folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder E-Devletten Alt- Üst Soy Görüntüleme Hizmete Girdi Sonunda



E-Devletten Alt- Üst Soy Görüntüleme Hizmete Girdi Sonunda

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    görebilen var mı beyler :) ben bi bakayım dedim işleminiz devam ediyor diyor öylece kalıyor. yapabilen varsa yardımcı olsun bi zahmet.


    efe: yiğit kime derler? kızanlar: sözünde durup, efesiyle ölene. efe: korkak kime derler? kızanlar: sözünden dönen, aman dileyene. efe: insan dünyaya niçin gelir? kızanlar: ölmek için!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    bende site açılmamaya başladı :D


    "bea"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_HC
    By_HC's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2012
    Erkek

    e devlet hizmet vermeyi durdurdu bence. 


    HC
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    E-devlet'in tanımı sözde, vatandaşların işlemlerini devlet dairelerine gitmeden halledeblimesi vs. vs.  

     

    Aress tarafından 09/Şub/18 00:14 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek
    cagatay09 bunu yazdı

    görebilen var mı beyler :) ben bi bakayım dedim işleminiz devam ediyor diyor öylece kalıyor. yapabilen varsa yardımcı olsun bi zahmet.

    Ben bi kere belge oluştura kadar gelebildim ama orada kaldım 


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_HC
    By_HC's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2012
    Erkek

    benim derdim soyağacı değil. bugün yeni kayıt yaptırdığım yükseklisansı askwrliğimi erteleyip ertelemediğini bilmeden enstitü sekreterliğindeki memurun sözüne güvenerek dondurmak gibi bir bok yedim. acaba cidden erteleme yapılmış mıydı diye saat 15 den beri e devlete girmeyi deniyorum.


    HC
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Saat 16:00 dan beri giriş yapamadım , hala giremiyorum

    yalnız uzun zamandır böyle heycanlanmamıştım :) 

    geçmişmle ilgili önemli bişeyler öğrenceğim için heyecanlıyım

     

    arkadaşlar hakkımızda hayırlısı olsun :p

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaksi
    manyaksi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    ulan ne soymuş bee sanırım METE HAN'a kadar uzanıyor

    sabahtan beri bakıyor, tarıyor, uzuyor, gidiyor ama bi ucuna gelemedik :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    ya yarin haftanin son gunu, millet isini yapmaya calisiyor ama sistem kapali. insan hic mi onlem almaz hic mi ongoru yapamaz. butceleri mi yok nedir yani


    İmkansizla imkan dahilinde olanin arasindaki tek fark, insanin kararlilik derecesidir. Tommy L.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    Sonunda baktım. Dedemin anlattıkları dogru çıktı. En erken 1854 dogumlu dedemi görebiliyorum. 


    arbeit macht frei
Toplam Hit: 131808 Toplam Mesaj: 339
nüfus