folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dünya Kadar Malın Olacağına ....



Dünya Kadar Malın Olacağına ....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    dünya kadar malım olsun, istediğim fındığı fıstığı cevizi alırım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    diana bunu yazdı:
    -----------------------------
    eski kız arkadasıma sahip olmak isterdim valla
    -----------------------------
    bu msj dikkatimi çekti. tebrik etmek istedim.

    dünya kadar malım olacağına, kıymet bilen biri olmak isterdim.(eğer kıymet veremiyorsam yani. ben de emin değilim. elimden geldiğinec kıymet bilmek istiyorum ama umarım başarabilirim)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    güneş kadar malım olsun
    -----------------------------
    muhahah :D işte bu yorum süper.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    dünya kadar malım olsun yeter
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    CEO bunu yazdı:
    -----------------------------

    HoLyZone bunu yazdı:
    -----------------------------
    DEMET EVGAAAAAAARR :(((((

    -----------------------------

     

    ıyyy o karı ne abi öölee yaa..:S şakamı bu. yüz tane şeyim olsa ıııı gönlüm olsa birini vermem o karıya.


    -----------------------------

    +1

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtinyilmaz
    mtinyilmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    sende hocama uyesin herhalde
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ne yaa bu paso anket başlıklar...

    yok "aman tanrımda olsan" , yok "dünya kadar malın" vb...

    bu tarz anket başlıklar bu aralar çok açılmaya başlandı, bence biraz frenlemeliyiz...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    eskiden bomba yapımı anlatılan sitede şimdi potoşoplar anketler dönüyo. devir değiştiği gibi tahribatta yawas yawas değişiyor usta
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    yok herşey güzel, pek birşeyin değiştiği yokta forumtr gibi anketler rahatsızlık veriyor açıkçası...

    vidyo paylaşım forumuna da dönüyoruz bir de =))

    durun bir konu açayımda millet konu görsün :P =))

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    anı yaşayın bunlara takılmayın
Toplam Hit: 3853 Toplam Mesaj: 45