folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Eminevim Hakkında Bilgisi Olan Var Mı?



Eminevim Hakkında Bilgisi Olan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Merhabalar,

    Bu eminevim ev almak için çok mantıklı geliyor. En azından banka kredisinden mantıklı.

    Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Çevresinde bu sisteme dahil olmuş birisi falan?


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    geçen forumda tartışıldı yine öyle hatırlıyorum. genel olarak güvenilir duruyor hocam bende sıcak bakıyorum hatta bunun araba üzerine olan sistemi var ama tek korkum her an kaçacaklar gibi duruyor. 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam ben Antalya'da emlak işi yapıyorum.Kısaca anlatmak gerekirse önden varsa bir para veriyorsunuz yoksa uzun vadeli çekilişler ile daire sahibi oluyorsunuz.Yanlız unutmadan kura çekildikten sonra 2 kefil istiyorlar!! bunu söylemiyor çoğu bilgin olsun...Şimdi hiç nakitin varmı hocam ? ne kadarlık bir eve girmeyi planlıyorsun ona göre bir çözüm üretmek isterim


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Hocam ben Antalya'da emlak işi yapıyorum.Kısaca anlatmak gerekirse önden varsa bir para veriyorsunuz yoksa uzun vadeli çekilişler ile daire sahibi oluyorsunuz.Yanlız unutmadan kura çekildikten sonra 2 kefil istiyorlar!! bunu söylemiyor çoğu bilgin olsun...Şimdi hiç nakitin varmı hocam ? ne kadarlık bir eve girmeyi planlıyorsun ona göre bir çözüm üretmek isterim

    75.000 TL kadar bi nakitim var hocam. Alacağım evler aşağı yukarı 150 - 200.000 civarında.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    tolgasen bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Hocam ben Antalya'da emlak işi yapıyorum.Kısaca anlatmak gerekirse önden varsa bir para veriyorsunuz yoksa uzun vadeli çekilişler ile daire sahibi oluyorsunuz.Yanlız unutmadan kura çekildikten sonra 2 kefil istiyorlar!! bunu söylemiyor çoğu bilgin olsun...Şimdi hiç nakitin varmı hocam ? ne kadarlık bir eve girmeyi planlıyorsun ona göre bir çözüm üretmek isterim

    75.000 TL kadar bi nakitim var hocam. Alacağım evler aşağı yukarı 150 - 200.000 civarında.

    Sakın hocam aman onlara bulaşma o zaman :))) Kredi alabiliyorsun değil mi ?


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    SaNaL_AjaN bunu yazdı
    tolgasen bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Hocam ben Antalya'da emlak işi yapıyorum.Kısaca anlatmak gerekirse önden varsa bir para veriyorsunuz yoksa uzun vadeli çekilişler ile daire sahibi oluyorsunuz.Yanlız unutmadan kura çekildikten sonra 2 kefil istiyorlar!! bunu söylemiyor çoğu bilgin olsun...Şimdi hiç nakitin varmı hocam ? ne kadarlık bir eve girmeyi planlıyorsun ona göre bir çözüm üretmek isterim

    75.000 TL kadar bi nakitim var hocam. Alacağım evler aşağı yukarı 150 - 200.000 civarında.

    Sakın hocam aman onlara bulaşma o zaman :))) Kredi alabiliyorsun değil mi ?

    Alırım hocam ama bunu faizsiz falan duyunca bi araştırayım dedim. :)

    Fakat neden bulaşma dedin? Merak ettim. :)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    tolgasen bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı
    tolgasen bunu yazdı
    SaNaL_AjaN bunu yazdı

    Hocam ben Antalya'da emlak işi yapıyorum.Kısaca anlatmak gerekirse önden varsa bir para veriyorsunuz yoksa uzun vadeli çekilişler ile daire sahibi oluyorsunuz.Yanlız unutmadan kura çekildikten sonra 2 kefil istiyorlar!! bunu söylemiyor çoğu bilgin olsun...Şimdi hiç nakitin varmı hocam ? ne kadarlık bir eve girmeyi planlıyorsun ona göre bir çözüm üretmek isterim

    75.000 TL kadar bi nakitim var hocam. Alacağım evler aşağı yukarı 150 - 200.000 civarında.

    Sakın hocam aman onlara bulaşma o zaman :))) Kredi alabiliyorsun değil mi ?

    Alırım hocam ama bunu faizsiz falan duyunca bi araştırayım dedim. :)

    Fakat neden bulaşma dedin? Merak ettim. :)

    Hocam ben 2-3 yıl önce bir tanıdık için gittik(tabi o zamanda emlak işi yapıyorum) adam sistemi anlatıyor diyor ki ;Katılım ücreti şu an ortalama 6.000 tl kadar olması gerekiyor.75.000 tl önden verdin hocam.Sana da 150-200 dedin ortalamasını alıyorum 100.000 tl nakit gerekiyor. 100(ihtiyacın olan para)+75(nakit)..Şimdi hocam bu muhteremlerden daire aldığın zaman ortalama 7-8 yılda çekiliş ile saıra geliyor ama biz bunu iyimser düşünelim 5 yıl diyelim.5 yıl sen kirada oturuyorsun ortalama 750 tl kira parası desek.Yani 750 + onlara ödeyeceğin para cebinden cıkacak.+Kurada çıktından sonra onlara 150 200 tl kadar kira yardımcı adı altında extra para ödüyorsunuz.Dedik ya 5 yıl sonra eve geçecez ama cebinmizdeki para ile yani 175 liraya alınacak ev kalmamış :)) Bizim 5 yıl önce alacağımız evler şimdi sana olmuş 200 220 arası.Paran yetmeyecek ya kredi kullanacaksın yada o paraya küçük bir ev alacaksın.Kredi kullanırsan hem kredi + onlara yaptığın ödemeler yapacağın için altından kalkman çok zor olacak.

    Özet:   Kura sana çıkana kadar hocam kira+onlara yaptığın ödeme = Kredi parası çıkıyor zaten :)) Şu an 100.000 Tl kredi  ortalama 10 yıl 1.500 ödemesi var.Zaten sen bunun 750 tl li kiraya gidecek.Kredi sana 750 tl'ye gelecek.Sen eve çıkana kadar yani 5 yıldaki kiraya verdiğin para havaya gideceği gibi evin olmadağı için evden yapacağın prim havaya gidece.Zaten 5 yılda ortalama ev banka kredisi kadar prim yapar.Konu karışık anlatmış olabilir idare et :)) Anlamadığın konuyu yine anlatırım


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    Ben girdim 20 taksiti ödedim geçenlerde. Dün de çekiliş vardı aralık 2016 da çıktı bana. 


    Naber la?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    75 k önden verirsen sana bu yıl içerisinde ev çıkar hocam. Pesinat fazlaysa özel çekiliş yapıyorlar. Bir akrabam böyle ev aldı memnun 


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Kafam karıştı çok :) Eğer ev 4 - 5 yıl sonra çıkacaksa hiç gerek yok. Ama aynı sene içinde çıkacaksa düşünülebilir aslında. 


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    sanane bunu yazdı

    Ben girdim 20 taksiti ödedim geçenlerde. Dün de çekiliş vardı aralık 2016 da çıktı bana. 

    Peşinat verdiniz mi hocam? Alacağınız ev ne kadar? Birde aylık ödemeleriniz ne kadar?


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 3299 Toplam Mesaj: 37
eminevim