear toy demedim bak kalınlaştırıyorum tekrar oku mümkünse olur mu .

    "eski insanları ataları vs diyerek girdiği muhabbetlerin bear grylls denen toyla 1 alakası olmadığını hepimiz biliyoruz" 

     Eski insanların yaşadıkları vs tecrübeleri anlatıyor kendinden 1 şey katarak, değil, ve eski yaşanmış tecrübelerin bear grylls denen toyla bir alakası yok demek istedim.

    Ki bear'da bir yerlerden esinlenerek başlamıştır çoğu iş 1 çağrışım uyandırabilir, üstüne 1 şeyler katarsın sana özgü olur.

    Bear'dan daha büyük daha bilgili binlerce doğa bilimci vardır ki var, yani şimdi tutup %100 safkan yayın yapıyor diyemem, öyle demem için o adamın elbisesini bile ipekten elde edip kendi eli ile giymesini isterdim bu kadar basit.

    Bu arada konu sapmasın abi + bu mesajıma olumlu yanıt verirsen rica edelimde silsinler postları.


    He is not anymore.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    bear grylls denen toy ne demek amk? bırak sen şimdi serdarla bir alakası yok deyip durmayı bear grylls denen toy vay amk :)

Toplam Hit: 4215 Toplam Mesaj: 31